hahaha verkeerde been uit bed gestapt denk ik, komt wel weer goed.wrote:Vond zijn oude rol leuker, ken limoenen die zoeter zijn dan Rick vandaag
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Maar gelijk hebben. Dat doe je.wrote:hahaha verkeerde been uit bed gestapt denk ik, komt wel weer goed.wrote:Vond zijn oude rol leuker, ken limoenen die zoeter zijn dan Rick vandaag
Haha ja maar negatief lopen doen in een topic dat alle hype van de wereld verdient is ook gewoon totaal niet gezellig. Dus daar moet ik ze ook wel gelijk in geven.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Besloten om de zondag ook te gaan. Voornamelijk classics.
Hopen dat ze bij de classics met minstens 6 cdj's draaien anders is het echt niet de moeite waard.wrote:Besloten om de zondag ook te gaan. Voornamelijk classics.
Hou je mes emoji's gereed. Ze moeten wel weten wanneer ze niet draaien zoals jij wilt natuurlijk.wrote:Hopen dat ze bij de classics met minstens 6 cdj's draaien anders is het echt niet de moeite waard.wrote:Besloten om de zondag ook te gaan. Voornamelijk classics.
Inderdaad. Daarom beter naar Convoi, daar weten ze tenminste pas echt wat de elite wilt horen.wrote:Hou je mes emoji's gereed. Ze moeten wel weten wanneer ze niet draaien zoals jij wilt natuurlijk.wrote:Hopen dat ze bij de classics met minstens 6 cdj's draaien anders is het echt niet de moeite waard.wrote:Besloten om de zondag ook te gaan. Voornamelijk classics.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 28 minutes ago
Floor plan staat inmiddels online
wrote:Floor plan staat inmiddels online

Ik post 'm even vanaf desktop, op Facebook op m'n mobiel kreeg ik alleen een lage resolutie te zien.
Vind de indeling wel een beetje raar op de zondag, verwachten ze meer mensen bij #beetjedansen dan bij de recharge?
100% dat er meer mensen bij #BeetjeDansen staan.wrote:Vind de indeling wel een beetje raar op de zondag, verwachten ze meer mensen bij #beetjedansen dan bij de recharge?
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 28 minutes ago
Helaas zullen daar idd meer mensen staan kijkende naar het verleden.wrote:100% dat er meer mensen bij #BeetjeDansen staan.wrote:Vind de indeling wel een beetje raar op de zondag, verwachten ze meer mensen bij #beetjedansen dan bij de recharge?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Waarom snap ik m niet?wrote:Hou je mes emoji's gereed. Ze moeten wel weten wanneer ze niet draaien zoals jij wilt natuurlijk.wrote:Hopen dat ze bij de classics met minstens 6 cdj's draaien anders is het echt niet de moeite waard.wrote:Besloten om de zondag ook te gaan. Voornamelijk classics.
Dit heeft vooral te maken met dat #BeetjeDansen georganiseerd wordt door gasten uit het dorp. Veel lokale mensen staan daar. Daarbij is het ook gewoon vuur bij Bizzey laatste half uur ouleh broertje neef *kwade Bokito geluiden*wrote:Helaas zullen daar idd meer mensen staan kijkende naar het verleden.wrote:100% dat er meer mensen bij #BeetjeDansen staan.wrote:Vind de indeling wel een beetje raar op de zondag, verwachten ze meer mensen bij #beetjedansen dan bij de recharge?
wrote:Dit heeft vooral te maken met dat #BeetjeDansen georganiseerd wordt door gasten uit het dorp. Veel lokale mensen staan daar.wrote: Helaas zullen daar idd meer mensen staan kijkende naar het verleden.
Exact
Ook nog aanwezig zondag. Hopelijk op tijd binnen voor Mad Dog, verder hele dag raw classics. Anderhalf uur Adaro en anderhalf uur Crypsis wel steengoed zeg, hopelijk ook wat Anniihilate spul bij Crypsis.
Crypsis: Cryptology vs Statement of Intentwrote:Ook nog aanwezig zondag. Hopelijk op tijd binnen voor Mad Dog, verder hele dag raw classics. Anderhalf uur Adaro en anderhalf uur Crypsis wel steengoed zeg, hopelijk ook wat Anniihilate spul bij Crypsis.
https://www.facebook.com/rebirthfestiva ... 9657429598In the last few days, we have received many questions from visitors wondering what the terrain looks like. We have worked around the clock the last few days, but the terrain looks good! And even the weather this weekend seems to be turning in our direction!
We'll also take these extra measures to make sure nothing will stand in your way of making it an awesome weekend.
All our areas (except our outdoor area) will be fully heated and 'closed' so that no cold air or rain can enter these areas;
We'll have enough shelters on our festival grounds to make sure you can stand outside without any issues;
We've created extra paths and platforms all over our festival;
In case of rain we'll hand out ponchos at the bar of the outdoor area;
All the indoor areas on our REBiRTH Residence Campsite will be fully heated at every time. Besides that, we'll place extra fire pits around the campsite to heat yourself when needed.
Lekker potje hiesen daar, traditiegetrouw.wrote:Daarbij is het ook gewoon vuur bij Bizzey
Benieuwd of Delete dit keer wel komt opdagen. Op Supremacy ook al teleurgesteld moeten afdruipen.
Potverdriedubbeltjes wat heb ik me hier toch een zin in zeg.
Denk dat ik ook wel van de partij ben. Heb daar best zin in als afsluiter.wrote:Lekker potje hiesen daar, traditiegetrouw.wrote:Daarbij is het ook gewoon vuur bij Bizzey
Als hij niet komt, kan ik makkelijker zonder FOMO voor Delete naar Jan Biggel dus zou wel wat issues oplossen tbh.wrote:Benieuwd of Delete dit keer wel komt opdagen. Op Supremacy ook al teleurgesteld moeten afdruipen.
Who's going
Nobody has said they're going yet.