Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 11:33 
 

Dit was heel tof. Davide Sonar die niet alleen maar eigen plaatjes draaide. D-Block & S-te-Fan was wederom een sfeerspektakel. Van Josh & Wesz en Tatanka weet ik niet veel meer van aangezien ik toen al flink wasted was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:12 
 

Wat een heerlijk feest was dit!

Wie weet het nummer die Davide Sonar draaide voor "life beyond earth"? Wat een bazenplaat was dat :oh:
Verder zou ik ook graag zoveel mogelijk tracks willen weten die Tatanka draaide :D

Hulde voor degene met de antwoorden :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat ik me nog kan herinneren van Tatanka, niet helemaal tot het einde gebleven maargoed:
Let's Rock, Control the Mind, Borderline, Floor Massacre(niet zeker), Gangsta.

Hoogtepuntjes voor mij:
++ Josh & Wesz en D-Block & S-te-fan, wat een sfeer die twee uur lang!
+ Luna die Dutch Master - Get Up draait :thumbsup:
+ Snelle bediening, prijs van muntjes en kluisjes.

Heel apart dat ik op gegeven moment door twee security mensen werd meegenomen omdat iemand een 'tip' had gegeven dat ik drugs aan het dealen was...
Ik zeg godsamme ben ik een keer de BOB krijg ik dit, gelukkig was het binnen 10 minuten afgehandeld en kregen we een gratis drankje.

Vond die lichten af en toe irritant omdat die echt recht in je gezicht schenen wanneer je wat hoger op de trappen stond. Verder een topavond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:48 
 
Artiest

Niemand eerste uurtje aanwezig geweest? :cry: :whistle:

Hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
Niemand eerste uurtje aanwezig geweest? :cry: :whistle:

Hehe

Ik was er het laatste half uur, heb me toen al meer dan prima vermaakt! ^^
Komen de setjes van Remember nog online toevallig? Of zijn ze niet opgenomen die avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
Niemand eerste uurtje aanwezig geweest? :cry: :whistle:

Hehe


:aww: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
Niemand eerste uurtje aanwezig geweest? :cry: :whistle:

Hehe


Pas in de zaal rond 22.40 en dan nog eerst plekje zoeken en bier halen dus heb er niet zoveel van meegekregen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:14 
 
Artiest

pecola-tje schreef:
DJ Mani schreef:
Niemand eerste uurtje aanwezig geweest? :cry: :whistle:

Hehe

Ik was er het laatste half uur, heb me toen al meer dan prima vermaakt! ^^
Komen de setjes van Remember nog online toevallig? Of zijn ze niet opgenomen die avond?


Ze zijn opgenomen, ik verwacht dat ze wel online komen. Alleen wanneer? Geen idee nog.

Ik heb me in ieder geval uitzonderlijk vermaakt, werd lekker snel vol en sfeer zat er lekker vlot in. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mede dankzij de goede sfeer een top feest gehad. Was de eerste keer dat ik in de 013 was en ik vond het een super vette locatie, dat zicht over de zaal als je een beetje bovenin staat is echt erg gaaf. Geluid ook dik in orde.

Setjes waren niet zo heel bijzonder, iedereen draaide een beetje hetzelfde als altijd (zelfs Josh & Wesz). Tatanka vond ik dan nog het leukst, al ken ik zijn setjes intussen ook wel. Maar wie opent met Control The Mind kan daarna een uur lang Africa draaien, dan heb je het al helemaal goed gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
+ Luna die Dutch Master - Get Up draait :thumbsup:


Kwam dat als een verassing? Zal ik je alvast verklappen dat hij die op zijn volgende classic boeking waarschijnlijk ook gaat draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ruud_93 schreef:
+ Luna die Dutch Master - Get Up draait :thumbsup:


Kwam dat als een verassing? Zal ik je alvast verklappen dat hij die op zijn volgende classic boeking waarschijnlijk ook gaat draaien?


Niet echt maar ga bijna nooit naar Luna live en ben blij dat hij een Dutch Master plaat draait aangezien dat echt amper gebeurd tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:13 
 
Hardtraxxer

Wat een sfeer! :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpje wat Villain gisteren op FB postte was ook mooi. :D

https://www.facebook.com/video.php?v=840133012699343
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 09:35 
 
Hardtraxx Newbie

IvoWII schreef:
Wat een heerlijk feest was dit!

Wie weet het nummer die Davide Sonar draaide voor "life beyond earth"? Wat een bazenplaat was dat :oh:
Verder zou ik ook graag zoveel mogelijk tracks willen weten die Tatanka draaide :D

Hulde voor degene met de antwoorden :kiss2:


Tatanka heeft ook nog gedraaid:
Tat & Zat - Gold Medley With Strange
Dj Phil Ty - Miami Belch (Polite mix)
Tatanka & Zany feat. MC DV8 - Connection

En volgens mij ook:
Wild Motherfuckers - Fuck It Up
Zanza Labs - Zanzarismo
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten