Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Cyber, lang niets van gehoord zeg. Doet ie nog wat dan?
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Cyber, lang niets van gehoord zeg. Doet ie nog wat dan?
Is afgestapt van het optreden, produceert nog wel steeds en poept af en toe plaatje uit. Zag toevallig op zijn snap dat er nieuwe release aankomt, en bezig is met een EP.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Lennard95 wrote:
Hekzitter wrote:
Goku wrote:Maandag vrij i.v.m. Pasen dus sws twee dagen aanwezig :woot: :thumbsup:
Mega chill dat Pasen er na valt! Want dinsdag is mijn vrije dag. Dus mooi 2 dagen erna revalideren. Als ik dan op m’n eigen woon eens kijken of ik bij mij wat logees in huis kan nemen met rebirth dan! :D
Gaat alweer compleet fout confirmed.

Zelf ga ik wel weer op de camping zitten als het maar niet vriest zoals vorig jaar.
Gaat weer flink uit de hand geeskalierd worden.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Gib uns fetten bass
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:Gib uns fetten bass
It's all about

ES KA LIE REN
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Heb er wel weer zin in, om na het festival terug te komen bij mn tent met ijs erop. Genieten was dat.

Nee dit jaar even afwachten tot een paar dagen van te voren of het weer snachts zo belachelijk koud wordt. Anders gewoon 2 losse dagen aanwezig.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Paultheone wrote:Heb er wel weer zin in, om na het festival terug te komen bij mn tent met ijs erop. Genieten was dat.

Nee dit jaar even afwachten tot een paar dagen van te voren of het weer snachts zo belachelijk koud wordt. Anders gewoon 2 losse dagen aanwezig.
Tegen kou kun je je kleden Paul. Denk je dat de Duitsers in Stalingrad aan het klagen waren in 1942?
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Dit jaar op de camping gezeten en zou het direct opnieuw doen.
Wat een prachtig weekend!

Weet nu al dat ik er volgend jaar waarschijnlijk niet bij kan zijn en daar baal ik toch best van.
Doe tegenwoordig minder en minder feesten, maar Rebirth blijft toch een zekerheid.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Eerste keer Rebirth wordt een feit. Direct weekendje pakken en slapen in Job's nieuwe osso
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Hekzitter wrote:
Paultheone wrote:Heb er wel weer zin in, om na het festival terug te komen bij mn tent met ijs erop. Genieten was dat.

Tegen kou kun je je kleden Paul. Denk je dat de Duitsers in Stalingrad aan het klagen waren in 1942?
ja
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Hekzitter wrote:

Had vorig jaar 2 truien, ondershirts, extra slaapzak en zo'n vliesdeken om gedaan, en het was nog steeds koud. Daarnaast was de camping ook helemaal dood, omdat iedereen het stervens koud had.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Sowieso 1 dag en hopelijk 2 dagen aanwezig :D
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Hekzitter wrote:
Gaat weer flink uit de hand geeskalierd worden.
View on YouTube
JAWOHL
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Hekzitter wrote:Als ik dan op m’n eigen woon eens kijken of ik bij mij wat logees in huis kan nemen met rebirth dan! :D
Doe maar een extra laagje vernis op de vloer xd
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Sarabande wrote:E-Force, Rejecta, D-Sturb, Artifact, Act of Rage, Aversion, Bloodlust, Regain.
En voor de Reactivate graag Crypsis, Dana, Josh & Wesz, A-lusion, Scope DJ, Tatanka, The Pitcher en Davide Sonar.
Ik wil hier graag toch ook nog even Donkey Rollers aan toevoegen. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Rebirth Events wrote:
Grim wrote:@Rebirth, wat jullie hier doen is niet volgens de GDPR/AVG wetgeving: "Ja, ik wil me inschrijven voor de nieuwsbrief van Rebirth Festival en ga akkoord met de privacy verklaring."

Nieuwsbrief moet ten alle tijden apart staan en mag niet standaard aangevinkt zijn. Er moet EXPLICIET toestemming voor gegeven worden.

https://litmus.com/blog/5-things-you-mu ... under-gdpr
Hi Grim, bedankt voor je opmerking. We gaan er naar kijken.

Met enkel te kijken gaat het niet opgelost worden. Het is nog steeds niet aangepast.

Je zou denken dat de boetes die op het overtreden van de GDPR wetgeving genoeg zijn om bij zoiets snel actie te ondernemen.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Grim wrote:
Rebirth Events wrote:
Grim wrote:@Rebirth, wat jullie hier doen is niet volgens de GDPR/AVG wetgeving: "Ja, ik wil me inschrijven voor de nieuwsbrief van Rebirth Festival en ga akkoord met de privacy verklaring."

Nieuwsbrief moet ten alle tijden apart staan en mag niet standaard aangevinkt zijn. Er moet EXPLICIET toestemming voor gegeven worden.

Met enkel te kijken gaat het niet opgelost worden. Het is nog steeds niet aangepast.

Je zou denken dat de boetes die op het overtreden van de GDPR wetgeving genoeg zijn om bij zoiets snel actie te ondernemen.
Je hebt gelijk hoor, maar is dit nou werkelijk iets waar je je echt druk om maakt?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Kunt het ook zo zien. Straks krijgen ze een fikse boete en gooien ze een jaar erna de prijs omhoog om de boete terug te betalen. Dan zijn wij de laatste die lachen.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Don't f*ck met een IT'er :D Lekker bezig Grim!
Organisator
340 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Grim wrote:
Rebirth Events wrote:

Naar aanleiding van je berichtje hebben we de tekst laten aanpassen waardoor het duidelijker wordt voor de bezoekers waarvoor ze zich inschrijven. Ze schrijven zich in voor de pre-sale, dat is het doel. Het systeem dat wij hiervoor gebruiken is onze nieuwsbrief. Hiervoor kunnen ze zich altijd uitschrijven bijvoorbeeld na het ontvangen van de code.

Voor onze http://www.rebirth-festival.nl website zijn we nog bezig omdat er aan de achterkant van de website nog wat kleine dingen aangepast moeten worden (dit zal deze week gedaan worden), voor onze camping website http://www.rebirth-residence.nl/pre-register hebben we het vorige week al aangepast.
Conclusie, er is niks fout aan de manier van registreren maar we hadden het wat beter kunnen omschrijven dus dat hebben we gedaan.

Wil je ook nog een artiest graag zien? :thumbup:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Wil je ook nog een artiest graag zien?
Jay Reeve & Demi Kanon :bomb:

Mooi opgelost lijkt me :thumbup: Eveneens lekker bezig Rebirth!
Organisator
340 posts member since 2017
last seen 6 days ago
simon10pont wrote:
Wil je ook nog een artiest graag zien?
Jay Reeve & Demi Kanon :bomb:

:loving:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Rebirth Events wrote: Wil je ook nog een artiest graag zien? :thumbup:
Voor mij B-Front, Clockartz, Prefix, Udex, Envine, Primeshock en dan later op de dag, en Chris One.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Rebirth Events wrote:
Wil je ook nog een artiest graag zien? :thumbup:
Hekzitter wrote:
Rebirth Events wrote:Welke artiest(en) mogen komend jaar niet ontbreken? ^^
Element b2b Kruelty, Thera, The Machine b2b Alphaverb classics (1,5 uur). Clockartz (1,5 uur), Da Tweekaz classics, D-Verze, Vyral, Geck-o, Frequencerz classics, Jay Reeve, Primeshock, Demi Kanon, B-front b2b Adrenalize
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote: Iets van Industrial? :$
Ophidian Blackbox? :cry:

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago