Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me zot geamuseerd :thumbsup: Lasershows en special effects waren zeer mooi gedaan, het switche tusse lotto en Sportpaleis ging veel beter dan verwacht. Voor de rest heb ik veel dikke tracks horen voorbijkome :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest :woot:
Ook al waren er zoveel kutte dingen, B-Front en Ran-D maakten alles goed :thumbsup:
Verslagje komt ooit nog wel eens, nu slapen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsters don't dance was nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest.

Partyraiser perfecte afsluiter. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me maar heel af en toe kunnen vermaken omdat het lichaam maar niet wilde meewerken.. De pijn in me hamstring van een paar weken geleden kwam weer terug zodra ik me ook maar even inspande. Kon niet alles geven en heb nog nooit zoveel moeten zitten op een feest. :/ Flink lopen balen op de tribune soms maar helaas, nog het beste van proberen te maken.

Was opzich geen verkeerd feest, Bioweapon maakte me verwachtingen wel waar, wat knalden die mannen er weer op los! B-Front vs Alpha Twins was genieten, al kwam het de set ten goede als B-Front solo stond denk ik. Wat is Creation Absolves Time een ongelooflijk geweldige plaat! Ran-D was ook weer top zoals gewoonlijk. Wildstylez vs Isaac ging nergens over.. Ik hoopte op wat nieuw spul van Digital Age, maar in plaats daarvan kwamen de ene na de andere hitjes voorbij. Ben verder nog naar het Sportpaleis geweest voor Frontliner, wat een dode boel daar in het publiek echt niet te geloven, kijk je om je heen zie je gewoon echt he-le-maal niemand bewegen. Zatox op de achtergrond meegekregen omdat ik weer verplicht was om te gaan zitten.. Op 1 of 2 nummers na heb ik alleen maar eigen tracks gehoord van hem, was weer de gebruikelijke zelfpromotie. :P Partyraiser deed precies het tegenovergestelde van Evil Activities, van begin tot het eind het gas er hard op, geen breaks of handjes de lucht in momenten, die man was echt niet meer te stoppen, geweldige afsluiter voor mensen die nog genoeg over hadden denk ik zomaar. Het was daar wel maar een groot doolhof vond ik, switchen van arena, bonnen halen, ging allemaal niet zo gemakkelijk bij ons.

Heb bij Loudness in ieder geval veel goed te maken, zoveel moeten zitten en rusten door het lichaam dat maar niet wilde. Heb er zwaar de pest in als ik niet genoeg kan losgaan. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:16 
 
Hardtraxx Newbie

Mij viel het wat tegen (op A² & B-front & Ran-D na natuurlijk)

Kwam pas om 9 uur binnen, achter 35 minuten in het centraal station te moeten wachten voor.. niets?
Pakte net nog Abyss & Judge hun laatste plaatje mee, had gelijk het gevoel dat er niets van bass was..
The Vision zette een goed setje neer (Get Hit :drool:), weliswaar zonder dat de bass erg open stond.
Heb dan nog het begin van Da Tweekaz mee kunnen pakken, maar mijn gezelschap wou de rest eens verkennen dus ben ik maar meegegaan.

Kwamen terug in de lotto toen Stephanie begon, standaard setje maar was wel ok, toen was bioweapon aan de beurt :drool: Ze draaiden wel lekker en hard (Dead of the Night :drool:)
Ze werden gevolgd door WS & Isaac, die dan natuurlijk wel zachter draaiden, hitjesparade maar goed :whistle:
We zijn toen frontliner gaan kijken, maar was niet zo heel veel aan, wel een nieuwe plaat gehoord als ik mij niet vergis.

Dan was het tijd voor het echte werk, maar mijn gezelschap was al moe. Uiteindelijk dan maar alleen gaan stampen, wat dieper naar binnen gegaan en wat mensen van hardtraxx tegengekomen, en dan daar gebleven (en uiteindelijk tot midden vanvoor gegaan). Noisecontrollers dan maar.. Big Bang was wel leuk, en zatox erachter viel ook wat tegen. Dan maar naar huis gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam binnen bij Abyss & Judge. Ze draaiden wat opwarm shizzle. Vet dat ze afsloten met On The Go, maar het geluid stond nog op woonkamer-niveau dus dat was niet losgaanbaar.

