Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 09:50 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
FransBezig schreef:
Volgens de Rebirth podcast komt er een andere tent zonder pilaren en maken ze er ook een boilerroom van. Eigenlijk nooit problemen gehad met die mainstage tent waar altijd een gezellige sfeer hing en het geluid ook geweldig was. Bij Rebellion en afgelopen jaar Elektrum vond ik die mainstage tenten ontzettend sfeerloos dus het zou heel zonde zijn als dit nu bij Rebirth ook het geval gaat zijn.

Ik vind de Blue due nu een aantal jaar op Defqon staat wel mooi zonder de palen in het midden. Ik ga er vanuit dat dat de zelfde tent is?

Reed er van de week langs en het word inderdaad zo'n metalen constructie zoals de blue. Maar wel benieuwd of een boilerroom idee goed uit gaat pakken. We gaan het zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 10:49 

Hardtraxx Veteran

Ook marketingtechnisch slim voor onze geliefde tiktok generatie. Die hebben allemaal mooie bijzondere shots om hun favoriete momentjes te delen.

Ben wel benieuwd hoe het op zo'n groot podium gaat uitpakken, ben wel nieuwsgierig. Zou er zelf niet zo snel gaan staan, maar kan me ook niet voorstellen dat het negatieve impact heeft op mijn ervaring in het publiek.

Zou ook nog wel wat aan drukte in de tent schelen zou je verwachten :lol: (zou wel minimaal zijn maargoed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 11:08 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Ook marketingtechnisch slim voor onze geliefde tiktok generatie. Die hebben allemaal mooie bijzondere shots om hun favoriete momentjes te delen.

Ben wel benieuwd hoe het op zo'n groot podium gaat uitpakken, ben wel nieuwsgierig. Zou er zelf niet zo snel gaan staan, maar kan me ook niet voorstellen dat het negatieve impact heeft op mijn ervaring in het publiek.

Zou ook nog wel wat aan drukte in de tent schelen zou je verwachten :lol: (zou wel minimaal zijn maargoed)

Thunderdome een paar jaar terug kom het ook maar viel het gelukkig amper op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 11:28 

Hardtraxxer

Shockerz 2023 deed ook een soort boilerroom idee met Regain. Maar was meer dat je achter het podium kon lopen. Het viel mij eerst niet eens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 13:08 

Hardtraxxer

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 13:08 

Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
FransBezig schreef:
Volgens de Rebirth podcast komt er een andere tent zonder pilaren en maken ze er ook een boilerroom van. Eigenlijk nooit problemen gehad met die mainstage tent waar altijd een gezellige sfeer hing en het geluid ook geweldig was. Bij Rebellion en afgelopen jaar Elektrum vond ik die mainstage tenten ontzettend sfeerloos dus het zou heel zonde zijn als dit nu bij Rebirth ook het geval gaat zijn.

Ik vind de Blue due nu een aantal jaar op Defqon staat wel mooi zonder de palen in het midden. Ik ga er vanuit dat dat de zelfde tent is?

Het is niet dezelfde tent , wel hetzelfde type. Maar een stuk kleiner dan de blue op Defqon. Dat is nog steeds 1 van de grootste tenten ter wereld .

Wat in de blue past , komt ongeveer over een heel weekend op Rebirth. Dus dat lijkt me stug dat ze dan de blue neer zetten.
Gok de tent van creamfields . Die heeft ook zo'n afmeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 17:12 

Hardtraxxer

Maar is hij open aan de zijkant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 17:25 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Maar is hij open aan de zijkant?

@Fuzzylogic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 21:51 

Hardtraxx Elite

BattleRoyaleNL schreef:
Kickzaag schreef:
FransBezig schreef:

Het is niet dezelfde tent , wel hetzelfde type. Maar een stuk kleiner dan de blue op Defqon. Dat is nog steeds 1 van de grootste tenten ter wereld .

Wat in de blue past , komt ongeveer over een heel weekend op Rebirth. Dus dat lijkt me stug dat ze dan de blue neer zetten.
Gok de tent van creamfields . Die heeft ook zo'n afmeting

Blue van Defqon is toch volgens mij net een ander model tent dan alle andere die we daar van zien (sowieso het zeil tussen de pilaren is duidelijk anders)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 11:03 

Hardtraxx Veteran

De tent die er nu wordt opgebouwd komt van de Decathlon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 14:12 

Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
De tent die er nu wordt opgebouwd komt van de Decathlon.

Haha doet me denken aan die pop up camping stage op decibel een aantal jaar geleden
Werdt gewoon een aantal tenten op elkaar gegooid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 14:27 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Werdt

Ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 14:33 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 23:52 

Hardtraxx Veteran

Keimooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 15:24 

Hardtraxx Addict

Welke dag meeten we en waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 19:57 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:

Zorg er voor dat je als de brandweer bij de Classics Bingo bent. Zaterdag 15u30 - 16u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 22:16 

Hardtraxx Elite

Volgende week Rebirth :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 08:35 

Hardtraxx Addict

billieb15 schreef:

Zorg er voor dat je als de brandweer bij de Classics Bingo bent. Zaterdag 15u30 - 16u.

Wordt er gezongen bij een valse bingo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 09:35 

Hardtraxx Veteran

Nee dan wordt je van het festivalterrein verwijdert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 12:17 

Hardtraxx Veteran

Nou dan gooien we deze gewoon in het concentratiekamp
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 12:49 

Hardtraxxer

Voel ik daar weer een defqon special aankomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 18:01 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:

Nou dan gooien we deze gewoon in het concentratiekamp

Tis geen Vught hé.

We zijn trouwens gewoon hartstikke omkoopbaar, mocht je op de een of andere manier toch een valse bingo hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 20:32 

Hardtraxx Elite

Hoor al een of andere remix van Erika die dan afgespeeld wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 09:55 

Hardtraxxer

edit: pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 10:43 

Hardtraxx Veteran

Hey boys, het echte anthem staat nu online. gr.

https://open.spotify.com/track/3sMJNuxl ... 4f00b0452b
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten