Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik hoop alleen dat de euforische area niet vervangen wordt door nog een extra uptempo of ultra xtra super raw stage.


Als je ons een beetje kent weet je dat, dat niet gaat gebeuren! ^^

Goed om dit te lezen! :D

Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^

Cyber, Jay Reeve, Horyzon, D-Charged, Galactixx, Wasted Penguinz bijv
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
De grap dat uptempo leuk of gezellig is is nu ook wel een keer leuk geweest.


Alm1ghty schreef:
hou je bek dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry ik zal meespelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
De grap dat uptempo leuk of gezellig is is nu ook wel een keer leuk geweest.

Hoe kom je erbij dat dat een grap is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AS WE SPEAK is donders dekselse gezellige pagina TOP content aan het uploaden!!! Wees snel want na 24 uur is het alweer verdwenen :worship:
https://instagram.com/stories/gezellige ... MyMTA2M2Y=
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Sorry ik liet me even gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Cyber, Jay Reeve, Horyzon, D-Charged, Galactixx, Wasted Penguinz bijv


Zo, ja. Als het jullie lukt om Cyber nog eens te strikken voor een plekje op de Euforische stage, dan is dat nu al het hoogtepunt van 2023.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 15:37 
 
Hardtraxx Elite

Rebirth Events schreef:
Welke artiesten/acts mogen niet ontbreken tijdens de kick off van het festivalseizoen? ^^


Voor de RAW: Element, Kruelty, Adjuzt, Phantom, Chapter V
Voor de (hard)classics: A-Lusion, Activator, B-Front
Voor de uptempo: Unlocked, Manifest Destiny
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uptempo hosted by Gezellige Uptempo = instant kaartje kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Maximize schreef:
Cyber Jay Reeve, Horyzon, D-Charged, Galactixx, Wasted Penguinz bijv


Zo, ja. Als het jullie lukt om Wasted Penguinz nog eens te strikken voor een plekje op de Euforische stage, dan is dat nu al het hoogtepunt van 2023.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avi8, D-Charged, Envine, Solstice & Wasted Penguinz :)

Uiteraard kan een showcase van de jongens van Gezellige Uptempo niet ontbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Voor de uptempo: Unlocked, Manifest Destiny

@Rebirth Events jullie mogen me altijd dm'en, Hardtraxx represent op Rebirth teken ik voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf nog nooit bij Rebirth geweest, maar aan de lineups heeft het nooit gelegen! Dus als jullie gewoon doen wat je elk jaar doet moet dat helemaal goed komen, de suggesties in dit topic zijn al goud! Sowieso een goede euforische lineup is wel iets waarin je je als festival nog wel kan onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben zelf nog nooit bij Rebirth geweest, maar aan de lineups heeft het nooit gelegen!


Waar ligt het dan aan? ^^ ideale opener van het festivalseizoen, zeker een keer naar toe gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Rickzel schreef:
Ben zelf nog nooit bij Rebirth geweest, maar aan de lineups heeft het nooit gelegen!


Waar ligt het dan aan? ^^ ideale opener van het festivalseizoen, zeker een keer naar toe gaan!


Afstand, geen vrienden die er heen gaan. Heeft niks met het feest zelf te maken! Elk jaar als het feest is denk ik "volgend jaar ga ik" haha. Maar onderaan de streep bezoek ik maar een handje vol feesten per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Rickzel schreef:
Ben zelf nog nooit bij Rebirth geweest, maar aan de lineups heeft het nooit gelegen!


Waar ligt het dan aan? ^^ ideale opener van het festivalseizoen, zeker een keer naar toe gaan!

Heb precies hetzelfde als Rick eigenlijk. Elk jaar naar de line up kijkend etc. weer denken: daar moet ik eens heen. Maar toch op de een of andere manier is het festival niet groot/aantrekkelijk genoeg om vanuit de Achterhoek richting Haaren te rijden. Waarschijnlijk, als je dan uiteindelijk eens een keer geweest bent, denk je: waarom ben ik niet eerder gegaan. Enfin, dat is het bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies, Rebirth leeft ook niet echt bij ons heb ik het idee, maar nogmaals: dat ligt absoluut niet aan het feest maar meer omdat wij in het diepste puntje van de Achterhoek wonen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was m'n eerste keer Rebirth en denk dat het van het afgelopen festivalseizoen wel m'n favoriete festival was. Mocht ik de groep weer zo ver krijgen, 100% bij dit jaar! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Vorig jaar was m'n eerste keer Rebirth en denk dat het van het afgelopen festivalseizoen wel m'n favoriete festival was.

Exact dit, sowieso bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Zeker ook een van mijn favoriete festivals.
Afgelopen weekend Elektrum gaf echt het Rebirth gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja precies, Rebirth leeft ook niet echt bij ons heb ik het idee, maar nogmaals: dat ligt absoluut niet aan het feest maar meer omdat wij in het diepste puntje van de Achterhoek wonen :lol:


Dat scheelt een hoop ja :P wij wonen op ~ 30 minuten rijden en hier gaan bussen vol die kant op haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lichtenvoorde - Haaren is 1,5 uur. Heel eerlijk: dat is voor ons bijna alles :lol: . 1,5 uur is toch niet ver? Haaren, Intents, Decibel is voor ons allemaal 1 uur 15 / 1 uur 30 en dat is 'dichtbij'.

Het zal voor iedereen anders zijn maar dat vind ik persoonlijk echt geen argument. Defqon is 2,5 uur rijden maar dat doe ik elke keer lachend (op de heenweg...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rebirth leeft ook niet echt bij ons heb ik het idee, maar nogmaals: dat ligt absoluut niet aan het feest

Denk dat Rick hier echt de spijker op de kop slaat. Terwijl er naar veel feesten wel georganiseerde busvervoer gaat hier uit de buurt, kan ik hier het aantal mensen dat uberhaupt ooit naar Rebirth is geweest zo'n beetje op 2 handen tellen. Geen idee waarom dat zo is eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 14:32 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Lichtenvoorde - Haaren is 1,5 uur. Heel eerlijk: dat is voor ons bijna alles :lol: . 1,5 uur is toch niet ver? Haaren, Intents, Decibel is voor ons allemaal 1 uur 15 / 1 uur 30 en dat is 'dichtbij'.

Het zal voor iedereen anders zijn maar dat vind ik persoonlijk echt geen argument. Defqon is 2,5 uur rijden maar dat doe ik elke keer lachend (op de heenweg...).

We zijn het zowaar eens eens
Rebirth heb ik 2x alleen gedaan en dat is 1,5 rijden voor me

Zaterdag en zondag dat eind want moest zondag ochtend thuus wat regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Maximize schreef:
Cyber, Jay Reeve, Horyzon, D-Charged, Galactixx, Wasted Penguinz bijv


Zo, ja. Als het jullie lukt om Cyber nog eens te strikken voor een plekje op de Euforische stage, dan is dat nu al het hoogtepunt van 2023.

Deze namen maar ook Solstice, Sylence (wel met wat pillen op aub), Serzo, Adrenalize, Astrak, Envine, Ecstatic, Enzenia..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten