Fijn Rebirth Weekend gehad! Zo fijn dat je er vanaf de auto zo bent, en ook weer zo terug op de camping bent als je ff wilt chillen, in vergelijking met Decibel is dat wel ff een contrast.
Vrijdag leuke setjes van Zelecter en MELO-3 (al ken ik er niet veel van), toen op de camping gaan chillen tot iets voor Kruelty, dat was wel rammen, Coldax, Element & Omnya was ook goed te pruimen, jammer dat hierna Amduscias tegelijk stond met Mortis.
Zaterdag begonnen met Zelecter, toen naar Required gegaan, was wel af en toe een kutkick en dan ga je op een gegeven moment toch niet helemaal lekker met volle overtuiging uit je plaat. Daarna Max Enforcer geweest, vond het een beetje een vreemd setje, veel edits, The Hose - Magma draaien maar dan alleen de eerste mid-intro (??). Toen ff 2 hamburgers achter elkaar gegeten en meegedaan aan de Classics Bingo, was lachen!
Infliction geweest, 2-Sidez was ook weer genieten, Adjuzt & B-Front was ook vet, stukje voor Karin was heel mooi, ff gejankt. D-Block & S-Te-Fan 15 years was ook prettig! Afgesloten bij Chapter V gevolgd doork Dark Entities & Faceless linksvoor met wat mensen die wisten wat losgaan was, die 2 sets waren voor mij het hoogtepunt van het weekend. Had eigenlijk nog Frequencerz op de planning staan, maar dat zag er wat druk uit, en tegen dat geweld van net daarvoor kon niks meer tegenop, dus zijn we linksaf geslagen richting camping.
Zondag echt pas om 12:00 ofzo er uit, na ruim 8 uur slaap, lekker. Eerst binnengelopen bij Jason Payne, maar ik vond het nog niet zo het moment van de dag voor platen als Suicidal Superstar en Mysterias, dus naar Noisecult gegaan, paar leuke plaatjes gehoord, waardige opening voor Rebirth Mainstage. Geck-O was erg lekker zoals Lommen al zei. Toen ff eetpauze genomen, Adaro & B-Front setje bijgewoond, dikke duim omhoog, half uurtje gepauzeerd, en Radical z'n 15 Years set meegepakt, veel vets gehoord.
Degos & Re-Done: Transition Session was vet, ben er wel mooi ingestonken bij Catalyst "Sorry wrong beat" > This Mind, had iets leips zoals op Origins 2023 verwacht (Catalyst naar Lomperkennie).
Element was lekker lomp rammen, helaas geen Black Ice (Live Edit), die heb ik het afgelopen jaar zo'n 40 keer beluisterd in die Decibel set (Release please?). Ff 20 minuten gechilld tussendoor, en daarna Spoontech 15 Years bijgewoond, was lekker rammen rechtsvoor, gezellige mensen ook. Afgesloten bij A2 Records, wat ook erg goed te pruimen was! E-Force & Bass Chaserz - Attack live mogen horen
Tot volgend jaar waarschijnlijk! Hopelijk zijn dan de caravans terug, vond die wel beter dan de flexotels en je had ook een afdakje/zonnescherm.
Bij de Flexotel hoorde je ook je achterburen praten alsof ze gewoon naast je in de kamer stonden, daar zat slechts een dun wandje tussen. Was wel goed voor m'n Duits I guess. Vooral de woorden 'Koks' en 'Ballon' voorbij horen komen.