Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 00:44 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

[url]

http://www.facebook.com/events/401787869906965

[/url]


Na lange tijd is Wall of Bass terug van onder het stof gehaald.
-
Een avond waar Harddance muziek centraal staat:

Line Up

Hannez [Warmin up House/Commercieel --> TEK]
(organisator Don't Hype, Poolparty)
https://soundcloud.com/dj-hannez

Antwerp Beat System [Warmin up House/Commercieel]
(Poolparty, Jineverbar, Dj Contest D-Votion)
http://www.facebook.com/AntwerpBeatSystem

ViRuS & DhalEphent
(End of the World Party,Jaarmarktfuif P4)
http://www.facebook.com/pages/ViRuS-DhalEphent

Yé-Rune
(Don't Hype, End of the World Party)
http://www.facebook.com/YeRune.Official

DEF TOYS
(Reverze 2013, Bass Events NYE, Laundry Day)
http://www.facebook.com/deftoys
Promo mix NYE: https://soundcloud.com/def_toys/def-toy ... s-nye-2012

Madtraxx
(Noxx, P4, JH 't Soot, JH Jazaki)
http://www.facebook.com/pages/Madtraxx

B-Ze
(P4 Resident, Poolparty, End of the World Party)

DJ Eindbaas
(Hardcore)


INKOM:
Leden €1
Niet Leden €3
---LIDKAARTEN VAN 2012 ZIJN NOG GELDIG OP DIT EVENEMENT---
Happy Hour: 21u30-22u30
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

DJ Eindbaas :lol: wat een naam :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso...een feest dat Wall of Bass heeft, en Radical Redemption staat niet in de line up? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Sowieso...een feest dat Wall of Bass heeft, en Radical Redemption staat niet in de line up? xd

Denk eerder aan frenchcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

thehardstyleholland schreef:
DJ Eindbaas :lol: wat een naam :worship:

Hahaha prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wordt dan wel gedraaid mag ik hopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, maar dan de overstuurde-kicks-wall-of-bass edit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wie noemt zijn feest Wall Of Bass, dat is iets negatiefs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die het niet helemaal begrijpt, denk ik... :x
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten