Gelukkig was ik al in Antwerpen en heb ik niks van dit alles meegekregenwrote:Klopt, had nog wel een kruiwagen vol pillen mee kunnen nemen bij die ingang...wrote:wrote:Vorig jaar lekkere politie razzia op het station gehad hier
![]()
Ik kwam vorig jaar in de lotto aan, geen rij, niemand gefoulleerd, we konden zo doorlopen.
Station was daarentegen een ziekelijke controle. 8 honden, 20 p t perron...opo's die je eruit vistten op
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Sorry voor m'n slechte post van net, maar m'n mobiel deed raar
.
Tsja beter Chukkels, en krijg ik nog antwoord op m'n PM
?
Sloeg echt nergens op die controle vorig jaar, moest zowat met de billen bloot daar :S.
Tsja beter Chukkels, en krijg ik nog antwoord op m'n PM
Sloeg echt nergens op die controle vorig jaar, moest zowat met de billen bloot daar :S.
wrote:Sorry voor m'n slechte post van net, maar m'n mobiel deed raar.
Tsja beter Chukkels, en krijg ik nog antwoord op m'n PM?
Och ik weet al genoeg
Wat dan roberto?wrote:wrote:Sorry voor m'n slechte post van net, maar m'n mobiel deed raar.
Tsja beter Chukkels, en krijg ik nog antwoord op m'n PM?
Och ik weet al genoeg
Bij ons in de voetbalteam hebben ze het over dat we hier naar toe gaan maar die houden niet van hardstyle. Marja als we da gaan wordt het vast wel gezellig!
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
De kogel is door de kerk... Een mens moet keuzes maken in't leven. Sinds 2008 is Reverze voor mij een vaste afspraak, maar helaas zal ik het dit jaar moeten overslaan. Er zijn andere prioriteiten en de week nadien is het MOH, da's veeeeeel beter 
Kom vrijdag bij ons pre partyen, Wonen half uurtje van antwerpenwrote:Wellicht aanwezig inclusief weekendje Antwerpen. Vorig jaar uitermate goed bevallen
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Ik ook niet. Ergens ben ik wel blij dat ik niet naar Reverze ga.
Als ik dit hoor, dan weet ik waarom ik volledig voor Hardcore ben. Rawstyle kan ik nog smaken, maar dit, nee toch maar niet...
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ik wel
Check de line-up, en dan ineens Psyko Punkz die 't anthem maken :s
Het anthem vind ik net zoals hun laatste producties maar niets...
Maarja Belgïe met z'n DWX en kutfavorieten :p (ben zelf een belg)
Er zat zoveel potentieel in als 't anthem door bv: B-Front, Toneshifterz, Code Black ... gemaakt werd
Er zat zoveel potentieel in als 't anthem door bv: B-Front, Toneshifterz, Code Black ... gemaakt werd
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
eens!wrote:Check de line-up, en dan ineens Psyko Punkz die 't anthem maken :s
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2022
Ik neem wraak op deze opmerkingwrote:Pff, dagjesmens.
Had ik nou maar niks gezegd, daar gaan m'n tenen.wrote:Ik neem wraak op deze opmerkingwrote:Pff, dagjesmens.en ik vind de track echt vet, word hier gewoon blij
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2022
Mij dagjesmens noemen... 
Ahw, was maar een grapje. Ook al ga je wel keihard los op Eternalize.wrote:Mij dagjesmens noemen...
:o Die plaat is vet jo :pwrote:Ahw, was maar een grapje. Ook al ga je wel keihard los op Eternalize.wrote:Mij dagjesmens noemen...
-
MHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Heel het weekend aanwezig in Antwerpen
Vrijdag pre-party in de Noxx?
vannavond komt de anthem in de HWS van heady
Nee, is een kuttentwrote:Heel het weekend aanwezig in AntwerpenVrijdag pre-party in de Noxx?
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Is gewoon een vet anthem. Vooral intro is gaaf gedaan. Climax is wat minder.
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Eerder een schandaal als jij loopt stil te staan danwrote:Ahw, was maar een grapje. Ook al ga je wel keihard los op Eternalize.