Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 09:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.rebirth-festival.nl/timetable/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowat het eerst wat mijn vriendin zei: "hey, de hardstyle bingo van ons MWAT wil ik wel heen".
Er zijn wat vervelende overlappingen maar daar ontkom je op zo'n festival niet aan. Verder een aantal, voor mij, ongunstige slots maar desalniettemin valt hier wel weer een mooie zaterdag + zondag van te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff toch flink wat overlappingen op zondag helaas... Maar zal vast een prima dagje worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clashfindertje gevonden:
https://clashfinder.com/s/rebirth2025

Op vrijdag een lastige overlap van Element, Mortis en Amduscias

Jammer van Polish Punisher overlap met Adaro & B-Front 15 Years

Had So Juice en Element graag omgedraaid gezien op zondag, dat had lekkerder aangesloten op Spoontech 15 Years, dan maar tussendoor ong. 20 minuten naar Frequencerz & Titan.


Verder wel een chille timetable, ook fijn dat er op zondag nu een fijne afsluiter is voor mij, die A2 Records set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag wsl aanwezig. Prima TT, alleen jammer van Cyber/JR samen met Geck-o.

Is er bekend wie gaat draaien tijdens Spoontech 15 years? Anders kunnen we mssn een crowdfunding starten voor een vliegticket uit Australiƫ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ben wel benieuwd met welke internethelden ik te maken heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 17:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ben wel benieuwd met welke internethelden ik te maken heb :thumbsup:



Hardtrax afterparty op de camping? met onze eigen muziek ipv de Silent Disco Zweetschuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ben wel benieuwd met welke internethelden ik te maken heb :thumbsup:


Ja wil wel, heb alleen nog geen tickets maar als die binnen zijn, wil wel meeten met de rest van de GGZ hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

samwisnie schreef:
billieb15 schreef:
Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ben wel benieuwd met welke internethelden ik te maken heb :thumbsup:



Hardtrax afterparty op de camping? met onze eigen muziek ipv de Silent Disco Zweetschuur


Ik heb weekend maar zit in n huisje kwartiertje er vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
billieb15 schreef:
Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ben wel benieuwd met welke internethelden ik te maken heb :thumbsup:


Ja wil wel, heb alleen nog geen tickets maar als die binnen zijn, wil wel meeten met de rest van de GGZ hier :P


Ook nog geen tickets, maar die verkopen niet uit hoor, rest is al geboekt.
Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, die vrijdag lineup is wel echt beroerd man. Zou denk ik op de camping blijven als ik hier een weekend zou zijn. Zondag ziet er wel goed uit! Lang geleden rebirth! Was altijd mooi fiske
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ben wel benieuwd met welke internethelden ik te maken heb :thumbsup:


Zondag spoontech 15 years set links voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zowat het eerst wat mijn vriendin zei: "hey, de hardstyle bingo van ons MWAT wil ik wel heen".


Als het de helft zo gezellig wordt als op Reawake een paar jaar terug dan is het al geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh partijtje zin in! Lkker de zaterdag onveilig maken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koeie de wei in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Remi schreef:
Zowat het eerst wat mijn vriendin zei: "hey, de hardstyle bingo van ons MWAT wil ik wel heen".


Als het de helft zo gezellig wordt als op Reawake een paar jaar terug dan is het al geslaagd.

Ik heb die gewonnen pet van je nog liggen, is toevallig een Rebirth-pet :lol: . Moet die als donatie mee voor de bingooooo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Koeie de wei in!!


Wait for it.

Remi schreef:
Ik heb die gewonnen pet van je nog liggen, is toevallig een Rebirth-pet :lol: . Moet die als donatie mee voor de bingooooo?


Niks moet, alles mag. Als je maar feest meebrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 14:38 
 
Hardtraxx Elite

Komt er nog een hardtraxx meeting op de zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Remi schreef:
Ik heb die gewonnen pet van je nog liggen, is toevallig een Rebirth-pet :lol: . Moet die als donatie mee voor de bingooooo?


Niks moet, alles mag. Als je maar feest meebrengt.

Komt 2x goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2025 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

110 eu voor n weekend binnen geharkt, mensen zijn gek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2025 01:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Komt er nog een hardtraxx meeting op de zondag?

:thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2025 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Euphorisch genot met een hard randje! Hebben jullie er al zin in of wa?

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens de Rebirth podcast komt er een andere tent zonder pilaren en maken ze er ook een boilerroom van. Eigenlijk nooit problemen gehad met die mainstage tent waar altijd een gezellige sfeer hing en het geluid ook geweldig was. Bij Rebellion en afgelopen jaar Elektrum vond ik die mainstage tenten ontzettend sfeerloos dus het zou heel zonde zijn als dit nu bij Rebirth ook het geval gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Volgens de Rebirth podcast komt er een andere tent zonder pilaren en maken ze er ook een boilerroom van. Eigenlijk nooit problemen gehad met die mainstage tent waar altijd een gezellige sfeer hing en het geluid ook geweldig was. Bij Rebellion en afgelopen jaar Elektrum vond ik die mainstage tenten ontzettend sfeerloos dus het zou heel zonde zijn als dit nu bij Rebirth ook het geval gaat zijn.


Ik vind de Blue due nu een aantal jaar op Defqon staat wel mooi zonder de palen in het midden. Ik ga er vanuit dat dat de zelfde tent is?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten