Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat: Refuse
Waar: Perron, Rotterdam
Wanneer: 16 maart 2013
Tijd: 22:00-06:00
Leeftijd: 18+
Prijs: TBA

Line-up:
Daniela Haverbeck
Frank Kvitta
Miss Djax

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bijna zeker weten aanwezig, dichtbij en vet concept. En van horen zeggen is de locatie ook gruwelijk vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Perron is écht heel vet. Vind het heel veel weg hebben van een factory 010 of maassilo. Lekker industrieel ook.
Ik weet nog niet of ik er bij ben, als er wat gezellige Hardtraxxers gaan ben ik er wellicht wel bij. De ligging is ook ideaal en de bewaking daar is ook fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit op een technofeestje geweest... lijkt me wel heel gaaf, dus twijfels :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nog nooit op een technofeestje geweest... lijkt me wel heel gaaf, dus twijfels :)

Echter is dit niet te vergelijken met Awakenings heb ik het idee. Sowieso al om het publiek wat hier op afkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo dan... ik weet ook niet hoe Awakenings is ofzo he... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soort Club r_AW voor Hardtechno dit ofzo? Leuke line-up so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je er als je met het OV gaat, vanaf bv R'dam CS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hoe kom je er als je met het OV gaat, vanaf bv R'dam CS?

Lopend. 5 min lopen vanaf CS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal in Rotterdam :/ , niet aanwezig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan deze muziek zeker goed waarderen, op Hard Nation ook af en toe bij die Hard Techno area blijven hangen die ik altijd tegen kwam op weg naar de wc in Dynamo :P, en op Decibel ook eventjes in de Refuse gestaan. Valt me alleen op dat er extreem weinig volk op dit soort muziekstijlen af komt, hoe groot is de Perron als locatie dan?

Edit: Heb net virtuele tour in die locatie gedaan op Partyflock, en ziet er echt ziekelijk vet uit zeg, niet zo gek groot dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hoe kom je er als je met het OV gaat, vanaf bv R'dam CS?

Lopend, minder dan 5 minuten lopen. Reizen we wel samen! Ik ga ook met de trein.

Perron is niet groot, maar ziek vet. Echt een toplocatie. Kluisje ook maar 2 euro, ideaal. Roken en Blowen doe je gewoon lekker binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okeee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:59 
 
Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Kan deze muziek zeker goed waarderen, op Hard Nation ook af en toe bij die Hard Techno area blijven hangen die ik altijd tegen kwam op weg naar de wc in Dynamo :P, en op Decibel ook eventjes in de Refuse gestaan. Valt me alleen op dat er extreem weinig volk op dit soort muziekstijlen af komt, hoe groot is de Perron als locatie dan?

Edit: Heb net virtuele tour in die locatie gedaan op Partyflock, en ziet er echt ziekelijk vet uit zeg, niet zo gek groot dus.


Volgens mij is er in Nederland ook veel minder vraag naar. In duitsland is het natuurlijk wel enorm hot. Vind het zelf een geweldig gerne, die drive die je van Techno hebt met het stevig doorbeuken van (industrial) hardcore is echt geweldig. Op Q-Base ging het echt zo godsgruwelijk hard in die bunker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drive vind ik ook inderdaad heerlijk van hardtechno/schranz, en wat ik er van gehoord heb tot nu toe werd ook allemaal op een lekker tempo gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als OV handig uitkomt vast aanwezig :) En anders mss ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
:)

Hoi Chris wil je met me dansen vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben GVD moe, hoe gaat dit nou goedkomen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Ben GVD moe, hoe gaat dit nou goedkomen... >.<

Uh ik denk dat ik al een idee heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rampestamper schreef:
Ben GVD moe, hoe gaat dit nou goedkomen... >.<

Uh ik denk dat ik al een idee heb...

HAHA BIEERRRRRRRRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
dawasiknie schreef:
Rampestamper schreef:
Ben GVD moe, hoe gaat dit nou goedkomen... >.<

Uh ik denk dat ik al een idee heb...

HAHA BIEERRRRRRRRR


SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 23:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Preparty is AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! - met Kaboem, Chukkels, Rampestamper en vele anderen bij dawasikniet thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste party van het jaar tot nu toe. Wat een gruwelijke locatie, en de sfeer was er echt fantastisch. Dit heb ik op een enkele uitzondering na op nog geen enkel hardstyle of hardcorefeest meegemaakt. Dit was dus echt het 'een grote familie'-gevoel wat ik graag op elk feest zou willen zien.

De muziek was al helemaal geweldig. Schranz gaat er echt hard op en toen Daniela Haverbeck op t einde nog wat industrial-achtige shit draaide was mn avond echt compleet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit was
dawasiknie schreef:
gruwelijk

:D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten