Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn planning ziet er in ieder geval zo uit:
17.45 busje
20.00 ongeveer aankomst
20.00 - 00.00 overal en nergens, beetje verkennen en ga wel ff The Vision checken denk ik
00.15 - 01.00 Bioweapon, sterven op Dead of the night :)
01.00 - 02.00 in de Lotto eten terwijl ik luister naar de fijne muziekjes van WildeStijlen en Isaac
02.00 - 02.20 Frontlinertje checken, hopen op On the rise. Op tijd weg voor mijn held BOB
02.20 - 04.00 hopen dat ik de Lotto op tijd in ben voor Bob en de Alpha Gezusters. Ook hard raggen op Ran-D.
04.00 - ????? wrs Noisecontrollers checken, en misschien Zatox alhoewel ik totaal geen zin heb in die zelfpromotie set van hem. Misschien leuk als ie Psycho draait. Wil ook nog wel Stunned Guys & Amnesys checken :drool: . Waarschijnlijk ook afsluiten in Lotto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:15 
 
Hardtraxxer

volgens de organisatie word het nergens te druk gelukig maar genoeg stamp ruimte !! :woot:

Phase04- 01-18-2011
Vooraleer je de gekste berekeningen gaat maken en daar allerhande conclusies uit gaat trekken, is het belangrijk de starten met de juiste cijfers....

Bij deze wat toelichting die duidelijk maakt dat het allemaal wel zal meevallen ;-)

1. Er worden dit jaar "slechts" 15.000 kaarten verkocht.
Het ziet er trouwens naar uit dat alle tickets binnenkort zijn uitverkocht.

2. Een gemiddeld sold-out concert in het Sportpaleis telt ongeveer 15.000 bezoekers. (max. capaciteit 17.500) Deze bevinden zich tegelijk in de zaal, zowel op de vloer als in de stoeltjes. Aangezien wij de stoeltjes voor een groot stuk weghalen en ook platforms bouwen op de tribunes, verhogen wij de capaciteit hier al per vierkante meter.
Daarbij komt dat er ongeveer 20% (tot 30% op piekmomenten) van de bezoekers zich NIET in de zaal bevindt omdat ze iets gaan eten zijn, naar het toilet gaan, rondlopen in de gangen of tussen de 2 zalen aan het pendelen zijn.

3. De capaciteit van de Lotto Arena in concert-vorm is 7500 bezoekers.
Op 5 Years Bass Events waren er meer dan 5000 bezoekers en is er geen sprake geweest van overdreven drukte. Voor Reverze benutten wij dit jaar de Lotto Arena ook volledig, tov vorig jaar slechts de vloer en stuk van de tribune.

4. Het aantal VIP-tickets dit jaar bedraagt slechts 1500 kaarten.
Mensen met een VIP bandje zullen ten allen tijde tussen Sportpaleis en Lotto Arena kunnen lopen via een apparte VIP-doorgang.

5. De verdeling van artiesten over beide zalen is zo opgesteld dat we overtuigd zijn dat er nooit een extreme stormloop of leegloog van of naar een van de zalen zal zijn.

Als we met deze informatie gaan rekenen zien we dat :

15.000 bezoekers MIN laat ons zeggen 20% "on the walk" = 12.000 bezoekers die verdeeld zijn over een zaal van 15.000 en een zaal van 5000 bezoekers.

Zowiezo is al ieder jaar gebleken dat de grote meerderheid kiest/komt voor het spektakel in het Sportpaleis.
Al ieder jaar sinds de Lotto Arena erbij is, konden VIPs met het oude systeem ook in het Sportpaleis.
Vorig jaar bleek dat het grootste deel van de VIPS, die specifiek meer betaald hadden voor een extra zaal (toch een van de grootste troeven van de VIP-kaart), alsnog in het Sportpaleis zaten. Dat zorgde soms voor piekmomenten waarop het te druk was. (ook het podium nam vorig jaar veel ruimte in beslag)

Daarom zijn er dit jaar minder kaarten verkocht en net omdat iedereen nu tussen de 2 zalen mag pendelen en de line-up volgens ons beter verdeeld is, geloven wij dat dit de algemene publieksdruk sterk zal verminderen ten goede van het feest.

En de VIPs, die nu slechts 10% van de bezoekers uitmaken, kunnen dus ook makkelijker en gegarandeerd tussen beide zalen pendelen.

Als laatste zal ook de signalisatie van beide zalen dit jaar sterk verbeterd worden, al blijft het Sportpaleis natuurlijk altijd een beetje een doolhof.

Het alternatief om totaal geen mogelijke klachten of commentaar te hebben over welk systeem het best is, zou het laten wegvallen van de Lotto Arena zijn...
Eens zien welke reacties we dan krijgen :-)

Wij doen alvast ons best om er weer een absoluut top-event van te maken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop het. Zolang ik Bob maar geen seconde mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, dat is nou aan het volk denken ipv de centjes. Als het waar is wat zo zo zeggen.
Bass Events doet iig de moeite +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te lezen dat ze er zo aan denken. :)

Maaaar:
Citaat:
Zowiezo is al ieder jaar gebleken dat de grote meerderheid kiest/komt voor het spektakel in het Sportpaleis.

Nee hoor. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Voor iedereen die gaat: Alvast veel plezier! :thumbsup:

En voor iedereen die niet gaat: ook veel plezier!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zoveeel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

see you all tonight :) veel plezier gewenst! en goe losgaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er van een meeting niet meer veel gaat komen. :P Maar zal vooral in de Lotto te vinden zijn,ver van voor, en vast wel ergens aan de linkse kant. :yay: Spreek me maar aan als je iemand ziet rond stuiteren in dit shirt:
Afbeelding
Om het iets gemakkelijker te maken, ben zo een 1.90 en licht getint. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaa inderdaad als dit zo uitkomt als ze verwachte hebben ben ik heel blij, hoef ik teminste geen minuut van b-front en ran-d te missen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ben zo weg dus gewoon bij Bioweapon links vooraan ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er ongeloofelijk veel zin in :D

witte lacoste + blauw v-halsje Chasin' :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Denk dat er van een meeting niet meer veel gaat komen. :P Maar zal vooral in de Lotto te vinden zijn,ver van voor, en vast wel ergens aan de linkse kant. :yay: Spreek me maar aan als je iemand ziet rond stuiteren in dit shirt:
Afbeelding
Om het iets gemakkelijker te maken, ben zo een 1.90 en licht getint. :)


Ik zal mijn oge openhoude voor het geval van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ben zo weg dus gewoon bij Bioweapon links vooraan ergens?

Van een afgesproken meeting komt het niet meer. Maar tijdens Bioweapon gewoon zorgen dat je linksvooraan staat (sta ik toch al denk ik) dan vinden we elkaar vast wel voor de mensen die ff langskomen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben wss bij Wesley (Fusion shirt) te vinden met men Bass Events shirt! ;D ZIN IN!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net HT shirtje aangetrokken dus, SAAAY WHAAAT :thumbsup:.
Oeeh Kriebeltjes, alles kapot vanavond! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

3 van de 5 vrienden met wie ik zou gaan heeft afgebeld :woot:. Iemand nog een entree kaartje nodig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
3 van de 5 vrienden met wie ik zou gaan heeft afgebeld :woot:. Iemand nog een entree kaartje nodig? :P

leuk.. ik wou vet graag, maar is 5 uren rijden .. ogenblik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
3 van de 5 vrienden met wie ik zou gaan heeft afgebeld :woot:. Iemand nog een entree kaartje nodig? :P

Wtf :huh: Mooie vrienden dan :P Denk dat je op Partyflock je tickets binnen 5 minuten kwijt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
3 van de 5 vrienden met wie ik zou gaan heeft afgebeld :woot:. Iemand nog een entree kaartje nodig? :P

Wordt hem niet, maat van mij heeft geen zin meer om te rijden nu :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah balen, maar heb ze uiteindelijk nog kunnen verkopen... Paar vriendinnetjes gaan mee :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ah balen, maar heb ze uiteindelijk nog kunnen verkopen... Paar vriendinnetjes gaan mee :).

gelukkig maar :) ik wou wel graag maarja.. helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt ondanks dat er echt heeeeel slecht gedraaid werd. Bourzwain nog gezien want die kende ik nog van n vorige keer, en had ook nog Chukkels gezien maar was druk bezig met losgaan op Bob toen dus ik wilde na die set ff met hem praten was hij opeens weg. Wel nog gast met Loudness shirt gezien, en pas toen we weer met de bus in maastricht waren viel het me in 'oh ja zo'n Loudness shirt moet je echt via HT regelen'.

Maarja voor de rest niemand gezien. BIoweapon was lekker. Helaas mijn grote held Ran-D moeten missen omdat iedereen naar de psaiko fags ging :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D was the king :woot:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten