Wil hier heel graag heen. Krijg wss niemand mee, das niet zo'n punt maar meer het alleen reizen / moeten rijden waarschijnlijk.. Iemand die langs omgeving Boxmeer komt die nog een plekje vrij heeft??
Past
Retaliate - Unchain The Vengeance
- Venue
- De Rusheuvel, Oss
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early Bird: € 24,95
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Benieuwd naar de TT! hopelijk staat Myst niet als eerste 
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Vervoer kunnen fixen, oude klasgenoot waar ik sporadisch contact mee heb pikt me op! Zin in!!
Justem! Weer ouderwets maaien maat!wrote:Vervoer kunnen fixen, oude klasgenoot waar ik sporadisch contact mee heb pikt me op! Zin in!!
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Zeker weten!wrote:Justem! Weer ouderwets maaien maat!wrote:Vervoer kunnen fixen, oude klasgenoot waar ik sporadisch contact mee heb pikt me op! Zin in!!
Indeling van de zalen en time table mag wel gaan komen nu.
Van mij ook. Wel godverdomme zin in baas!wrote:Indeling van de zalen en time table mag wel gaan komen nu.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Deze week gaat lang duren... Kan niet wachten om die Spoontechnicians plaatjes live te horen.wrote:Van mij ook. Wel godverdomme zin in baas!wrote:Indeling van de zalen en time table mag wel gaan komen nu.
Benieuwd naar het geluid!
Duurt lang gvdwrote:Indeling van de zalen en time table mag wel gaan komen nu.
Ik ga vrijdagavond maar een rapfeestje hier (vraag niet waarom
), dus ik zal vast kijken of de nieuwe zaalindeling en het geluid een beetje oke is.
2 zalen (dus geen spoontechzaal) en Spoontechnicians slechts 30 minuten op de main.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Teleurstellend, hopelijk niet té druk bij de Spoon artiesten.wrote:2 zalen (dus geen spoontechzaal) en Spoontechnicians slechts 30 minuten op de main.
Druk bij Spoon artiesten... Kun je rekenen?wrote:Teleurstellend, hopelijk niet té druk bij de Spoon artiesten.wrote:2 zalen (dus geen spoontechzaal) en Spoontechnicians slechts 30 minuten op de main.
Gros van het feest is Gearbox dus ik denk niet dat het druk zal zijn bij de spoontech artiesten. Genoeg ruimte om te maaien en zolang er genoeg gezellig volk staat, dikke prima.
waaromwrote:Ik ga vrijdagavond maar een rapfeestje hier (vraag niet waarom), dus ik zal vast kijken of de nieuwe zaalindeling en het geluid een beetje oke is.
Ondertussen woensdag... Kom op dan.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Bedoelde meer van bijvoorbeeld als er een Malice of dergelijks voor een Inifirium staat, blijft het vaak wel hangen, en nu met die zaal indeling weet ik niet welke artiesten er op dezelfde stage staanwrote:Druk bij Spoon artiesten... Kun je rekenen?wrote:Teleurstellend, hopelijk niet té druk bij de Spoon artiesten.wrote:2 zalen (dus geen spoontechzaal) en Spoontechnicians slechts 30 minuten op de main.
Niet dat dat verder erg is ofzo, k bedoel ruimte claim jezelf
Jezus het duurt wel heel lang. Zijn ze bang dat we massaal ons kaartje gaan verkopen als we de timetable zien 
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
K heb vandaag ook al meerdere malen op HT gekeken voor de TT... Tevergeefs.wrote:Jezus het duurt wel heel lang. Zijn ze bang dat we massaal ons kaartje gaan verkopen als we de timetable zien
Organisatie reageert op facebook ook niet als je het vraagt. Wat een bende droeftoeters. Ik heb er echt geen goed oog in.
Doet me denken aan een ander feest een aantal jaar geleden... Geen idee welke dat was, maar was gedoe om gages die niet waren betaald waardoor artiesten werden teruggetrokken.
Al had dat natuurlijk wel eerder bekend geweest.
Al had dat natuurlijk wel eerder bekend geweest.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026