Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:56 

04-04-2015
22:00 - 04:00

Poppodium 013, Tilburg

Hardstyle t/m 2008

Citaat:
In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.

More info soon @ http://www.b2s.nl

https://partyflock.nl/party/282902:b2s- ... s-remember
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:15 

Hardtraxx Crew

Even wachten op de line-up. Als die net zo gaaf is als van Hard Classics, dan misschien hier wel naar toe. Is een stuk dichter bij namelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Even wachten op de line-up. Als die net zo gaaf is als van Hard Classics, dan misschien hier wel naar toe. Is een stuk dichter bij namelijk :)

Precies dit, al moeten ze hier trouwens echt van hele goede huize komen om de line-up van Hardclassics te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 06:31 

Hardtraxxer

Als ze de lijn omhoog een beetje invullen zoals laatste decibel editie ben ik hier zeker bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:24 

Hardtraxx Veteran

b2s presents Remember: een trip down memory lane met Hardstyle Classics
Shiverz, I Got You, Rock Hypnotic, Rock Civilization, Attack Again; wie kent ze niet? Dit is maar kleine greep uit het arsenaal aan tracks die een lach van herkenning op je gezicht toveren wanneer ze worden gedraaid. Hierna stoot je de vrienden om je heen aan en denkt samen terug aan deze goede oude tijd. De oorsprong van de Hardstyle tot en met 2009 met de sound van artiesten als Davide Sonar, Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan, Luna en Tatanka.

Kom alvast in de Remember stemming met de trailer!

Op zaterdag 4 april is het legendarische Poppodium 013 in Tilburg de plek om die tijd opnieuw te beleven met je vrienden van toen (en nu)! Een avond vol met oude knallers die zo belangrijk zijn geweest – en nog steeds zijn – voor de hedendaagse Hardstyle scene. Laat herinneringen weer tot leven komen tijdens deze nacht.

Na jaren van afwezigheid vindt Remember eindelijk weer plaats als losstaand evenement. Op Decibel outdoor festival is het altijd een vaste waarde en tijdens de afgelopen editie in 2014 was de area populairder dan ooit en zorgden voor een ultiem samenhorigheidsgevoel. Tijd dus voor een solo dus, in het teken van de beste klassiekers die de Hardstyle scene heeft voortgebracht.

De artiesten in de line-up passen perfect bij Remember. D-Block & S-te-Fan, Tatanka, Luna, Davide Sonar en Josh & Wesz zijn artiesten die er vanaf het begin bij waren, stuk voor stuk de Hardstyle scene naar een hoger niveau hebben gebracht en zijn nog steeds niet van het toneel verdwenen. Tijdens b2s presents Remember nemen ze je mee op een trip down memory lane, dus bereid je voor op een avond Hardstyle hits!

Line-up
D-Block & S-te-Fan
Tatanka
Luna
Davide Sonar
Josh & Wesz
Mani

Hosted by DL

Wauw...is de rek qua namen in deze stijl er voor organisaties er nu al uit? Echt de usual suspects inmiddels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:31 

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat ik deze namen dit jaar allemaal al een keer gezien heb in een concept van "hardstyle classics", baal ik enorm dat ik die maandag een tentamen heb. DBSTF is gewoon heldig goud en de rest van de line up is natuurlijk ook gewoon feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:39 

Donateur

Wtf zeg. Gewoon letterlijk allemaal op de Tijdmachine lineup. Niet ff bedacht dat je precies dezelfde doelgroep aanspreekt? Oh en dat DBSTF en Davide Sonar als het goed is vrijwel identieke setjes neerzetten (met over het algmeeen enkel eigen platen). En tot 04:00.

Geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:53 

Hardtraxx Veteran

Mijn god zeg. Is er ook nog een concept binnen het hardstyle straatje wat niet verneukt gaat worden? Is het zo moeilijk een keer Low-e & Alter egosz, Alphaverb, of een andere interessante out of the box artiest te boeken? manmanmanmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:57 

Donateur

Crypsis is trouwens de enige die ik heb meegemaakt die er echt iets speciaals van heeft gemaakt. Of is er op DefQon nog zo iemand geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:59 

Hardtraxx Newbie

Helaas de Tijdmachine moeten missen dus ik heb er geen problemen mee dat dezelfde namen hier staan. En ook nog eens om de hoek! Zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 12:21 

Hardtraxx Veteran

Was er niet bij op tijdmachine, wat had crypsis voor speciaals gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 12:26 

Donateur

Wat edits en cuts en hij stond echt geniaal te mixen. Setje staat trouwens ook online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:32 

TiMOTHYb schreef:
Crypsis is trouwens de enige die ik heb meegemaakt die er echt iets speciaals van heeft gemaakt. Of is er op DefQon nog zo iemand geweest?

DBSTF waren de eerste keer echt heel bijzonder. 26 tracks in een uur ook. Hadden er echt energie in gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:34 

Donateur

Welke? Aan 't begin van het jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:54 

TiMOTHYb schreef:
Welke? Aan 't begin van het jaar?

Ja, hun eerste "classic" optreden.

van AVIO Live kan je natuurlijk ook niet zeggen dat ze niks hebben gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:57 

Donateur

Wist het van DBSTF niet echt meer, zou wel kunnen. Live lijkt het mij wel een vereiste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:59 

Hardtraxx Veteran

Die set van DBSTF vond ik dan weer geen donder aan. Maar dat heeft meer te maken met smaak denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:24 

Hardtraxx Veteran

Heuj, weer dezelfde lineup :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

Zoals verwacht gewoon een 'tijdmachine' Remember en geen echt early avond dus. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 16:12 

Hardtraxxer

Jammer, had hier inderdaad wel wat verrassendere namen verwacht. *Verandert zeker in optie*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:36 

Hardtraxx Crew

Standaard line-up met alleen maar namen die ik de laatste tijd al flink wat keren gezien heb + een ontzettende rottijd om met het OV te gaan. Wordt hem dus niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ondanks de 'standaard' line-up, denk ik dat ik hier toch aanwezig zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:05 

Hardtraxxer

Niet dat het veel verschil maakt, maar in de beginpost staat hardstyle tot 2008 en vervolgens laat b2s weten dat het t/m 2009 is. Iemand enig idee wat nu juist is?

Want in 2008 en 2009 zijn ook veel pareltjes gemaakt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de nieuwere bron de definitieve is (en het dus t/m 2009 is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 18:50 

Hardtraxxer

Activator, Zatox, Dozer, The Pitcher, Wildstylez, The Machine, The R3bels, Sasha F, AVIO, Max Enforcer, B-Front, Frequencerz, Ivan Carsten, Deepack en nog meer namen zijn allemaal nog niet op een tijdmachine concept geweest, je zou denken dat organisaties andere namen zouden booken maar iedereen komt met dezelfde line-ups :/
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten