wrote: Rebirth Zondag
13:00 - 14:00 Astronomics
Heel goed heren!wrote: Zondag
Voor mij wordt het vrijdag pendelen tussen de main en de hardcore, zondag grotendeels raw classics en Revelation met een uitstapje naar Peacock
wrote: Rebirth Zondag
Heel goed heren!wrote: Zondag
Noctolock live horen is wel grimmige start ja. Hoop dat Kruelty die eventueel erop gooit zaterdagwrote:Element vs Luminite op de eerste festivaldag van het jaar
wrote:Noctolock live horen is wel grimmige start ja. Hoop dat Kruelty die eventueel erop gooit zaterdagwrote:Element vs Luminite op de eerste festivaldag van het jaar
Watwrote:uptempoherrie.
Eerste track (en andere) op zijn spotify. Moet ik wel bekennen dat ik nu zie dat het een remix is van een ene Trespassed dude.wrote:Watwrote:uptempoherrie.Heb je wel de goeie track geluisterd?
Noctolock goeiedag eem!!wrote:Eerste track (en andere) op zijn spotify. Moet ik wel bekennen dat ik nu zie dat het een remix is van een ene Trespassed dude.wrote:Watwrote:uptempoherrie.Heb je wel de goeie track geluisterd?
Maar als jij zegt dat Luminite goed samengaat met de Element sound word ik graag overtuigd.
Dacht dat je het over Noctolock had. Zou die vooral even checken. Das z'n meest recente release (en dus het meest veelzeggend over z'n huidige stijl) dat is namelijk flink veranderd sinds hij bij Theracords zit. Denk dat het een perfecte match is met Element.wrote:Eerste track (en andere) op zijn spotify. Moet ik wel bekennen dat ik nu zie dat het een remix is van een ene Trespassed dude.wrote:Watwrote:uptempoherrie.Heb je wel de goeie track geluisterd?
Maar als jij zegt dat Luminite goed samengaat met de Element sound word ik graag overtuigd.
Check, zal mij iets meer gaan verdiepenwrote:Dacht dat je het over Noctolock had. Zou die vooral even checken. Das z'n meest recente release (en dus het meest veelzeggend over z'n huidige stijl) dat is namelijk flink veranderd sinds hij bij Theracords zit. Denk dat het een perfecte match is met Element.wrote: Eerste track (en andere) op zijn spotify. Moet ik wel bekennen dat ik nu zie dat het een remix is van een ene Trespassed dude.
Daarnaast: Eyes Wide Shut ook een ijzersterke.
Haha, thankswrote:Ik drop deze hier even:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
(alleen mid-intro)
View on YouTube
Juist nu hij bij TC Records zit ben ik het haast meer eens met dit, vooral de kwaliteit en afwerking klinkt zo veel beter dan bij Gearbox imo. Al zou ik eerder Mind Dimension dan Delete zeggen.wrote:Oprecht vond ik Luminite qua productie niveau en chaos misschien nog wel het dichtste bij Delete komen imo.
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen want dan word ik gecancelled door de organisatie, maar het festivalterrein ligt eigenlijk in Helvoirt, niet in Haaren.wrote:Ik heb begrepen dat het festivalterrein op het hoogste stukje Haaren ligt, dus hoop dat het wel goedkomt.
Ik heb dit ook als geograaf gechecked in mijn hoogte atlas en het klopt inderdaad niet. Het ligt zelfs in die regio 2 meter lager dan Helvoirt en Haaren dorpwrote:Ik mag dit eigenlijk niet zeggen want dan word ik gecancelled door de organisatie, maar het festivalterrein ligt eigenlijk in Helvoirt, niet in Haaren.wrote:Ik heb begrepen dat het festivalterrein op het hoogste stukje Haaren ligt, dus hoop dat het wel goedkomt.
Het festivalterrein ligt ook in een beekdal, dus amahoela met je hoogste punt.