Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Is dit de hele line-up?


http://partyflock.nl/party/211428:Reverze.html

Alpha²
Audiofreq
B-Front
Bestien
Brennan Heart
Code Black
Coone
Da Tweekaz
Davoodi
Dr Phunk
Endymion
Evil Activities
Frontliner
Gave
Greg C
Headhunterz
In-Phase
Korsakoff
Mad Dog
Mark with a K
Neophyte
Psyko Punkz
Ruthless
Slim Shore
The Pitcher
The Viper
Toneshifterz
Wasted Penguinz
Wildstylez
Live: Art of Fighters
Live: Demoniak
Live: Transfarmers
Live: Zatox
MC: Chucky
MC: DV8
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt ook nog bekend wie met wie draait of wordt dat ook pas een week van te voren bekend? Vorig jaar had ik me daar mooi op verkeken... Dacht ik: 'Ran-D, Alpha2 en B-Front, dat is dus gegarandeerd 3 uur goede muziek'. Totdat A2 en B-Front slechts 3 kwartier tegen elkaar stonden en Ran-D ook maar 45 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wordt ook nog bekend wie met wie draait of wordt dat ook pas een week van te voren bekend? Vorig jaar had ik me daar mooi op verkeken... Dacht ik: 'Ran-D, Alpha2 en B-Front, dat is dus gegarandeerd 3 uur goede muziek'. Totdat A2 en B-Front slechts 3 kwartier tegen elkaar stonden en Ran-D ook maar 45 minuten.


Ja dat was idd zeer klote, maar ik geloof dat de time-table pas een week van te voren wordt bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
lexjuhh schreef:
Hopen op een Wildstylez anthem! (L)


De afgelopen jaren zijn de anthems gemaakt door artiesten die op Reverze zelf een live-set hebben.
Niet hopen op een zatox anthem....


Hopen op een Code Black Anthem dan, en dat hij ons eens flink gaat verrassen. Red Planet past wel bij de Reverze stijl! (& thema van dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Squid schreef:
lexjuhh schreef:
Hopen op een Wildstylez anthem! (L)


De afgelopen jaren zijn de anthems gemaakt door artiesten die op Reverze zelf een live-set hebben.
Niet hopen op een zatox anthem....


Hopen op een Code Black Anthem dan, en dat hij ons eens flink gaat verrassen. Red Planet past wel bij de Reverze stijl! (& thema van dit jaar)


Het zou zo maar kunnen, want ik geloof dat alle anthems van voorgaande jaren zijn gemaakt door een artiest die "live staat".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:17 
 
Hardtraxx Addict

Zou een mooie opening zijn voor Code Black z'n carriere ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:48 
 
Hardtraxxer

Lees net dit op de facebook van Toneshifterz:

What a kick drum. the new sound of Toneshifterz for 2012 ;) coming soon! BUT FIRST ENJOY THE ALBUM


zal die het anthem ermee bedoelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie zal dat zeggen. Ik hoop stiekem op Code black anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop nog steeds op Wildstylez :love:
aangezien die tegenwoordig tog niet veel van zich laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze zijn dit jaar laat met een anthem preview, vorig jaar was die er al midden december.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:32 
 
Hardtraxx Newbie

Dat is mss omdat Reverze nu later is dan vorig jaar, dat er nog geen preview is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lees nu op de facebookpage van Bass events dat er dit jaar jump in beide zalen zal zijn, maar daardoor de hardstyle veel eerder begint. Een voor en een nadeel dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Lees nu op de facebookpage van Bass events dat er dit jaar jump in beide zalen zal zijn, maar daardoor de hardstyle veel eerder begint. Een voor en een nadeel dus.

Ze doen beter, jump naar hardstyle op de main , en van hardstyle naar hardcore in de lotto. Hebben wij heel de avond hardstyle :D
Nu overlapt alle hardstyle op het midden van de avond, en zitte we op het laatste weer met 2 uur hardcore :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja wat Ruben zegt had een mooie oplossing geweest. Was dit 2 jaar geleden niet zo? Weet mij een feest te herhinneren dat t zo was. Of was dit Ansarat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ja wat Ruben zegt had een mooie oplossing geweest. Was dit 2 jaar geleden niet zo? Weet mij een feest te herhinneren dat t zo was. Of was dit Ansarat?

Was Ansarat, overigens was dat een heel leuk feestje, eerste keer B-Front ook. Maar ik vind het nu totaal niet erg om laatste 2 uur met hardcore te zitten, vooral niet als Mad Dog een uur gaat vullen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 02:47 
 
Hardtraxxer

Nu ja, ik denk dat jullie het bericht van Bass Events niet goed begrijpen volgens mij.
Wat ik er uit maak is dat de tek eigenlijk in de main zal zijn, maar dat het een opbouwende avond gaat zijn (beetje zoals alle jaren) Jump/Tek, Hardstyle, Reverze Flashback, Hardstyle, Hardcore.

Ik denk dat die bericht van Bass Events wat uit context genomen werd ;) die jump/tek mannen denken dat jump/tek alleen in Lotto zal zijn.
In ieder geval, we zullen op BE vertrouwen dat ze ook een mooie timetable zullen neerzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 05:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon in de 2 zalen beginnen met tek, maar daardoor begint hardstyle wat vroeger op de main, ipv 1 uur zal dat nu dan wel tegen half 12 ofzo zijn. hardstyle tot een uur of 5 met nog een uur classics tussen , en dan 2 uur hardcore. zal zoiets wel worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:53 
 
Hardtraxx Newbie

worden weer moeilijke keuzes waarschijnlijk op sommige momenten, zoals elk jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het worst case senario zou Alpah2 vs B-front in de lotto zijn en tegelijkertijd G4H in het sportpaleis. Maar hopelijk gaat dat niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Het worst case senario zou Alpah2 vs B-front in de lotto zijn en tegelijkertijd G4H in het sportpaleis. Maar hopelijk gaat dat niet gebeuren.


Dan zou ik toch kiezen voor B-front.

Hopelijk dit jaar ook geen tek in Lotto, dat was een super initiatief vorig jaar ^^
Sportpaleis was toch altijd te druk :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig inclusief weekendje Antwerpen. Vorig jaar uitermate goed bevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:29 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
Flexibel schreef:
Lijkt me wel een keer vet om hier heen te gaan :)
Gaat dit feest snel uitverkocht als de kaarten eenmaal in de verkoop zijn?

Is al enkele jaren 2-3 weken voor het evenement zelf uitverkocht

vorig jaar toch niet. was het misschien de laatste dag uitverkocht ja, ik kon nog een paar dagen van tevoren tickets bestellen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar lekkere politie ra :lol: zzia op het station gehad hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Vorig jaar lekkere politie ra :lol: zzia op het station gehad hier


Ik kwam vorig jaar in de lotto aan, geen rij, niemand gefoulleerd, we konden zo doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
urbandesigner schreef:
Vorig jaar lekkere politie ra :lol: zzia op het station gehad hier

:oh:
Ik kwam vorig jaar in de lotto aan, geen rij, niemand gefoulleerd, we konden zo doorlopen.

Klopt, had nog wel een kruiwagen vol pillen mee kunnen nemen bij die ingang...

Station was daarentegen een ziekelijke controle. 8 honden, 20 p t perron...opo's die je eruit vistten op
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten