Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zaterdag 11 oktober 2014
22:00
Factory 010
Rotterdam

Prijs: € 20,-



Line-up:
Candy Cox
Daniela Haverbeck
Fatima Hajji
Frank Kvitta
O.B.I. & Viper XXL
PETDuo
Spitfire
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer genoeg in Rotterdam. Anders graag bijgeweest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Jammer genoeg in Rotterdam. Anders graag bijgeweest :$

En dat is een probleem omdat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gave locatie, zal zich zeker voor zo'n feest lenen. Hier maar naar toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
cb92 schreef:
Jammer genoeg in Rotterdam. Anders graag bijgeweest :$

En dat is een probleem omdat? :P


Nou dat ik alleen al 40 euro kwijt ben aan reiskosten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ga ik wel proberen bij te zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kei en keihard aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Hier ga ik wel proberen bij te zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 02:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yes yes! dikke line-up, optie dus:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Week erna ook Awake.. Hmm dat wordt beide pakken gok ik zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na gisteren refuse mee te mogen maken, ga ik zeker hierheen! kaartje in the pocket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time table
22.00 – 00.00 Spitfire
00.00 – 01.30 Fatima Hajji
01.30 – 02.30 Frank Kvitta
02.30 – 04.00 PETDuo
04.00 – 05.00 Candy Cox
05.00 – 06.00 O.B.I. & Viper XXL
06.00 – 07.00 Daniela Haverbeck


Who's in? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil zo graag gaan, maar mijn vrienden willen/kunnen niet. Dus dan ga ik maar alleen :cool: , obi vs viper xxl wordt gruwelijke set en daniella haverbeck afsluiten krijgen we sws smerige industrial schranz (L) miss kan ik bij een van jullie aansluiten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yesssss Haverbeck afsluiter. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig meer :( Heb nooit een ticket gehad hiervoor overigens. Maar ik haal dat wel in met Bauhauz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Time table
22.00 – 00.00 Spitfire
00.00 – 01.30 Fatima Hajji
01.30 – 02.30 Frank Kvitta
02.30 – 04.00 PETDuo
04.00 – 05.00 Candy Cox
05.00 – 06.00 O.B.I. & Viper XXL
06.00 – 07.00 Daniela Haverbeck


Who's in? :D


Yesss, deze week ben ik er bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Helaas niet aanwezig meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Ik wil zo graag gaan, maar mijn vrienden willen/kunnen niet. Dus dan ga ik maar alleen :cool: , obi vs viper xxl wordt gruwelijke set en daniella haverbeck afsluiten krijgen we sws smerige industrial schranz (L) miss kan ik bij een van jullie aansluiten :$

Ga zelf in principe ook alleen heen (waarschijnlijk, misschien gaan kaboem nog maar kleine kans) :P al zie ik Berenburg en paar anderen daar vanzelf nog wel. Dus sluit maar aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, zin in deze schranz trein :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een flink groepje naar deze thuiswedstrijd, dit wordt fijnnnnn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand vanuit denbosch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
iemand vanuit denbosch??

Onderweg vanuit Enschede, maar als je bij Berenburg en mij aan wil sluiten, pm je nummer ff ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten