Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Helicaze schreef:
Ik gok om zaterdag 21u
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1 (Mainstage)
21:00 - 22:15 Artifact vs. Killshot
22:15 - 23:00 Degos & Re-Done vs. MYST
23:00 - 23:45 Requiem vs. Clockartz
23:45 - 00:15 Public Enemies – Original Sinners (live)
00:15 - 01:00 Regain vs. Neroz
01:00 - 01:45 B-Front - Beyond Reality (live)
01:45 - 02:45 Sub Sonik vs. Act of Rage
02:45 - 03:15 Endymion presents Nightbreed (live)
03:15 - 04:00 Deetox vs. Bass Chaserz
04:00 - 04:30 The Spoontechnicians LIVE (Hardstyle Mafia, Unkind, Radiance)
04:30 - 04:50 Ncrypta - From The Shadows (Live)
04:50 - 05:10 Thyron (Live)
05:10 - 05:30 Luminite & Mc Focus FEARTHEGEAR (Live)
05:30 - 06:30 Malice vs. Rebelion
06:30 - 07:00 N-Vitral presents BOMBSQUAD (Live)
Mc Tha Watcher

Area 2
21:00 - 22:00 Solutio vs. Sins of Insanity
22:00 - 23:00 High Voltage vs. RVAGE
23:00 - 00:00 Kronos vs. Malua
00:00 - 01:00 Jason Payne vs. Retaliation
01:00 - 02:00 Rooler vs. Re-Mind
02:00 - 03:00 Mind Dimension vs. The Purge
03:00 - 04:00 Insidiouz vs. Udex
04:00 - 05:00 Unresolved vs. Caine
05:00 - 06:00 D-Verze vs. Infirium
06:00 - 07:00 Genox vs. Unkind
Mc Focus

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoveel Spoontech namen om uiteindelijk 3,5 u Spoontech te krijgen. Man man man. Maar ik zal me wel vermaken denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 21:42 
 
Hardtraxx Addict

45 minuten b2b setjes en in anderhalf uur 4 livesets. Ik ben blij dat ik deze pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live sets van 20 minuten :huh:. Loudness is de goede keuze geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een trieste timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke niet aanwezig dus. En gaan ze serieus Hardstyle Mafia en Radiance invliegen voor 10 minuten draaitijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een enorm zielige timetable is dit joh... Hardstyle Mafia & Radiance los op de lineup zetten maar alsnog draaien ze alleen maar bij de liveact... Om nog maar te zwijgen over livesets van 20 minuten en b2bs van 45 minuten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar inderdaad. Wel deels te verwachten na zo’n lijst aan namen. Ik hoop dat die live act van Spoontechnicians op de main sterk in elkaar zit. Ze zetten tenslotte het label neer daar. Jammer dat er geen derde area is wat kon zorgen voor langere setjes. Het positieve is wel dat ik MYST, B-Front, Clockartz en Udex nog kan meepikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:28 
 
Hardtraxx Elite

Had dr maar n derde zaal bij gedaan, kga hier met 0 verwachtingen heen. T word:
Myst
Clockartz
B-front
Mind dimension & the purge
The spoontechnicians
Pauze
D-verze vs infirium
Genox vs unkind
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Had dr maar n derde zaal bij gedaan, kga hier met 0 verwachtingen heen. T word:
Myst
Clockartz
B-front
Mind dimension & the purge
The spoontechnicians
Pauze
D-verze vs infirium
Genox vs unkind

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik naar Loudness ga, tenminste fatsoenlijke set tijden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zijn ze bang dat we massaal ons kaartje gaan verkopen als we de timetable zien :lol:

Niet eens een grap dit. Het is dat het een thuisfeestje is met wat Spoontech namen, maar wat een bedroevend slechte TT is dit geworden. Echt niks interessants voor mij tussen 23:45-01:00, 03:00-04:00 en 04:30-05:00. Dat is toch al bijna 3 uur van je feest. Ga me waarschijnlijk wel erg goed vermaken op de namen die ik dan weer wel leuk vind, dat is echt het lichtpuntje waar ik me aan vast hou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Hekzitter schreef:
Zijn ze bang dat we massaal ons kaartje gaan verkopen als we de timetable zien :lol:

Niet eens een grap dit. Het is dat het een thuisfeestje is met wat Spoontech namen, maar wat een bedroevend slechte TT is dit geworden. Echt niks interessants voor mij tussen 23:45-01:00, 03:00-04:00 en 04:30-05:00. Dat is toch al bijna 3 uur van je feest. Ga me waarschijnlijk wel erg goed vermaken op de namen die ik dan weer wel leuk vind, dat is echt het lichtpuntje waar ik me aan vast hou.


Voor mij hetzelfde. Al kan ik me wel vermaken op Public Enemies en Regain, die zie ik in een jaar amper. Vind het ook jammer dat Mind Dimension & The Purge niet omgewisseld zijn met D-Verze en Infirium, de stijl van de eerste twee ligt mij toch net iets meer. Keer op tijd naar huis denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol. Wat een trieste bedoening. Precies waarom ik er echt een hekel aan heb dat organisaties zo ontzettend veel namen boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel echt heel triest, maar het probleem ligt niet zozeer bij de organisaties... Maar dat het gros van de mensen dit als zoete koek slikt. Als ik die Facebook reacties lees zie ik allemaal positieve reacties. Nou is Facebook niet perse een goede maatstaf, maar het zegt wel veel over wat andere organisaties in het vervolg doen (een Intents doet dat bijvoorbeeld ook).

Desalniettemin zal ik mij wel vermaken. Rond uurtje of 10 aanwezig. Zullen zien waar het schip strand die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om mezelf te citeren:

Joey schreef:
Heeft ook wel deels te maken met het huidige publiek (en zo is de cirkel weer rond).

De laatste jaren is hardstyle (voor mijn gevoel) veel populairder geworden, met als gevolg dat meer mensen naar hardstyle feesten gaan. Deze mensen gaan, voor mijn gevoel, echter niet alleen voor de muziek maar ook voor de gezelligheid en ook omdat het een omgeving is waar ze makkelijk/veilig drugs kunnen gebruiken. Zij gaan dan ook minder naar feestjes dan mensen die écht fan zijn van de muziek. Dit brengt veel volk mee wat niet veel kent. Daardoor komt een steeds groter wordend deel van het publiek voornamelijk voor de bekende platen van de artiest. Dat kun je ze uiteraard niet verwijten, want dat zijn de platen waar ze de artiesten van kennen. In het geval van B-Front (om daar maar even bij te blijven) zijn dat bijvoorbeeld een The Paradox, Dark Moon, Mysterias, Inner Creativity, Lost, Magic, etc. Waar die hard fans bijvoorbeeld helemaal blij worden van platen als Virus, zal het publiek wat niet zo vaak naar feestjes gaat die plaat niet kennen en daardoor stil staan, mede doordat de liefde voor hardstyle minder groot is en het gewoon leuk is om naar zo'n feest te gaan zolang ze muziek horen die ze kennen. Hierdoor zullen ze thuis ook niet snel de discografie van iemand doorspitten om nummers te ontdekken. Zie het als wanneer je naar informatie over een willekeurig onderwerp zoekt op Google: je zoekt zelden voorbij de eerste pagina, tenzij het je echt interesseert. DJ's spelen hier op in door muziek te draaien die ze kennen. Zo vermaken ze alsnog het grootste deel van het publiek. Nou is B-Front wel iemand die dat snapt en probeert toch wat oude platen te draaien in zijn sets voor de mensen die ze wel kennen. Verhoudingsgewijs zijn dit er natuurlijk niet veel, anders staat 75% van het publiek de halve set stil, en dat is iets wat je als artiest absoluut niet wil. Zeker niet in een scene waar 'lekker beuken' centraal lijkt te staan.

Het feit dat hardstyle groter wordt zorgt ook dat meer organisaties en kleine promotors een slaatje eruit willen slaan. Dit kunnen ze alleen doen door (semi-)bekende artiesten te boeken. En die artiesten, je raadt het al, zijn degenen met bekende nummers. Want dat is waar steeds meer (lokaal) publiek ze van kent. Voor het die hard publiek is dit niet meer interessant, want die hebben die artiesten al heel vaak gezien en hekelen de sfeer als mensen niks kennen. Het resultaat is dat de bekende nummers alleen maar bekender worden en men komt om een producer hun eigen plaatjes te zien instarten. Mixwerk valt dat soort mensen niet op, waardoor je je als het ware alleen kunt 'onderscheiden' (oh de ironie) door zoveel mogelijk bekende (eigen) platen te draaien. Doe je dat niet, dan komt men niet op je sets af. Voor veel van die producers is het hun enige manier om brood op te plank te brengen en dus moeten ze wel zo draaien om rond te komen.

Daarnaast zorgen al die feestjes er inderdaad voor dat de markt deels verzadigd raakt. Men komt minder voor de muziek, zal minder snel naar een feestje gaan voor een select aantal artiesten en heeft liever veel artiesten uit hetzelfde straatje die ze kennen waar ze een paar nummers van kunnen waarderen dan een originele line-up waar veel stijlen vertegenwoordigd zijn in relatief weinig artiesten. Dat zorgt ervoor dat organisaties, om hun feesten nog enigszins rendabel te maken, veel namen moeten boeken waardoor de draaitijd per artiest minder wordt. Hierdoor moeten zij nog meer keuzes maken qua tracks en zullen zij enkel voor hun meer bekender werk kiezen. Tja, kun je het ze dan nog verwijten?

Tering wat een lang verhaal is dit geworden.

TL;DR: Meer mensen gaan gemiddeld naar minder feesten, waardoor DJs zichzelf (en labelgenoten) zoveel mogelijk moeten promoten. Organisaties zien hardstyle groeien, willen er een slaatje uit slaan en doen dit of met enkel bekende artiesten of met heel veel artiesten, waardoor eigen werk draaien gestimuleerd wordt.


Deels verklaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 09:34 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Blij dat ik naar Loudness ga, tenminste fatsoenlijke set tijden! :thumbsup:


Dit dus, nu heb ik geen spijt meer van mijn keuze en die ga ik ook niet krijgen. :lol: Ben blij dat er niemand mee wilde naar Retaliate, want dan had ik oprecht gebaald dat ik niet op Loudness stond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah deze timetable xd . Blij dat ik naar Loudness ga. Misschien wat minder interessante namen over het algemeen, maar die worden ongetwijfeld een stuk interessanter dan livesets van 20 minuutjes en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Het is wel echt heel triest, maar het probleem ligt niet zozeer bij de organisaties... Maar dat het gros van de mensen dit als zoete koek slikt. Als ik die Facebook reacties lees zie ik allemaal positieve reacties. Nou is Facebook niet perse een goede maatstaf, maar het zegt wel veel over wat andere organisaties in het vervolg doen (een Intents doet dat bijvoorbeeld ook).

Desalniettemin zal ik mij wel vermaken. Rond uurtje of 10 aanwezig. Zullen zien waar het schip strand die avond.


Zolang ze maar kunnen laserkickgamen en wooohhh kunnen schreeuwen vinden die het al goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:57 
 
Hardtraxx Newbie

Gelukkig boeien me die 3 livesets van 20 min erg weinig. Zal me prima vermaken tot 4:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, nou, want die line up van Loudness is echt zoveel beter... :/

Ik geef toe, als het niet samen was met dit feest had ik ook Loudness gegaan en volgens mij een deel van jullie ook naar Retaliate. Ik kan me hier toch heel de nacht vermaken hoor. Geen enkele overlapping. Bijna op elk moment wel een boeiende artiest. Een derde area en langere set tijden had het sowieso wel beter gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me dan toch altijd af wat er nou per artiest betaald wordt, dit kan toch nooit de volle prijs zijn? Anders komt zo'n line-up echt nooit uit, en levert dit soort haast-setjes totaal geen voordeel op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die line-up van Loudness is ook bedroevend. Omdat P&D 2uur krijgen en de rest 1,5 om kutplaten te draaien, is het plots wel goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik vraag me dan toch altijd af wat er nou per artiest betaald wordt, dit kan toch nooit de volle prijs zijn? Anders komt zo'n line-up echt nooit uit, en levert dit soort haast-setjes totaal geen voordeel op...

Simpel toch! Dj's worden per uur betaald. Gewoon zorgen dat ze geen uur draaien. ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten