Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Bier Tanken schreef:
Ik vond hem gewoon goed. :yes:

Jou ben ik niet eens tegen gekomen eigenlijk, zou je anders nog wel herkennen van Oscars laatste keer :P


Inderdaad. Las dat jij vooral in Lotto hebt gestaan. Ik bijna heel de tijd rechtsvooraan bij sportpaleis. Ben alleen voor Wildstylez :') en B-front naar lotto geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te horen draaide Zatox dezelfde set als op Qlimax, maar dan met 3 nieuwe erbij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier Tanken schreef:
93Wesley93 schreef:
Bier Tanken schreef:
Ik vond hem gewoon goed. :yes:

Jou ben ik niet eens tegen gekomen eigenlijk, zou je anders nog wel herkennen van Oscars laatste keer :P


Inderdaad. Las dat jij vooral in Lotto hebt gestaan. Ik bijna heel de tijd rechtsvooraan bij sportpaleis. Ben alleen voor Wildstylez :') en B-front naar lotto geweest.

Klopt. Zie je vast nog wel is een keer in Oscars dan, al ben ik de volgende editie niet aanwezig omdat ik dan naar FOS Tour ga in Lokeren. Om maar even off topic te praten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Lowrenz schreef:
Erger als de magic show set kon het toch niet dus :P

Klopt, was ook met smart aan het wachten met wat hij ging openen. :P Hij kon net zo goed live gestaan hebben trouwens, heb op Son of Torture, Music to Us na, alleen maar Zatox tracks gehoort als ik het goed heb.

Son of torture? heb ik alleen maar bij ran-d gehoord dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
93Wesley93 schreef:
Lowrenz schreef:
Erger als de magic show set kon het toch niet dus :P

Klopt, was ook met smart aan het wachten met wat hij ging openen. :P Hij kon net zo goed live gestaan hebben trouwens, heb op Son of Torture, Music to Us na, alleen maar Zatox tracks gehoort als ik het goed heb.

Son of torture? heb ik alleen maar bij ran-d gehoord dacht ik.

Dat was toch de laatste track van zijn set volgens mij hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, was zijn afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dat het goed is gekomen, maar zet mezelf wel even aan het denken met dat verhaal met epilepsie, aangezien ik het ook heb, zei het in lichte vorm. Die strobescopen draaien soms echt té ver door :/

Trouwens wat me ook opviel op Reverze: het lage vdk-gehalte. Weinig mensen waren flink aan de harddrugs, wel een aantal (irritante) bezopen lui gezien, maar mensen die echt van het padje waren? Nee, op een enkeling na. Maar misschien viel het me ook niet zo op, omdat ik zelf ook niet waus was, maar goed.

Wel ben ik twee keer gevraagd om drugs wat nog een leuk gesprekkie opleverde :P Vraagt die gozer dus aan mij of ik nog wat had, waarop ik reageerde met "Nee, vandaag heb ik helemaal niks". Toen vroeg hij waarom ik dan in godsnaam een zonnebril op m'n kop had. Ik zeg dat het vooral voor de strobes is, omdat die voor mij soms ook wel irritant ziijn. Dat geloofde hij niet, waarop ik zei dat straks eens recht in de kutdingen moest gaan kijken. Paar seconden later gingen die strobes aan en hij kijkt er dus in en ik zie hem gewoon bijna z'n evenwicht verliezen haha. Zegt ie daarna tegen mij: "Je hebt gelijk man, best wel heftig". Ik kwam niet meer bij van het lachen. Uurtje later ofzo kwam ik die gozer weer tegen, had hij opeens een zonnebril op, die hij dus eerst niet mee had xd

Zo zie je maar, kun je toch nog mensen wat bijleren op zo'n feest haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:15 
 
Hardtraxxer



Bioweapon en mn vlag.. jeeeuj :) Wa een feest seg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon! :worship:

Wat een heldenset was dat! Op het moment na de set vond ik het zonde dat ze zo vroeg stonden, maar achteraf ben ik er blij om. Denk je toch eens in dat je na Coone en Stephanie (Ti Sento en Tonight waren wél leuk na ze lang niet gehoord te hebben op een feest) nog anderhalf uur zonder het harde-plasser werk moest doen in de Lotto Arena xd Dat had ik niet volgehouden :P

Ik wil best wel weer terug op zich, want Partyraiser was gewoon geniaal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil dit feest ook wel overnieuw doen :P. Dan zou ik t anders aanpakken :P. Tot Bioweapon aan de main bier drinken met jump kicks. Dan daar blijven tot Ran-D alles kapot stampe NC meepakken en met Zatox nog meer bier zuipen voor alles kapot te hakken tot 7u en dan naar huis :P

EDIT: Achja, het was toch wel een beetje leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier is geen goede oplossing. Ik haat bier op feesten + 3 van m'n maten zijn het levende bewijs dat je zonder bier het veel langer uithoud: hun gingen namelijk om 5 uur al naar het appartement (4 uur stopten ze met stampen!) en ik met 2 maten konden het zonder bier wél gewoon uithouden tot 7 uur. En hoe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bier is geen goede oplossing. Ik haat bier op feesten + 3 van m'n maten zijn het levende bewijs dat je zonder bier het veel langer uithoud: hun gingen namelijk om 5 uur al naar het appartement (4 uur stopten ze met stampen!) en ik met 2 maten konden het zonder bier wél gewoon uithouden tot 7 uur. En hoe! :D

hahahah zonder bier ja xd Wat voor energie drank hadden ze er trouwens, ook van die vieze go fast :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is juist ik ben iets voor het einde van zatox al verder gegaan.
Wel spijtig dat ik die dan gemist heb, al goed dat ik 'm bij ran-d nog gehoord heb dan.
EN over dat bier, ik kan in ieder geval gemakkelijker losgaan als ik wat bier heb gedronken , ben ik gwn wat losser :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mijn groep het tegenovergestelde gebeurt. ik en een maat veel bier gezopen en tot het einde doorgestampt terwijl andere vrienden om half 7 al naar de bus gingen en al eerder waren gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:36 
 
Hardtraxx Newbie

Burn was te krijgen daar als energiedrank. En voor 3 bonnetjes Smirnoff Ice, best wel lekker.

Was vorig jaar ook geweest en was eigenlijk dit jaar aangenaam verrast van het feest. Goeie show op main stage met Frontliner en Noisecontrollers.
In elk geval de moeite waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rayn schreef:


Bioweapon en mn vlag.. jeeeuj :) Wa een feest seg.

Wat een held is die kale toch haha! :D Dit doet me een beetje denken aan Deepack, die kale van gaat ook altijd compleet uit zijn plaat. :P Ze kregen de Lotto Arena echt op z'n kop. :woot: Maar met dat Scan.. Traxx.. (1.10) roepen deed ik stiekem niet mee in mijn Fusion shirtje natuurlijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ik had ook Fusion shirtje aan, echt vaak op aangesproken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Haha ik had ook Fusion shirtje aan, echt vaak op aangesproken :D

Wij twee waren ongelovelijk knap @ Hard Bass :love: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Haha ik had ook Fusion shirtje aan, echt vaak op aangesproken :D

Hier ook, opeens zo een vage Fransman die volgens mij best van de kaart was naar me shirt wijzen, en me een hand geven. Hij zei ook wat in het Frans maar dat snapte ik niet. Was wel grappig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
PierrePruuk schreef:
Haha ik had ook Fusion shirtje aan, echt vaak op aangesproken :D

Hier ook, opeens zo een vage Fransman die volgens mij best van de kaart was naar me shirt wijzen, en me een hand geven. Hij zei ook wat in het Frans maar dat snapte ik niet. Was wel grappig. :D

Wat je had moeten zeggen: "all i know in french is: "Omelet du fromage. " "
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
PierrePruuk schreef:
Haha ik had ook Fusion shirtje aan, echt vaak op aangesproken :D

Wij twee waren ongelovelijk knap @ Hard Bass :love: :lol:

Ik was niet op Hardbass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


En hierbij is het begrip videoset geboren! (Ik kende het niet in ieder geval)

Leuk dat ze het doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Olijfboompje schreef:
PierrePruuk schreef:
Haha ik had ook Fusion shirtje aan, echt vaak op aangesproken :D

Wij twee waren ongelovelijk knap @ Hard Bass :love: :lol:

Ik was niet op Hardbass :D

Haha wtf :p
Welke pierre was het dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:

En hierbij is het begrip videoset geboren! (Ik kende het niet in ieder geval)

Leuk dat ze het doen. :)

Download schijnt woensdag te komen.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten