FransBezig schreef:
Fuzzylogic schreef:
Top zo’n contest! Q-Dance, b2s, Shockerz Events en andere organisaties lezen jullie mee?
Concept is leuk maar uiteindelijk winnen toch wel de populaire namen die al bij een bekend label zitten (Chapter V)
of die al veel geboekt worden (Dual Damage). Bepaalde acts uitsluiten van deelname lijkt me dan het eerlijkst.
Uitsluiten ? Wat een onzin. Hoe bepaal je dan wie "te groot is"? Denk dat de dj zelf moet bepalen of hij nog mee wil doen want als je je carriere serieus neemt wil je ook niet bekend staan als zo'n eeuwige dj contest naam. Snap dus heel goed dat een Chapter V de kans gewoon grijpt. Maar zou het dan gek vinden als ik ze bij een andere contest dan ook weer zie ofzo.
En waarop baseer je voor een organisatie dan dat iemand te groot is? instagram volgers? Aantal streams op spotify? wel of niet bij een label?
Bij die laatste keuze is het ook lastig want genoeg kleine namen die bij talentenlabels zitten die nog enorm gebaat zijn bij zo'n dj contest.
En daarnaast wil Rebirth ook wel hier en daar een herkenbare naam om eventueel wat mensen naar de area te lokken, want een area gevuld met onbekende nono's heeft Rebirth ook geen bal aan natuurlijk.
Dit was mijn betoog. Vind het gewoon onzin dat zo'n contest volgens sommigen maar alleen met zolder kamer dj's gevuld moet worden wanneer een naam als Chapter V (sorry dat ik jullie telkens noem hehe) gewoon ook tering blij is als ze op Rebirth mogen staan