The Vision daarna. Openen met Untill we meet again :thumbsup: . Voor de rest wel wat leuke tracks maar op 3 kwart ff gaan lopen. Vanaf de tribune Da Tweekaz gezien. Wat een stel achterlijken :') . Coone daarna was echt gewoon laxerend zo slecht, en al die Belgisch fanboys en girls maar losgaan :') . En toen hij een nummer draaide met echte kicks (Keep it alive) stond opeens iedereen stil. Tja.

Stephanie was niks bijzonders. Openen met Pulsation is wel leuk. Bioweapon was erg vetjes. Hele set gewacht op Dead of the night. Toen hij kwam ging ik 10 keer dood.

Voor de rest weet ik nog dat ik naar Frontliner ben gegaan. Geluid in Sport ging bijzonder aardig. Alleen geen On the rise gehoord :mad: . Door omstandigheden en getreuzel pas op 02.45 bij Bob en Alpha Nichten aangekomen. Bob draaide steeds een dikke plaat erop, maar de Alpha Nichtjes begrijpen het begrip 'raggen' toch niet. Maargoed, toch nog ff kunnen lossen op Inner Creativity, Everything starts (wat gaat die hard live) en natuurlijk Magic. Daarna gebeurde waar ik de hele nacht voor vreesde: men wilde naar Psyko Punkz :cry: . Terwijl Ran-D de man is waarvoor ik kwam. PP draaiden natuurlijk de meest achterlijke slechtst gemixte kut set ooit dus daar een uur lang met een lang gezicht gestaan.

Noisecontrollers 'live'. Live? :') . Eerste helft van hun setje was wel lachen, daarna was het gewoon PRECIES hetzelfde als op Qlimax. Dezelfde overgangen, dezelfde tracks, dezelfde edits. WTF? Dus zij krijgen serieus een paar duizend euro om ff op Itunes op play te drukken en een beetje op een niet aangesloten keyboard te rammen? :')

Zatox erna. Weinig verwachtingen van want ik vind er echt geen reet meer aan. Toch nog wel ff kunnen gaan op Bring it back 2 the oldschool en wat andere platen van hem die me wel kunnen bekoren (Poltergeist o.a.). Ik had nog een gebed gedaan voor Psycho maar het zat er niet in :cry: .

Evil Activities. Was dat hardcore? Het enige wat ik hoorde was een hoop zeikbreaks met wat orgelstukjes met kicks eronder. Aanfluiting. Ook sjiek dat meneer EA zelf alleen maar wat door de microfoon liep te lallen en iemand anders het werk liet doen. Partyraiser gooide het gas er wel flink op gelukkig. Maar men wilde al om 6.20 naar de bus dus ja.

Desondanks toch heel goed vermaakt terwijl ik bijna alleen maar matige sets heb gehoord. En dat ik Ran-D gemist heb zal ik nog wel in lengte van dagen met pijn in mijn hart aan terugdenken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo, ook maar is beginnen aan men verslagje.

Ik denk dat we rond half 9 binnen waren, ging allemaal wel vlot zo, bonnetjes halen, alles naar vestiare doen.
Ik had namelijk eerst een truitje aan maar had toch maar men q-base shirtje meegenomen voor als het te warm werd, kon ik nog switchen.

Kwamen binnen bij abbys & judge, ja niet veel van meegenomen dus, wel nog on the go om af te sluiten, was wel vet. Dan verder met the vision, na die setjes op de magic show en hardtraxx had ik er veel hoop in maar ik vond er maar niets aan. Mixwerk zat wel inorde maar platenkeuze was een ramp :')
Untill we meet again erin was dan weer wel leuk.
Dan was het tijd aan da tweekaz en wat was dat voor iets heerlijks :yay: Heb egt een half uur staan genieten van die gasten, allemaal edits en die nieuwe track voodoo ging er ook lekker op, voor de rest hun gek gedoe (lees: achter de djboothe met star wars wapens vechten) :lol: Geweldig die gasten, ondertussen begon ik al goed te zweten dus na da tweekaz maar snel men q-base shirtje gaan aantrekken.

Tegen die tijd maar eens naar het sportpaleis gaan kijken, Mark with a k was daar zoals gewoonlijk weer een vette liveset aan het neerzetten. UIt ervaring wist ik waar ik moest gaan staan in het sportpaleis, vanachter op die trappen, heerlijk veel plaats :D
Dan maar weer terug naar de lotto voor stephanie is te gaan zien, ja was weer hetzelfde als anders, gold, pulsation, enzovoort. Even leuk staan doen daar met wat maten, en terwijl nog maar wat bier drinken.
Weer terug naar het sportpaleis naar mijn trapjes omdat in de vorige intro werd gezegt dat bij het volgende het podium ging starten (doek naar beneden enzovoort) Dat was dan met Ambassador Inc, vette set hadden coone en fenix. Hit you with the bombs, silence, the artist, vette tracks. Ook de edit van nein man: nee man ik wil nog ni naar huis, ik wil nog een beetje stampen :lol:
Goed geamuseerd, podium zag er ook leuk uit, Mooie lasertjes ook die wij natuurlijk optimaal zagen vanaf vanachter. Goed losgegaan op deze set.
Dan ook maar gebleven voor DBSTF, was eens benieuwd wat ze gingen doen. Gewone set, gold remix, loopmachine, underground tacticz, sound of the tunder, mma remix, from within, kindom remix. Wel redelijk geamuseerd, al redelijk wat biertjes binnen en dan lukt me het wel steeds me te amuseren.
Dan was het tijd voor Frontliner live. Was voor mij het op 2 na leukste setje van de avond. Wat ging het vet, heb egt een half uur non stop staan raggen. Het anthem, greenhouse, de 2e climax van first cut erinsmijten wanneer je het niet verwacht, pull tuuduu over, sunblast. Ging echt goed door.

Dan weer maar eens terug naar de lotto voor B-front en alpha zusjes.
Heerlijke set :drool: Wel wat afwisselend van heel hard naar minder hard, maar het bleef wel hard :D Everything starts en creation absolves time zijn egt :love: :drool: :woot: Niet normaal. Ook nog alles kapot gestampt met Angel of the sun :loving: revenge of the dirty MF, en inner creativity, yellow minute remix en magic!!
Dan Kwam meneer Ran-D, had er iets meer van verwacht, al was het een heerlijke set! Openen met in for the kill HELD :love: ook nog Son of torture (wat een plaat, niet normaal, die vocals (L) ) gansters dont dance, the new shit, feel my fire, anger, indoctrination, under attack (en ook ff meezingen!)
Ook heerlijk op gegeven, en ik denk dat ik op dit moment Nixxus tegenkwam, wat mee staan praten, gsmnummer gegeven voor in het sportpaleis waar we dan heengingen om nog eens samen te komen, Leuke kerel ben je! :cool:

Dan naar NC live, hoorde ik een nieuwe track denk ik, stardust, big bang, escape, gimme love :love: , attack as easy again en nog wat. Was wel leuk, op dat moment maar eens vanvoor gaan staan, dan ook nog zatox.
Ja oké, het was van hetzelfde. zowat 95 % eigen tracks, maar goed, dik geamuseert op deze set! Openen met zen experimentele track, vond het niet goed lukken :/ , maar wel to the top, the future, poltergeist, indoctrination, oldskool, poltergeist, irreplaecable, tanz elektrik remix, en de qlimax mash up, hardbass anthem, kickin ass, feel my fire, loops 'n things, raw style, dan heb ik denk ik bijna alles :D Toch vet geamuseerd op deze set.
MINPUNT; nixxus die door een paar hopeloze jongens mindere leuke ervaring had op dit moment, hij zal het zelf wel uitleggen.

Dan vond ik het maar eens tijd om men vader te bellen en naar huis te gaan. Had geen zin meer in de hardcore.

Al bij al heel vet feest gehad, beste reverze tot nu! Ik vond alleen dat er over het algemeen redelijk zwak werd gedraaid. Toch vond ik alles vet :D
Aankleding was vet, lasers ook leuk, topfeesje!

Plusjes:
- Fronliner LIVE, Ran-D en B-front vs Alpha Twins
- aankleding en lasers
- bier
- nixxus
- veel bekend volk en heerlijk sfeertje onder ons!
- MC da syndrome in de lotto arena :thumbsup:

Min:
- eerste reverze sit down (Villain doe eens normaal jo :/ )
- vieze hot dog
- en de enkel die nog belachelijk veel zeer deed, maar na een tijd gwn niet meer aan gedacht.

Zo, dit was Reverze voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Desondanks toch heel goed vermaakt terwijl ik bijna alleen maar matige sets heb gehoord. En dat ik Ran-D gemist heb zal ik nog wel in lengte van dagen met pijn in mijn hart aan terugdenken..


Als je Ran-D echt zo vet vindt, waarom loop je dan achter je vrienden aan? Kan best een uurtje alleen zijn lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stephanie zette met grote afstand de beste set van de avond neer. Meteen daarna Bioweapon met een helden set waar je U tegen zegt, zo verdomd hard... :drool: Reverze Flashback was ook (L) x20, wat een dikke zooi kwam er langs, bijna alle denkbare classics in 45minuten. Demoniak & Jones samen, stel helden :yay:

Wildstylez & Isaac was de triest voor woorden, zelden zo'n kut set aan gehoord :') Frontliner en Zatox waren weer flink voorspelbaar, oftewel erg matig :/

Beste Reverze tot noch toe, met Stephanie als grootste held(in) van de avond, pffoeh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dbstf was keilaag gepitched >.<
En er zat geen tempo in hun set :s
B-Front knalde lekker door:p Magic blijft het nog altijd doen ^^
Ran-D zijn set zat vol met nice promo's.Son of torture is zoon geweldige plaat :evil:
Zatox zijn intro was iets te experimenteel :x M
Zijn hitjes doen het altijd goed live :thumbsup:
En Stephanie het beste?da meent ge toch ni:p?
Lazers ware echt ziek:) da is wel gewoonte int sportpaleis :thumbsup:
Heb mij echt geamuseerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben wakker :')

Kwamen rond 10 uur binnen, ik en m'n maten. Snel Lowrenz gevonden en dan zijn we in de lotto arena gaan staan, de eerste tijd niks bijzonder te zien. Da Tweekaz draaide wel lekker, jammer genoeg kwamen mijn maten meer voor de hitjesparades dus ik en Lowrenz waren de enigen die los gingen :D Trouwens nog zo'n eendje gevangen die ze in het publiek gooiden xd

Coone? Tja, dat stelde niet veel voor. We zijn daar al snel weg gegaan en hebben nog een stukje van Mark with a K gezien, en Dr. Rude. Niet mijn muziek, maar ze brachten de sfeer er wel wat in. Dan op tijd terug naar de lotto arena voor bioweapon: Wat een set :drool: mijn maten vonden het niks, maar ik vond het des te beter :D

Dan zijn we een tijdje daar gebleven. B-Front en Ran-D zijn helden (L) Alles ging kapot. Jammer van Lowrenz z'n maat, daardoor hebben we veel van Ran-D gemist maar dat zal hij zelf wel vertellen. Gaat trouwens alles goed met hem, Lowrenz? Kutvrienden van me wilden Korsakoff zien, maar ik heb ze uiteindelijk toch kunnen overtuigen mee te gaan naar Zatox. Daar afgesproken met Roebén, chille kerel :D. Zatox ging ook lekker, maar toen ze Poltergeist draaiden ging het even mis :/ Lowrenz had een beetje ruzie met wat fitnessboys, en ik wou even met hun gaan praten. Maarja ik had dezelfde t-shirt als Lowrenz aan dus ze dachten dat ik hem was, kreeg ik daar enkele klappen raak :D gelukkig voelde ik er niet teveel van, zijn we na een kwartiertje op een andere plek gaan staan.

Na Zatox zijn we gewoon in de main gebleven, EA was niet zo speciaal, maar hardcore is dan ook niet mijn ding. Dan begon partyraiser, die ging inderdaad als een gek maar ik ben toen even aan de kant gaan zitten. Niks voor mij, die hardcore :')

Besluit: Leuk feest, maar ik had er véél meer van verwacht. Er waren maar enkele dj's die een écht goede set hebben geleverd, en er waren veel te veel minpunten. Ook de lichtshow was weer slechter als vorig jaar en het jaar daarvoor.

+ Ran-D en B-Front
+ Veel Hardtraxx mensen tegengekomen
+ Leuke sfeer onder mij en m'n vrienden
+ Voor 60 euro bonnen gekregen en gevonden.
+ Mijn vriendin :innocent:
+ Nog geen minuut moeten aanschuiven om binnen te geraken

- Veel slechte sets
- Fitnessboys die zich wat te graaf voelen :')
- Vuilste hamburger ooit gegeten (en vorig jaar waren ze nog zo lekker :( )
- Lichtshow

Ja dat was het dan wel zo'n beetje denk ik. Reverze 2011? Dan moet de line-up toch wel degelijk zijn -.-

93Wesley93 schreef:
Het was daar wel maar een groot doolhof vond ik, switchen van arena, bonnen halen, ging allemaal niet zo gemakkelijk bij ons.

Welkom in het sportpaleis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag de bui al hangen na de schijtsets van Coone en Stephanie (die een paar leuke nummertjes draaiden), maar Bioweapon maakte mijn avond helemaal goed. Wat een heldenset! Had medelijden met Wildstylez & Isaac, wat ze ook zouden draaien, deze set zou slecht worden :(
En dat werd het ook, meer dankzij Isaac dan Wildstylez, maar toch. Second Identity draaide toch best wel lekker, veel beter dan verwacht, dus dat was ook een pluspunt. Alpha Twins snapten het weer niet door de voorlaatste hardstyle set te openen met Atrocious en Breath, maar goed, B-Front maakte het meer dan goed. En dan natuurlijk Ran-D die gewoon een held was! Gangsters Don't Dance en Son Of Torture (2x!) :love:
Fftjes gebleven daarna bij Korsakoff en daarna door naar einde van Zatox. Voor het eerst voet gezet in het Sportpaleis, was met de richtingen die we gekregen hadden nog een aardige kluif om te vinden. Ook nog een aantal Hardtraxxers gezien, gezellig weer ff bijgepraat :) Meeste toch nog los gegaan met decoupeerzaag. Man wat hebben we die Belgen laten zien wat stampen is :lol:

Ow, en ik heb nog een nieuw record gezet, mede dankzij de hardcore. 30178 stappen gezet, gewoon 5000 meer dan ik op Hard Bass heb gezet xd

Pluspunten:
- Bioweapon
- Ran-D & B-Front
- Geluid in Sportpaleis
- Oordopjes die de test met een goede beoordeling hebben doorstaan :)
- Nieuw stamprecord: meer dan 30.000 stappen!
- Stampen met decoupeerzaag en de Belgen die ons raar aankijken :')
- Belgen die roken, zo krijg je nog eens een peukie :)
- Geluid in Sportpaleis, ook al had ik toen m'n oordopjes niet meer in :P
- Afsluiter van Partyraiser :thumbsup: Wat ben ik toen keihard uit m'n plaat gegaan zeg! :woot:
- Ruimte om los te gaan, op de set van Coone na.

Minpunten:
- Doolhof
- Isaac, grootste faal ooit!
- Alpha Twins
- Hitte... Fuck dat zeg, was gewoon warmer dan Hard Bass :huh:
- Geen sigaretten te koop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Mensen die een peuk aan je vragen in het midden van de Qlimax -.-
- Organisatie en consumpties. Flesjes frisdrank, zo enorm onhandig. Brak bijna m'n poten aan het eind, omdat de vloer bezaaid was met flesjes :/
- Het missen van Robert op een groot feest :cry:

Heb dus zeker een leuk feestje gehad en volgend jaar, mits er weer een weekend Antwerpen aan vast zit, ben ik weer van de partij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahaha, volgens mij heb ik niet heel veel gemist daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
En Stephanie het beste?da meent ge toch ni:p?

Met gemak..
TNT - Scared, beste track van 2011, nu al :loving:

Zatox z'n experimental track was de enige track die de moeite waard was in z'n set, echt een briljant staaltje werk wat hij daarmee toont, jammer dat hij dat tegenwoordig zelden nog zo laat zien, in die richting.. :x Was altijd een held..

Was wat mij betreft echt een irritante, voorspelbare, achterhaalde en nergens boeiende hitjesparade :yawn: Was al lang blij dat hij niet met Psycho begon, zoals bij The Magic Show :P Opbouw klopte nu tenminste een beetje!

roberttt schreef:
hahaha, volgens mij heb ik niet heel veel gemist daar xd

Zo'n sterk uitgevoerde show vind je hier in Nederland vrijwel niet, dat maakte Reverze dit jaar echt bizar sterk. Paar dj's overtroffen zichzelf keihard, sfeer was perfect en de doorstroom tussen de zalen heel strak geregeld :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar kwa setjes viel het volgens mij behoorlijk tegen, en aangezien ik er 6 uren ofzo voor moest rijden :) Ben ik blij dat ik niet ben gegaan.

En partyraiser dat ie Somwhere down nog draaide, beloofd niet veel goeds over de andere nummers van ze set ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TonyT schreef:
Nrgizer schreef:
En Stephanie het beste?da meent ge toch ni:p?

Met gemak..
TNT - Scared, beste track van 2011, nu al :loving:

Zatox z'n experimental track was de enige track die de moeite waard was in z'n set, echt een briljant staaltje werk wat hij daarmee toont, jammer dat hij dat tegenwoordig zelden nog zo laat zien, in die richting.. :x Was altijd een held..

Was wat mij betreft echt een irritante, voorspelbare, achterhaalde en nergens boeiende hitjesparade :yawn: Was al lang blij dat hij niet met Psycho begon, zoals bij The Magic Show :P Opbouw klopte nu tenminste een beetje!

roberttt schreef:
hahaha, volgens mij heb ik niet heel veel gemist daar xd

Zo'n sterk uitgevoerde show vind je hier in Nederland vrijwel niet, dat maakte Reverze dit jaar echt bizar sterk. Paar dj's overtroffen zichzelf keihard, sfeer was perfect en de doorstroom tussen de zalen heel strak geregeld :clap:

Niet op Hard bass geweest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Show? Welke show? Heb geen lasers gezien tot aan Stephanie... En die stroboscopen waren godse-irritant. Als ik vdk was ging ik erdoor knock-out vanwege een epilepsie aanval. Niet te doen zonder zonnebril, tering! >.<

Robert, ik zei toch dat je kon afteren bij mij in het hotel. Fucking grote kamer hier, past de hele Hardtraxx meeting van Hard Bass in :lol:

En Stephanie, ja... Als je 2x in dezelfde set Catfight draait, ben je niet echt goed bezig, of wel? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:

En Stephanie, ja... Als je 2x in dezelfde set Catfight draait, ben je niet echt goed bezig, of wel? :/

Huh wat... Dat is de opbouw van de track.. intro -> climax -> intro -> climax. Geen 2x gedraaid xd
Citaat:
Show? Welke show? Heb geen lasers gezien tot aan Stephanie...

Op de main natuurlijk, in de Lotto is geen show.. :beer:
roberttt schreef:
Maar kwa setjes viel het volgens mij behoorlijk tegen, en aangezien ik er 6 uren ofzo voor moest rijden :) Ben ik blij dat ik niet ben gegaan.

En partyraiser dat ie Somwhere down nog draaide, beloofd niet veel goeds over de andere nummers van ze set ^^

Ligt eraan waar je van houdt, heb 5 geniale setjes gehoord en ook nog Ran-D, Coone en NC die zeer fijn draaide. Dat zijn 8 sets waar ik aan kapot ben gegaan.

En wat partyraiser doet kan me eigenlijk gestolen worden, hardcore :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:59 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk dat ik toch een van degene was die aantoonde dat belgen ook wel een potje kunnen stampen.
En ik zag tijdens zatox b-front nog ff staan, kon het niet laten om te :worship: :P
En dan nog vlug op de foto met hem gegaan
Afbeelding

Marginale foto wel maar tis het gebaar dat telt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad! M'n eerste feest in België, en vooral de Lotto Arena was goed te doen :) . Ik vond Stephanie ook best lekker draaien, Coone had echt een schijtset :') . Bioweapon was master! Nog Frontliner, was goed te doen, en een lekkere lasershow zeg :drool: !
Daarna maar weer terug gegaan naar de Lotto, t/m Ran-D. Duidelijk de 2 beste sets van de avond!

Ik schrok mezelf wel kapot bij Ran-D, ging er een gast helemaal out, schuimbekkend en al...... Tijdens de set van Ran-D (volgens mij) nog even staan praten met iemand met een hardtraxx shirt aan en wat langer haar en een korte broek, was een aardige kerel, maar ben z'n nickname vergeten :$ . Ging ook goed los, zoals het hoort :P .
Helaas dat een vriend van ons z'n enkel verzwikte over een flesje, moest hij de halve nacht stilstaan...
Na Ran-D naar het sportpaleis gegaan, Noisecontrollers leek idd echt op de set van Qlimax :') . Zatox was voorspelbaar, maar blijft lekker.
Evil Activities vond ik weinig aan, en bij Partyraiser stonden we rechts van de lichtmannen vollebak te hakken, stond iedereen ook zo te kijken van haha die gaan nog hard..... :lol: .

Pluspunten:
- Ran-D, Bioweapon, B-Front en Partyraiser
- Snel binnenkomen
- Veel aardige mensen uit heel Europa gesproken
- Non stop losgegaan, m'n benen zijn helemaal dood en m'n voeten doen pijn :P
- Lasershow
- Sfeer

Minpunten
- Achterlijke controle op het station, moest hardstikke naar de Wc, mocht ik gelukkig met voorrang gefouilleerd worden.
- Coone :')
- Gast die helemaal out ging
- Mensen die dopjes weer op hun flesje doen en het op de grond gooien
- Eten betalen met contant geld
- 50 cent voor toilet, ben steeds doorgelopen zonder iets te geven, werd niks van gezegd :)

Al met al een dik feest, weer een optie voor volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik schrok mezelf wel kapot bij Ran-D, ging er een gast helemaal out, schuimbekkend en al...... Tijdens de set van Ran-D (volgens mij) nog even staan praten met iemand met een hardtraxx shirt aan en wat langer haar en een korte broek, was een aardige kerel, maar ben z'n nickname vergeten :$ . Ging ook goed los, zoals het hoort :P .

Korte witte broek? Dat was ik :D ik vind mezelf nog steeds uberslim om met korte broek te gaan, van de warmte had ik niet veel last -.-
Ohja die gast die knock ging was een maat van Lowrenz en mij.. Echt kut voor hem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik schrok mezelf wel kapot bij Ran-D, ging er een gast helemaal out, schuimbekkend en al......


Die gast schijnt overleden te zijn, volgens berichten op Partyflock. RIP :(

Epilepsie-aanval met de ultra felle (en fucking constante!) stoboscopen, waarschijnlijk terwijl hij al een aardige hoeveelheid MDMA ophad. :/

Schrik je inderdaad toch even van.

EDIT: Ow, maat van Lowrenz, kan dit dan bevestigd worden, of is het weer eens een bullshit verhaal (laten we hopen op het laatste)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gast is echt niet dood hoor, ik praatte gister nog met iemand die hem kende, en me zei dat hij al weer bij bewust zijn was, bullshit verhaaltje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
urbandesigner schreef:
Ik schrok mezelf wel kapot bij Ran-D, ging er een gast helemaal out, schuimbekkend en al......


Die gast schijnt overleden te zijn, volgens berichten op Partyflock. RIP :(

Epilepsie-aanval met de ultra felle (en fucking constante!) stoboscopen, waarschijnlijk terwijl hij al een aardige hoeveelheid MDMA ophad. :/

Schrik je inderdaad toch even van.

EDIT: Ow, maat van Lowrenz, kan dit dan bevestigd worden, of is het weer eens een bullshit verhaal (laten we hopen op het laatste)?

Ik stond erbij toen ze hem afvoerden en ben meegegaan naar de EHBO (waar maar 1 persoon binnen mocht). Ik, Lowrenz en zijn vriendin zijn buiten blijven wachten. Dat schuimbekken is wel wat overdreven, maar hij had inderdaad een epilepsie-aanval. Een kwartiertje later werd hij overgebracht naar de hulppost van het sportpaleis, Lowrenz ging mee en ik ging wat andere vrienden terug zoeken. Maar na een half uurtje was Lowrenz al terug. Ik heb niets meer van hem gehoord nadien maar ik dacht dat het toch goed met hem ging? :/
Op Tomorrowland had hij zo'n aanval ook al gehad en was hij toch nog oké nadien, dus..

En hm, ik denk trouwens niet dat hij mdma op had, was één van zijn eerste hardstyle feestjes. : )
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten