Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke line up. Nu al zin in dit weekend! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adjuzt, The Purge, Element niet b2b met een andere artiest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voelt bijna onwerkelijk om als Astronomics onderdeel te mogen zijn van zo'n gruwelijk vette line up :yay:

Nu al mega hyped voor dit weekend, wordt er sowieso een voor in de boeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-charged en Serzo :loving: :worship:
Nu nog hopen op een goeie TT, maar deze lineup is echt geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 08:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
D-charged en Serzo :loving: :worship:
Nu nog hopen op een goeie TT, maar deze lineup is echt geweldig :D

!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt een heel toffe line-up! De euforische namen doen goede zaken sowieso.
Wel jammer dat Spoontech zo weinig vertegenwoordig is met toch wel een goed jaar achter de rug. Ook met een uitverkocht spectrum in verschiet. Had Chapter V en/of een Repeller hier wel verwacht (op de talent stages in ieder geval).

Maar desalniettemin is dit wel echt een droom line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Adjuzt, The Purge, Element niet b2b met een andere artiest :thumbsup:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Voelt bijna onwerkelijk om als Astronomics onderdeel te mogen zijn van zo'n gruwelijk vette line up :yay:

Nu al mega hyped voor dit weekend, wordt er sowieso een voor in de boeken!


Dit is zo goed he, gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet of ik kom maar ik wil ff een dikke pluim geven hoe Rebirth altijd de juiste mix weet te vinden tussen gevestigde namen en aanstormend talent. D-Charged bijv, marietje wat fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 13:11 
 
Organisator
Avatar gebruiker

En voor het complete plaatje, alle acts per dag en per area! Goed om te horen dat de line-up in de smaak valt! (L)

VRIJDAG:
Afbeelding

ZATERDAG:
Afbeelding

ZONDAG:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel echt een top lineup inderdaad! Stond op het punt om een zaterdagticket te kopen, maar na een kleine blik op de agenda kwam ik er achter dat ik die avond al tickets voor het concert van Stromae had :/

Misschien de zondag even gaan kijken, de toevoeging van de Revelation area is wel een dikke plus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ABBA FEVER. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ABBA FEVER. :bomb:


Reem. Wij staan daar maximaal front row. Dat snap je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die 2 keer eerder gezien en dat is echt fantastisch, man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
maar na een kleine blik op de agenda kwam ik er achter dat ik die avond al tickets voor het concert van Stromae had :/

Poeh, even een kleine hartverzakking dankzij dit bericht. Gelukkig heb ik tickets voor het concert in november. Eerste keer Rebirth, let's gooooooo. Frontrow support Unlocked rest van de dag feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ABBA FEVER. :bomb:


Al ooit gehoord van BrABBA?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Echt een heerlijke line up. Nu al zin in dit weekend! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2-daags weekendticket binnen! Zie nu wel dat op 10 april de tickets pas worden verstuurd. Zal dus wel weer een enorme dump op TS komen voor weinig geld. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
2-daags weekendticket binnen! Zie nu wel dat op 10 april de tickets pas worden verstuurd. Zal dus wel weer een enorme dump op TS komen voor weinig geld. :/

Dus pas vanaf 10 april komen de tickets op ticketswap terecht? Dan kan je er zeker van zijn dat ze dan voor een prikkie te halen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is bij Harmony of Hardcore/7th Sunday festival komende editie ook zo, een paar dagen voor het event krijg je de tickets pas. Ik denk om tickethandelaren hiermee af te schrikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Dit is bij Harmony of Hardcore/7th Sunday festival komende editie ook zo, een paar dagen voor het event krijg je de tickets pas. Ik denk om tickethandelaren hiermee af te schrikken.


Wel goede zaak though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het maar een kutontwikkeling en een middelvinger naar je doorsnee bezoeker. Je wordt tegenwoordig haast gedwongen om een kaart te kopen voor de meeste feesten ver voordat de line-up bekend is gemaakt én ook nog eens makkelijk driekwart jaar van te voren. Als je uiteindelijk een paar maanden later al weet dat je niet kunt (of niet meer wilt omdat de line-up kut is), dan kun je hem pas een paar dagen voor het feest verkopen en dan moet je ook nog hopen dat je er nog een enigszins redelijk bedrag voor kunt krijgen. Verschilt ook weer per feest of dat lukt ja of nee en dat maakt het dus ook weer gevaarlijk / risicovol om aan de andere kant dus geen kaart te kopen en te wachten tot men een week voor het feest kaarten op TS zet. Een paar weken van te voren nog eens besluiten om naar een feest te gaan zit er tegenwoordig hierdoor niet meer in omdat je pas een paar dagen van te voren weet of het je überhaupt nog gaat lukken om aan kaarten te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik vind het maar een kutontwikkeling en een middelvinger naar je doorsnee bezoeker. Je wordt tegenwoordig haast gedwongen om een kaart te kopen voor de meeste feesten ver voordat de line-up bekend is gemaakt én ook nog eens makkelijk driekwart jaar van te voren. Als je uiteindelijk een paar maanden later al weet dat je niet kunt (of niet meer wilt omdat de line-up kut is), dan kun je hem pas een paar dagen voor het feest verkopen en dan moet je ook nog hopen dat je er nog een enigszins redelijk bedrag voor kunt krijgen. Verschilt ook weer per feest of dat lukt ja of nee en dat maakt het dus ook weer gevaarlijk / risicovol om aan de andere kant dus geen kaart te kopen en te wachten tot men een week voor het feest kaarten op TS zet. Een paar weken van te voren nog eens besluiten om naar een feest te gaan zit er tegenwoordig hierdoor niet meer in omdat je pas een paar dagen van te voren weet of het je überhaupt nog gaat lukken om aan kaarten te komen.


Helemaal mee eens. Slechte ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 15:30 
 
Hardtraxxer

Dit probleem zou zichzelf op moeten lossen. Want;
Als dit in alle gevallen zou is, kunnen de handige onder ons voorlopig altijd een kaart voor een prikkie halen net voor het feest. Op een gegeven moment koopt niemand een kaart meer direct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin, er zullen altijd zenuwepezen zijn die gewoon liever zeker weten en dan maar een paar tientjes meer betalen en meteen een kaartje halen omdat ze niet het risico willen lopen dat ze misgrijpen.

Bron: ik ben zelf zo'n zenuwpees.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten