Blaast toch wel ff die Loudness line up weg. Optie.
Past
Retaliate - Unchain The Vengeance
- Venue
- De Rusheuvel, Oss
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early Bird: € 24,95
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik wacht wel tot er echt bekend wordt dat er een spoonzaal is anders lekker naar Loudness
Hangt er vanaf of ik iets kan regelen op het werk, anders wordt het alleen Qlimax in november. 
Blijft loudness voor mij. Ga hier al met een huisgenoot van me heen wss 
Fatality is van Confusion Events en niet van WAH Events! Fatality heeft van We Are Hardstyle outdoor in 2015 alleen de vergunningen overgenomen betreft het terrein de Geffense Plas te Oss.wrote:Is inderdaad dezelfde organisatie als Fatality, dus laat Broken Balance dit maar niet zien
Dus 2 organisaties met 2 verschillende eigenaren en beide een verschillende visie m.b.t. tot het organiseren van evenementen! Zo duidelijk?
Even een andere (grote) stad als woonplaats invullen, ideal ondervind wat problemen nu in sommige (kleinere) regio'swrote:https://www.retaliate.nl/tickets
Early Bird: € 24,95
Regular: € 29,95
Vip: € 44,95
Geen optie voor ideal bij aanschaf tickets?
Alleen Paypal & Mastercard/Visa?
Ben erg benieuwd hoe ze dit gaan indelen in de rusheuvel, of je krijgt veel b2b setjes..
Aah bedankt, ik had als woonplaats Oss, maar dat is niet de eerste optie als je hem zoekt.
Dat zal het hem wel geweest zijn, nu kwam er wel ideal tussen te staan.

Last edited by Koen on , edited 1 time in total.
Kan gebeurenwrote:Aah bedankt, ik had als woonplaats Oss, maar dat is niet de eerste optie als je hem zoekt.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Dan is dit in ieder geval een optie geworden . Bedankt voor de opheldering.wrote:Fatality is van Confusion Events en niet van WAH Events! Fatality heeft van We Are Hardstyle outdoor in 2015 alleen de vergunningen overgenomen betreft het terrein de Geffense Plas te Oss.wrote:Is inderdaad dezelfde organisatie als Fatality, dus laat Broken Balance dit maar niet zien
Dus 2 organisaties met 2 verschillende eigenaren en beide een verschillende visie m.b.t. tot het organiseren van evenementen! Zo duidelijk?![]()
![]()
Graag gedaan hoorwrote:Dan is dit in ieder geval een optie geworden . Bedankt voor de opheldering.wrote:Fatality is van Confusion Events en niet van WAH Events! Fatality heeft van We Are Hardstyle outdoor in 2015 alleen de vergunningen overgenomen betreft het terrein de Geffense Plas te Oss.wrote:Is inderdaad dezelfde organisatie als Fatality, dus laat Broken Balance dit maar niet zien
Dus 2 organisaties met 2 verschillende eigenaren en beide een verschillende visie m.b.t. tot het organiseren van evenementen! Zo duidelijk?![]()
![]()
Je wilt gewoon heel graag weer zo'n geweldig gave after in Rotterdam hebbenwrote:Wat een bulk namen voor zo weinig geld... Daar zit sowieso een addertje onder het gras ja. Maar denk toch dat ik voor loudness ga.
Oh, mijn fout. Jullie lijken erg op elkaar qua stijl (bijvoorbeeld aankondiging van artiesten) en veel overeenkomsten (16+, Oss, prijsopbouw). Daarnaast meen ik ook gelezen te hebben in het Fatality Festival topic dat jullie onder dezelfde organisatie vallen. Maar goed, succes met het organiseren en opboksen tegen Loudness.wrote:Fatality is van Confusion Events en niet van WAH Events! Fatality heeft van We Are Hardstyle outdoor in 2015 alleen de vergunningen overgenomen betreft het terrein de Geffense Plas te Oss.wrote:Is inderdaad dezelfde organisatie als Fatality, dus laat Broken Balance dit maar niet zien
![]()
B
Hardtraxxer
300 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Was vorig jaar bij We Are Hardstyle daar en zat prima in elkaar. Geluid was echt bizar hard, zeker als je beseft dat het naast een woonwijk ligt.
Dat maakte mij echt niets uit bij WaH. Geluid was in orde, leuke muziekjes en gezellige mensen. Hoe de stage eruit ziet of dat het ergens in een hoek staat vs een eigen grote zaal boeit echt niet (voor mij).
wrote:Ik gok van wel
Malice ft. Tha Watcher - Retaliate (Official Retaliate 2017 Anthem) (GBD210)
Oh ik zag het vandaag pas voor het eerst voorbij komenwrote:Ik gok van wel
Malice ft. Tha Watcher - Retaliate (Official Retaliate 2017 Anthem) (GBD210)
Toch besloten hier naartoe te gaan ipv loudness
Op loudness toch iets te veel namen waarbij ik niets mee heb.
Same here! Ben benieuwd naar de indeling van de artiesten.wrote:Toch besloten hier naartoe te gaan ipv loudness![]()