Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.

Zie geen legitieme reden waarom dit niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.


Misschien kan hij een B2B doen met Noiseshock
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.

Zie het als zijn eigen Rebirth..
Zou Sylence inderdaad ook graag een keer zien, maar die kans acht ik niet zo groot.

Nuracore schreef:
Serzo, Ecstatic

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 15:45 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.

Over wie heb je het nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Chroman schreef:
Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.

Over wie heb je het nu?


Ken jij meerdere Amerikaanse Dj's in een psychose die een godcomplex hebben? Dat kan er toch maar 1 zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:17 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Chroman schreef:
Ja een DJ uit de Vereningde Staten die 6 jaar geleden voor het laatst in Europa draaide en daarna met hardstyle stopte omdat het duivelse muziek is en hij niet in de hel wil komen. Die wil vast wel even op en neer vliegen voor Rebirth.

Over wie heb je het nu?


Ken jij meerdere Amerikaanse Dj's in een psychose die een godcomplex hebben? Dat kan er toch maar 1 zijn.

Ik weet van geen enkele dat hij dat heeft, daarom de vraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/DJSylenceMusic

Zie het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dat geval: B-Frontliner, MYST, Project One, Prefix & Density, Showtek, Vazard, The Geminizers, en een uptempo set van Armin Van Buuren zou ik wel gaaf vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^


Act Of Rage, Bloodlust, Crypsis, Warface, E-Force, Vertile, Rooler, Rejecta
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
In dat geval: Armin Van Buuren zou ik wel gaaf vinden.

Chroman for president!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^


Act Of Rage, Bloodlust, Crypsis, Warface, E-Force, Vertile, Rooler, Rejecta


Die zullen er vast anders niet allemaal staan nee :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^


Act Of Rage, Bloodlust, Crypsis, Warface, E-Force, Vertile, Rooler, Rejecta


Ze vroegen wie er niet mocht ontbreken hé
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 11:10 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^

Adjuzt, Anderex, A-Rize, Cryex, Devin Wild, Hatom, Voidax, Xense. Oja, B-Frontliner hosting op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mag Aria er ook nog wel bij!
Sowieso weer aanwezig volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reborn Euphoric op de zaterdag in plaats van de zondag volgend jaar! Ook euphoric op de zondag als ik de post van Rebirth mag geloven. Erg goed nieuws, misschien wel een weekend aanwezig hierdoor!

Ook pluspunten naar Rebirth dat jullie iets doen met de feedback die uit het Panel gekomen is, de openingsshow was een van de suggesties die daar geopperd werd kan ik me herinneren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Reborn Euphoric op de zaterdag in plaats van de zondag volgend jaar! Ook euphoric op de zondag

Dus het is niet in plaats van? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
David_ schreef:
Reborn Euphoric op de zaterdag in plaats van de zondag volgend jaar! Ook euphoric op de zondag

Dus het is niet in plaats van? ;)


"Great news for all lovers of melodic hardstyle, the REBORN Euphoric area moves to our 2nd day. Does that mean there’s no Euphoric on Sunday? Don’t worry, we have Euphoric news coming up soon!"

Bron: https://www.instagram.com/p/CjqIb5zNGTy/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker! Meer euforisch = meer beter.

In ieder geval de zaterdag aanwezig (tevens mijn verjaardag). Zondag in optie. Kostentechnisch gezien zal dat dan wel weer een duo ticket worden als de line-up nog niet bekend is bij de voorverkoop, want dat is dan weer 'slechts' een tientje of twee voor de zondag extra. Thuisblijven is duurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
David_ schreef:
Reborn Euphoric op de zaterdag in plaats van de zondag volgend jaar! Ook euphoric op de zondag

Dus het is niet in plaats van? ;)


"Great news for all lovers of melodic hardstyle, the REBORN Euphoric area moves to our 2nd day. Does that mean there’s no Euphoric on Sunday? Don’t worry, we have Euphoric news coming up soon!"

Bron: https://www.instagram.com/p/CjqIb5zNGTy/

Ik quote letterlijk David, die zegt: "euphoric in plaats van zondag naar zaterdag. Ook op zondag euphoric". Dus het is niet in plaats van. Het was ook geen vraag, wel een wijsneus-opmerking. ;) ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
wel een wijsneus-opmerking.

Die neus van jou kan ook alles he
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik quote letterlijk David, die zegt: "euphoric in plaats van zondag naar zaterdag. Ook op zondag euphoric". Dus het is niet in plaats van. Het was ook geen vraag, wel een wijsneus-opmerking. ;) ;) ;) ;) ;)


Daar was het veel te vroeg voor toen ik reageerde :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 22:27 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^


Al is het denk onmogelijk, maar een Mind Dimension, Vazard of Warface op de raw classics op de zondag lijkt mij wel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^


Al is het denk onmogelijk, maar een Mind Dimension, Vazard of Warface op de raw classics op de zondag lijkt mij wel dik.


Eerste 2 kan je denk ik wel vergeten. Laatst genoemde heeft hij wel eens gedaan maar volgens mij ook maar eenmalig. Maar lijkt me idd wel tof als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Makreel schreef:
Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^


Al is het denk onmogelijk, maar een Mind Dimension, Vazard of Warface op de raw classics op de zondag lijkt mij wel dik.


Eerste 2 kan je denk ik wel vergeten. Laatst genoemde heeft hij wel eens gedaan maar volgens mij ook maar eenmalig. Maar lijkt me idd wel tof als afsluiter.


Hij deed die set op de allerlaatste Q-base idd, man wat was dat dik om weer is die oude warface platen live te horen :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten