Past

REBiRTH Festival 2023 - Ready for lift off

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Chroman wrote:Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.
Zie geen legitieme reden waarom dit niet kan.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Chroman wrote:Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.
Misschien kan hij een B2B doen met Noiseshock
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zie het als zijn eigen Rebirth..
Zou Sylence inderdaad ook graag een keer zien, maar die kans acht ik niet zo groot.
Nuracore wrote:Serzo, Ecstatic
:loving:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Over wie heb je het nu?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
heggenschaar wrote:
Over wie heb je het nu?
Ken jij meerdere Amerikaanse Dj's in een psychose die een godcomplex hebben? Dat kan er toch maar 1 zijn.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Rickzel wrote:
heggenschaar wrote:
Over wie heb je het nu?
Ken jij meerdere Amerikaanse Dj's in een psychose die een godcomplex hebben? Dat kan er toch maar 1 zijn.
Ik weet van geen enkele dat hij dat heeft, daarom de vraag :P
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
In dat geval: B-Frontliner, MYST, Project One, Prefix & Density, Showtek, Vazard, The Geminizers, en een uptempo set van Armin Van Buuren zou ik wel gaaf vinden.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Rebirth Events wrote:Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^
Act Of Rage, Bloodlust, Crypsis, Warface, E-Force, Vertile, Rooler, Rejecta
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Chroman wrote:In dat geval: Armin Van Buuren zou ik wel gaaf vinden.
Chroman for president!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Martin Waus wrote:
Rebirth Events wrote:Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^
Die zullen er vast anders niet allemaal staan nee :sleep:
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 7 days ago
Martin Waus wrote:
Ze vroegen wie er niet mocht ontbreken hé
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Adjuzt, Anderex, A-Rize, Cryex, Devin Wild, Hatom, Voidax, Xense. Oja, B-Frontliner hosting op zondag.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Van mij mag Aria er ook nog wel bij!
Sowieso weer aanwezig volgend jaar :)
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 7 days ago
Reborn Euphoric op de zaterdag in plaats van de zondag volgend jaar! Ook euphoric op de zondag als ik de post van Rebirth mag geloven. Erg goed nieuws, misschien wel een weekend aanwezig hierdoor!

Ook pluspunten naar Rebirth dat jullie iets doen met de feedback die uit het Panel gekomen is, de openingsshow was een van de suggesties die daar geopperd werd kan ik me herinneren :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
David_ wrote:Reborn Euphoric op de zaterdag in plaats van de zondag volgend jaar! Ook euphoric op de zondag
Dus het is niet in plaats van? ;)
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Remi wrote:
David_ wrote:Reborn Euphoric op de zaterdag in plaats van de zondag volgend jaar! Ook euphoric op de zondag
"Great news for all lovers of melodic hardstyle, the REBORN Euphoric area moves to our 2nd day. Does that mean there’s no Euphoric on Sunday? Don’t worry, we have Euphoric news coming up soon!"

Bron: View on Instagram
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Lekker! Meer euforisch = meer beter.

In ieder geval de zaterdag aanwezig (tevens mijn verjaardag). Zondag in optie. Kostentechnisch gezien zal dat dan wel weer een duo ticket worden als de line-up nog niet bekend is bij de voorverkoop, want dat is dan weer 'slechts' een tientje of twee voor de zondag extra. Thuisblijven is duurder.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Grim wrote:
Remi wrote:
"Great news for all lovers of melodic hardstyle, the REBORN Euphoric area moves to our 2nd day. Does that mean there’s no Euphoric on Sunday? Don’t worry, we have Euphoric news coming up soon!"

Bron: View on Instagram
Ik quote letterlijk David, die zegt: "euphoric in plaats van zondag naar zaterdag. Ook op zondag euphoric". Dus het is niet in plaats van. Het was ook geen vraag, wel een wijsneus-opmerking. ;) ;) ;) ;) ;)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Remi wrote:wel een wijsneus-opmerking.
Die neus van jou kan ook alles he
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Remi wrote:Ik quote letterlijk David, die zegt: "euphoric in plaats van zondag naar zaterdag. Ook op zondag euphoric". Dus het is niet in plaats van. Het was ook geen vraag, wel een wijsneus-opmerking. ;) ;) ;) ;) ;)
Daar was het veel te vroeg voor toen ik reageerde :sleep:
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Al is het denk onmogelijk, maar een Mind Dimension, Vazard of Warface op de raw classics op de zondag lijkt mij wel dik.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Makreel wrote:
Al is het denk onmogelijk, maar een Mind Dimension, Vazard of Warface op de raw classics op de zondag lijkt mij wel dik.
Eerste 2 kan je denk ik wel vergeten. Laatst genoemde heeft hij wel eens gedaan maar volgens mij ook maar eenmalig. Maar lijkt me idd wel tof als afsluiter.
Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Hekzitter wrote:
Makreel wrote:
Eerste 2 kan je denk ik wel vergeten. Laatst genoemde heeft hij wel eens gedaan maar volgens mij ook maar eenmalig. Maar lijkt me idd wel tof als afsluiter.
Hij deed die set op de allerlaatste Q-base idd, man wat was dat dik om weer is die oude warface platen live te horen :worship:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago