wat ik me nog kan herinneren van Tatanka, niet helemaal tot het einde gebleven maargoed:
Let's Rock, Control the Mind, Borderline, Floor Massacre(niet zeker), Gangsta.
Hoogtepuntjes voor mij:
++ Josh & Wesz en D-Block & S-te-fan, wat een sfeer die twee uur lang!
+ Luna die Dutch Master - Get Up draait
+ Snelle bediening, prijs van muntjes en kluisjes.
Heel apart dat ik op gegeven moment door twee security mensen werd meegenomen omdat iemand een 'tip' had gegeven dat ik drugs aan het dealen was...
Ik zeg godsamme ben ik een keer de BOB krijg ik dit, gelukkig was het binnen 10 minuten afgehandeld en kregen we een gratis drankje.
Vond die lichten af en toe irritant omdat die echt recht in je gezicht schenen wanneer je wat hoger op de trappen stond. Verder een topavond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!