Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 18:58 

Hardtraxx Elite

Reduce schreef:
Activator, Zatox, Dozer, The Pitcher, Wildstylez, The Machine, The R3bels, Sasha F, AVIO, Max Enforcer, B-Front, Frequencerz, Ivan Carsten, Deepack en nog meer namen zijn allemaal nog niet op een tijdmachine concept geweest, je zou denken dat organisaties andere namen zouden booken maar iedereen komt met dezelfde line-ups :/

Activator staat op de Hardfest Classics stage en Dozer en The Pitcher staan op de Classics stage bij Wasted Festival.
AVIO, The Pitcher en Deepack stonden al op de tijdmachine in maart. Wildstylez op X-Qlusive Legends als je dat meetelt.

Verder wel mee eens hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:37 

Hardtraxx Veteran

Max Enforcers heeft op craft gedraaid, waar hij tracks als Live the moment, Gold en On The Go heeft gedraaid. Die gaat niet meer iets draaien wat voor 2009 is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:03 

Hardtraxx Veteran

Reduce schreef:
, The Pitcher, AVIO, Max Enforcer, B-Front, Deepack

Deze hebben wel eens op een tijdmachine editie gestaan hoor :P
Activator en Dozer staan op korte termijn geboekt.
Maar verder ben ik het wel met je eens, ze mogen er wel een beetje variatie in brengen

Edit: shit, te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:56 

Hardtraxxer

Ow ik was fout ja.. de editie in maart had ik overgeslagen dus was ik vergeten dat die er stonden, en ik heb niet elke line-up liggen opzoeken voor ik ging typen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Reduce schreef:
ik heb niet elke line-up liggen opzoeken voor ik ging typen

Ja daar ga je dus al he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

anyhow, saaie line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:51 

Hardtraxxer

Als ik een auto kan regelen ga ik denk ik wel. Openbaar vervoer is is natuurlijk hopeloos hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 20:26 

Artiest

Ik heb nog niet op tijdmachine gestaan hoor? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 02:29 

Hardtraxx Veteran

DJ Mani schreef:
Ik heb nog niet op tijdmachine gestaan hoor? :whistle:

Ja maar jij draait sowieso altijd kei saai enzo.

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:47 

Artiest

Kweenie of iedereen je sarcasme daarin begrijpt Dirk! :surrender: :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

DJ Mani schreef:

jawel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 21:55 

Thuisfeestje, nobrainer dit. Beter dan de euphoria line-ups waar je niet verder komt dan een outbreak digital punk en audiotricz. Geluid staat altijd zuiver en ik vind de eindtijd juist wel lekker. Daarnaast ben ik bewust niet naar al die tijdmachine feesten geweest om het ook daadwerkelijk speciaal te houden. Ik vermaak me wel!

I'm there! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

DJ Mani schreef:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 19:57 

Hardtraxxer

Alleen nog maar de tijdmachine meegemaakt op craft festival... Dit word dus een prima vervolgje daarop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:43 

Artiest

Afbeelding
:thumbsup:

Zeer snel een warm up mix van mijn hand die een beeld moet geven van hoe dit feest er muzikaal uit gaat zien.

Wie komt? :slow: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 11:59 

Hardtraxxer

Ja 100% aanwezig :cool: Ben heel benieuwd, ontzettend veel zin in! Je warm-up mix ziet er in ieder geval goed uit Mani.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 11:21 

Hardtraxx Veteran

b2s schreef:
b2s presents Remember – latest info

Aanstaande zaterdag ga je terug naar de oorsprong van de Hardstyle tot en met 2009 tijdens b2s presents Remember in 013. Bereid je voor op een avond vol met oude knallers die zo belangrijk zijn geweest – en nog steeds zijn – voor de Hardstyle scene. De artiesten van toen, die nu nog steeds succesvol zijn, nemen je mee op een trip down memory lane waarbij het een feest der herkenning zal zijn voor jou en je vrienden. Voordat je aanstaande zaterdag naar Tilburg afreist, zijn er nog wel een aantal belangrijke praktische zaken die je vooraf dient te weten. Je leest ze in dit bericht.

Time table
22.00 – 23.00 Mani
23.00 – 00.00 Luna
00.00 – 01.00 Davide Sonar
01.00 – 02.00 D-Block & S-te-Fan
02.00 – 03.00 Josh & Wesz
03.00 – 04.00 Tatanka

Hosted by DL

Tickets
Tickets voor b2s presents Remember zijn nog verkrijgbaar via de b2s ticketshop.

Volg b2s presents Remember online!
Tijdens b2s presents Remember wordt er een hoop foto-, audio- en videomateriaal gedeeld op de social media kanalen van b2s. Volg b2s via Facebook, Twitter, Google+, Soundcloud, YouTube, Instagram & Tumblr om op de hoogte te blijven van wat er tijdens het evenement gebeurt. Deel je party ervaring met ons en gebruik altijd de hashtag #Remember wanneer je iets over het evenement post op social media.\

Legitimatie
De minimum leeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom altijd een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden; dit zou zonde zijn. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Camera’s
Iedereen mag zijn fototoestel, spiegelreflexcamera of videocamera mee naar binnen nemen. Maak vooral veel mooie foto’s en filmpjes en vergeet ze niet met ons te delen via social media! Professionele videoapparatuur is niet toegestaan zonder persaccreditatie.

Lockers
Tijdens b2s presents Remember is er de mogelijkheid tot het huren van lockers. De huur bedraagt €2. Zorg er voor dat je contant geld meeneemt, want je kunt hier niet pinnen. Een locker kun je delen met twee of drie vrienden en het is hiernaast mogelijk om tussendoor naar je locker te gaan.

Munten & pinnen
In 013 bevinden zich diverse muntkassa’s. Bij iedere kassagroep is tevens de mogelijkheid om te pinnen.

Rookbeleid
In 013 is roken alleen in de aangegeven rookruimtes mogelijk.

Drugsbeleid
b2s conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Tilburg. Dit is ‘zero tolerance’. Dit betekent dat geen enkele vorm van geestverruimende middelen (soft- en/of harddrugs) is toegestaan. Wiet of hasj mag dus ook niet mee naar binnen. Er wordt zorgvuldig gefouilleerd onder toezicht van de politie.

Celebrate Safe
Tijdens b2s presents Remember feesten we veilig. Wanneer je vragen hebt over o.a. alcohol en/of drugs, kun je terecht bij de Celebrate Safe stand . De medewerkers van Unity geven je graag tips en uitleg als je jezelf niet lekker voelt, maar ga met serieuze klachten meteen door naar de EHBO. Zij zijn er om je te helpen waar nodig. Check de Celebrate Safe website voor meer informatie.

Verdenk je iemand er van dat hij/zij te veel drugs of alcohol op heeft? Zorg er dan voor dat je meteen iemand van de organisatie, security of EHBO raadpleegt.

Vervoer
013 is met de auto prima te bereiken en in de nabij gelegen parkeergarage Tivoli is voldoende parkeergelegenheid. Voor een routebeschrijving op maat kijk je op Routenet. Voor reizigersadvies met het openbaar vervoer kijk je op NS of 9292. Vanaf station Tilburg loop je in tien minuten naar 013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 19:13 

Hardtraxx Addict

Paraatheid. Kneiters van vroeger, altijd +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 21:34 

Hardtraxxer

Joykill schreef:
Paraatheid. Kneiters van vroeger, altijd +1

Check! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 22:31 

Donateur

Ben benieuwd, wordt mijn eerste fissa in de 013. Line-up allemaal niet zo heel boeiend maar hoop wel een gezellige avond tegemoet te gaan en dat er een beetje anders dan normaal gedraaid wordt door Davide en DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 23:34 

Hardtraxx Veteran

Voor mij ook de eerste keer 013. :D Toch een aantal mensen overtuigd gekregen om hiervoor te kiezen ipv. Qapital. De afstand vanuit België scheelt natuurlijk ook enorm. Tot nu toe enkel XQ Legends en 1 dag tijdmachine geweest qua gelijkaardige feesten waarbij ik beide keren DBSTF gemist heb dus zou het zelf niet zo erg vinden als ze een standaardsetje draaien. :$

Ik verwacht in ieder geval een hoger percentage 'liefhebbers' aangezien alle rawboys zitten op Qapital zitten :cool: dus sfeer zal er zeker wel zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:07 

Hardtraxxer

Onwijs veel zin in dit feestje!! Na meerdere Raw feestjes achter elkaar, ben ik daar wel een beetje klaar mee en kijk ik uit naar een avondje Classics :love:

Standaard setjes of niet, ik vind alles best zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:45 

Hardtraxxer

toch ook maar heen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 14:27 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Present :)

Ben er ook bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 20:12 

Hardtraxx Veteran

Over een 20-tal minuutjes vertrekken. :yay:

DQ1 shirt, grijze jeansbroek, zwarte airmax. Mag altijd iets komen zeggen als je me ziet, ik bijt niet. xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten