Dit is wel echt een zekerheid iddwrote:Jan Biggel gek
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Linksvoor?wrote:Dit is wel echt een zekerheid iddwrote:Jan Biggel gek
De tentpalen beginnen spontaan te beven bij het horen van de vetgedrukte zin.wrote:De zaterdag en weekend tickets zijn uitverkocht!![]()
Zijn jullie klaar voor de eerste koude Claro's van het seizoen?
Sowieso. Maar niet alleen ons Jan.wrote:Jan Biggel gek
aanwezig bij killshot samen met melvin yeah bass zo dik als je mf moeder!!!!!
Zondag gaat een barre strijd worden denk ik haha.wrote:De tentpalen beginnen spontaan te beven bij het horen van de vetgedrukte zin.wrote:De zaterdag en weekend tickets zijn uitverkocht!![]()
Zijn jullie klaar voor de eerste koude Claro's van het seizoen?
met een meter despowrote:Linksvoor?wrote:Dit is wel echt een zekerheid iddwrote:Jan Biggel gek
Qua financiën en drukte toch besloten alleen zondag te gaan en zaterdag nacht Convoi. Iemand die een weekendticket (zat - zon) wilt overkopen?
mietwrote:besloten alleen zondag te gaan
In 2019 kregen we precies de maandag anderhalve week voor Rebirth de timetable, hopen dat dat dit jaar weer het geval is zodat het puzzelen kan beginnen 
Denk maar niet dat we hem gaan sparenwrote:mietwrote:besloten alleen zondag te gaan
En terecht. Jezus zeg, hele tijd grote praat "we gaan beide dagen, op en neer, blabla helemaal er af" en dan zoiets.wrote:Denk maar niet dat we hem gaan sparenwrote:mietwrote:besloten alleen zondag te gaan
Goed gegokt! Check hem hieronder, of op onze website.wrote:In 2019 kregen we precies de maandag anderhalve week voor Rebirth de timetable, hopen dat dat dit jaar weer het geval is zodat het puzzelen kan beginnen

Op tijd uit de veren dus voor echte muziek sessies.
Verdomd fijne tijdtafel. Enige écht kutte overlap voor mij is Phuture Noize met Rooler & Sickmode. Verder veel uitstapjes naar verschillende stages met perfecte timing ertussen. Top! 
Ik had de timetable moeilijk nog kutter maken 
Heerlijke timetable!! op beide dagen vrijwel geen overlap in acts die ik ECHT wil zien 
Mis alleen een leuke afsluiter maarja na Delete waarschijnlijk toch al gesloopt. DBSTF op dat latere tijdstip vind ik ook wel interessant. Gelukkig geen overlappingen op de zondag 
Heel veel zin in!
Zowel zaterdag als zondag, maar Zaterdag zal extra speciaal zijn
View on YouTube
Voor de liefhebbers hier een interview met Hard-News over mijn live-act die ik op Rebirth zal premieren:
https://www.hardnews.nl/en/jay-reeve-ab ... f-freedom/
View on YouTube
Voor de liefhebbers hier een interview met Hard-News over mijn live-act die ik op Rebirth zal premieren:
https://www.hardnews.nl/en/jay-reeve-ab ... f-freedom/
Top timetable eigenlijk! Bij elke stage wel even te vinden en nauwelijks overlappingen. The Gang en Phuture Noize tegelijk is wel jammer, maar met XQ in het vooruitzicht gaat het waarschijnlijk eerstgenoemde worden op Rebirth!
Hopen dat de bus op tijd is en dat we nog een stukje Stormerz, maar vooral Udex helemaal mee kunnen pakken! Enorm veel zin in, kan nogsteeds niet helemaal geloven dat we dit jaar echt weer mogen
Hopen dat de bus op tijd is en dat we nog een stukje Stormerz, maar vooral Udex helemaal mee kunnen pakken! Enorm veel zin in, kan nogsteeds niet helemaal geloven dat we dit jaar echt weer mogen
Zaterdag kaart gekocht ivm boze Remi.wrote:En terecht. Jezus zeg, hele tijd grote praat "we gaan beide dagen, op en neer, blabla helemaal er af" en dan zoiets.wrote:wrote:besloten alleen zondag te gaan
Denk maar niet dat we hem gaan sparen
Mag lijen dat Convoi niets van me heel laat. Ga niet 2,5 uur rijden om gespaard te worden. Wil droog genomen worden door kraak piep geluiden.
Goeie timetable. Hier en daar een beetje overlap maar wat ik niet wil missen zit vrij safe. Zin in!! 
Aantal pittige overlappingen, maar timetable had zeker slechter uit kunnen pakken
Jammer dat Jay Reeve al zo vroeg staat, daar moet ik bij zijn 
Who's going
Nobody has said they're going yet.