Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:48 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Meeste toch nog los gegaan met decoupeerzaag. Man wat hebben we die Belgen laten zien wat stampen is :lol:

dat hebben we zeker ja :thumbsup:

ran-d, bioweapon en b-front waren overduidelijk de uitblinkers vd avond. en partyraiser was prima als afsluiter :D
wel een dikke faal was dat je geen sigaretten kon kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
Meeste toch nog los gegaan met decoupeerzaag. Man wat hebben we die Belgen laten zien wat stampen is :lol:

dat hebben we zeker ja :thumbsup:

ran-d, bioweapon en b-front waren overduidelijk de uitblinkers vd avond. en partyraiser was prima als afsluiter :D
wel een dikke faal was dat je geen sigaretten kon kopen

Zo wat ging het los tijdens Ran-D en Partyraiser. :woot:
Nauwelijks zo hard uit m'n plaat gegaan. :P
EA was trouwens wel leuk voor een keertje, maar tja, het was meer stilstaan dan rossen. Volgende keer toch maar niet doen dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:04 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
Meeste toch nog los gegaan met decoupeerzaag. Man wat hebben we die Belgen laten zien wat stampen is :lol:

dat hebben we zeker ja :thumbsup:

ran-d, bioweapon en b-front waren overduidelijk de uitblinkers vd avond. en partyraiser was prima als afsluiter :D
wel een dikke faal was dat je geen sigaretten kon kopen

Zo wat ging het los tijdens Ran-D en Partyraiser. :woot:
Nauwelijks zo hard uit m'n plaat gegaan. :P
EA was trouwens wel leuk voor een keertje, maar tja, het was meer stilstaan dan rossen. Volgende keer toch maar niet doen dus :(


dat wist je eigenlijk al wel van te voor dat het meer stilstaan dan rossen zou worden, maar om in een half uur naar de lotto arena en weer terug naar het sportpaleis te gaan was toch te krap geweest. en had niks van partyraiser willen missen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch heb je wat gemist door 7 minuten van tevoren weg te gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb anders ook flink staan stampen :D zelfs bij DBSTF, ik geloofde het zelf niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:13 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
En toch heb je wat gemist door 7 minuten van tevoren weg te gaan :(

ja klopt, me maten wilden voor de drukte buiten zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
En toch heb je wat gemist door 7 minuten van tevoren weg te gaan :(

ja klopt, me maten wilden voor de drukte buiten zijn :)

Wij hadden een half uur naar de JUISTE uitgang gezocht. Iets over half 8 zaten we in de snackbar ertegenover :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:22 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
En toch heb je wat gemist door 7 minuten van tevoren weg te gaan :(

ja klopt, me maten wilden voor de drukte buiten zijn :)

Wij hadden een half uur naar de JUISTE uitgang gezocht. Iets over half 8 zaten we in de snackbar ertegenover :P


ja idd een doolhof daar, wij stonden eerst ook bij de verkeerde uitgang maar konden de goede uitgang toch vrij vlot vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vond Korsakoff en Outblast ook vermakelijk draaien, wel paar standaard tracks maar kregen de zaal plat zoals geen enkele hardstyler dat deed.

Voor mij was B-Front held van de avond, Ran-D beviel ook prima. En Bioweapon met Pounding Senses. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niemand bij Stunned Guys vs Amnesys geweest? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Niemand bij Stunned Guys vs Amnesys geweest? :/


Ja, ik ben daar bij geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Geweldig weer deze gasten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam binnen tijdens Da Tweekaz, ze maakte er wel een gekkenhuis van idd. :P Maar echt vrolijk werd ik er niet van eigenlijk, ach ze bedoelen het goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels ik heb gewoon een hele lange tijd naast jullie gestaan, maar toen ik je wilde gaan aanspreken was je opeens weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

Geweldig weer deze gasten :lol:

Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar komt het stuk van dat eendjesgooien erin voor? Ik heb er eentje van gevangen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Niemand bij Stunned Guys vs Amnesys geweest? :/

Ik was daarbij :drool:

Al mn vrienden ginger naar Sport, buiten ééntje..
zijn wel gezellig met z'n 2 blijven luistere.. Wat was dat lekkkeeer hard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yo hardtraxx, ik kan nu pas reageren op dit alles :P. Ik typ effe terwijl ik mn spagetti naar binnen speel xd. Maar inderdaad, die gast is niet dood. Het is zowat een van mn beste maten en hij krijg gewoon epilepsie aanval. Vermoeidheid omdat hij de nacht ervoor ookal niet had geslapen + alcool. Niks drugs ofzo ;). Die gast heeft t wel een keertje meer zoals nixxus al zei na tomorrowland. Maar dus heb ik met mn vriendin heel veel tijd doorgebracht bij de ehbo... net na de 2e track van Ran-D die ik moest en zou zien... Dus erg balen... ook Noisecontrollers gemist waarbij ik stardust op de achtergrond hoorde. Erg jammer want wou deze track echt graag meemaken. Heeft Ran-D trouwens Fanatics gedraait? :P. Bij zatox was ik dus terug maar zoals roeben wel gemerkt zal hebben was ik niet zo vrolijk want mijn feest was eig voorbij... Sorry daarvoor roeben dat ik mss niet zo vriendelijk was. En Sorry nixxus dat je door mij bijna slaag kreeg maar die kerel moest gewoon effe ophouden met zijn geduuw tegen jelle. Ik zag gwn dat die kerel ruzie aan het zoeken was en als ik dan een beetje boos ben. Ook nog effe met chukkels en decoupeerzaag aan het stampe geweest. Toffe gozers :beer:. Ook nog met een kerel met een schotse rok, 42 was ie :P en gaat no naar heel veel feesten. ook echt een goeie kerel :P, kon mn vader zijn maar oke ;). Zo gek als wat :thumbsup:

Voor de rest vond ik veel sets tegenvallen, Da tweekaz maakte het al niet waar wat ik had verwacht. Een verkrachte versie van Ducktool die ik wel eens graag live het orgineel van zou gehoord hebben. Erg jammer. Het zwaart gevecht was wel grappig :P. Op het begin ook veelste druk bij de lotto. Bij Coone, wat een drukte. Zijn er weg gegaan en effe gaan jumpen. Was overigens wel leuk :P, Met bioweapon terug, Dead of night en nog wat leuk spul. Eindelijk een beetje kunnen losgaan ondaks de drukte hier wel weg ging. Wildstylez & Isaac was een dikke tegenvaller. Had gehoopt op wat Digital Age spul mar Wildstylez vertikte het :(. Dan B-Front ofzo was wel een leuk setje! En dan met Ran-D gebeurt het ongelukkige met mn makker. En dan nog tot Zatox in de Ehbo, met mn vriendin naar zn lokker om zn spullen te pakken... Djeezes wat een fucking doolhof!

+Heenweg in de trein (heel erg hard gelachen met mn vriende :P)
+Niet aanschuiven om 10uur voor binnen te komen.
+B-Front & Alpha²
+Snelle verbinding tussen Lotto en Sportpaleis

-Ongeluk met mn maat
-Ran-D gemist :cry:
-Doolhof
-Drukte in de lotto tot Bioweapon
-Op de laatste moment voor vertrek toch nog een kereltje graaf zien doen tegen je vriend waardoor ik dus boos werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Heeft Ran-D trouwens Fanatics gedraait? :P.

Nee, is niet gedraaid :P Goed om te horen dat het is goed gekomen met je maat. ;) Jammer van die lage figuren die zo een verhaal de wereld in brengen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Bij zatox was ik dus terug maar zoals roeben wel gemerkt zal hebben was ik niet zo vrolijk want mijn feest was eig voorbij... Sorry daarvoor roeben dat ik mss niet zo vriendelijk was.

Niet erg hoor :D Als je ziet wat je meemaakte kan ik dat zeker begrijpen, wel rot voor je en je maat. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja, idd goed dat alles is met m. Mss was er nog iemand anders die hetzelfde overkwam? Jammer dat t feest toen eig afgelopen was voor me. Toen ik wakker werd zei ik tegen mn vriendin, gvd had ik maar gewoon effe wat gaan zeggen als hij weer bij bewust zijn was en dan gewoon lekker verder gaan feesten, maar dat is ook niet makkelijk :). Maar dan heeft een andere vriend van me gebeld naar zn moeder die hem dan kwam halen. Ben ik met me vriendin heel dat doolhof doorgelopen voor zn spullen in de lokkers te halen. Achja, en met Zatox kon ik me ookal niet meer amuzeren. Beter had ik dat wel gedaan :thumbsup:. Nu vet spijt van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox was anders ook behoorlijk matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond hem gewoon goed. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier Tanken schreef:
Ik vond hem gewoon goed. :yes:

Jou ben ik niet eens tegen gekomen eigenlijk, zou je anders nog wel herkennen van Oscars laatste keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erger als de magic show set kon het toch niet dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Erger als de magic show set kon het toch niet dus :P

Klopt, was ook met smart aan het wachten met wat hij ging openen. :P Hij kon net zo goed live gestaan hebben trouwens, heb op Son of Torture, Music to Us na, alleen maar Zatox tracks gehoort als ik het goed heb.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten