Ook van de partij, word me eerste feest in Belgie. We gaan met een grote auto met ze 9en, dat word gezellig

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
HT meetinkje dan maar? Tevens ook mijn eerste feest in België.
Wie willen erbij zijn?
- Lowrenz
- jRn
(Voeg die lijst even toe en kopieer jezelf erbij)
- Lowrenz
- jRn
(Voeg die lijst even toe en kopieer jezelf erbij)
Wie willen erbij zijn?
- Lowrenz
- jRn
- Roebén
- Lowrenz
- jRn
- Roebén
wrote:Wie willen erbij zijn?
- Lowrenz
- jRn
- Roebén
- Black Sunrise
- Squid
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
straks ook maar eens een ticket bestellen voor ze uitverkocht zijnwrote:wrote:Wie willen erbij zijn?
- Lowrenz
- jRn
- Roebén
- Black Sunrise
- Squid
- nielstil
Gezellig, ga ik jou ook eens in het echt zienwrote:Ik doe ook wel ff mee!
Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig 
Ja wordt zeker vet, al die virtuele kerels krijgen opeens gezichten!wrote:Gezellig, ga ik jou ook eens in het echt zienwrote:Ik doe ook wel ff mee!
ik ken jou kop nog wel vanop tvwrote:Ja wordt zeker vet, al die virtuele kerels krijgen opeens gezichten!wrote:Gezellig, ga ik jou ook eens in het echt zienwrote:Ik doe ook wel ff mee!
Wie willen erbij zijn?
- Lowrenz
- jRn
- Roebén
- Black Sunrise
- Squid
- nielstil
- DjDeenite
- Mr Lellebel (?)
Oeh, zin in!
- Lowrenz
- jRn
- Roebén
- Black Sunrise
- Squid
- nielstil
- DjDeenite
- Mr Lellebel (?)
Oeh, zin in!
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Nu ja, een Deenite kop wil je niet direct zienwrote:Ja wordt zeker vet, al die virtuele kerels krijgen opeens gezichten!wrote:Gezellig, ga ik jou ook eens in het echt zienwrote:Ik doe ook wel ff mee!
Geen haar op mijn hoofd dat eraan zou denken om tegen mijn eigen kop te kunnen spreken...wrote:Nu ja, een Deenite kop wil je niet direct zien
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
touchéwrote:Geen haar op mijn hoofd dat eraan zou denken om tegen mijn eigen kop te kunnen spreken...wrote:Nu ja, een Deenite kop wil je niet direct zien
Mark With a K
Demoniak Live
Reverze Flashback
Headhunterz
Gunz 4 Hire
Wildstylez
Zatox Live
Alpha2
B-front
Art of Fighters
Als ik deze te zien krijg ben ik iig tevreden
Demoniak Live
Reverze Flashback
Headhunterz
Gunz 4 Hire
Wildstylez
Zatox Live
Alpha2
B-front
Art of Fighters
Als ik deze te zien krijg ben ik iig tevreden
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Zeer benieuwd naar de timetable 
Tickets eindelijk binnen
Is nog steeds 3 weken 
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
MAIN (Sports Palace)
Coone // Headhunterz // Psyko Punkz // Zatox Live //Da Tweekaz // Wildstylez // B-Front // Demoniak Live // Reverze Flashback // Lords of Tek // Gave // Dr Phunk // Transfarmers Live // Greg C // Ruthless // Neophyte // Art of Fighters Live // The Viper
Hosted by: MC Villain and MC Chucky
LOTTO ARENA
Brennan Heart // Hard Driver Live // Toneshifterz Live // Gunz for Hire // Frontliner // Code Black Live // Alpha² // Audiofreq // In-Phase // Wasted Penguinz // The Pitcher // Slim Shore // Evil Activities // Korsakoff // Endymion // Mad Dog
Hosted by: MC DV8
Coone // Headhunterz // Psyko Punkz // Zatox Live //Da Tweekaz // Wildstylez // B-Front // Demoniak Live // Reverze Flashback // Lords of Tek // Gave // Dr Phunk // Transfarmers Live // Greg C // Ruthless // Neophyte // Art of Fighters Live // The Viper
LOTTO ARENA
Brennan Heart // Hard Driver Live // Toneshifterz Live // Gunz for Hire // Frontliner // Code Black Live // Alpha² // Audiofreq // In-Phase // Wasted Penguinz // The Pitcher // Slim Shore // Evil Activities // Korsakoff // Endymion // Mad Dog
Dit is echt mega bagger....wrote:MAIN (Sports Palace)
LOTTO ARENA
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Wat een line-up