Die Euphoric stage op zondag tot nu toe 
Adrenalize ookwrote:Vyral op vrijdag.
Maar goed, kunt niet alles hebben natuurlijk.
Adrenalize ookwrote:Vyral op vrijdag.
Waar zie je een uptempo stage staan?wrote:En op zaterdag komt er een uptempo area bij![]()
Niet helemaal mijn ding tot nu toe de zaterdag, de namen en stages op vrijdag en zondag zijn voor mij tot nu toe een stuk interessanter. De geannuleerde editie van vorig jaar had nog wat meer leuke euforische namen op de main, dus ik hoop dat die nog komen!
Ja idd, ik hoop op meer euforische namen op zaterdag anders ga ik proberen 'm te ruilen voor een zondagskaart. Die lineup is tot nu toe 10x beterwrote:En op zaterdag komt er een uptempo area bij![]()
Niet helemaal mijn ding tot nu toe de zaterdag, de namen en stages op vrijdag en zondag zijn voor mij tot nu toe een stuk interessanter. De geannuleerde editie van vorig jaar had nog wat meer leuke euforische namen op de main, dus ik hoop dat die nog komen!
3 uurtjes geleden gepost in het Facebook event. Resist gaat de uptempo area heten en komt als extra stage, bovenop de Revenge. Morgen volgen daarvan de eerste namen.wrote:Waar zie je een uptempo stage staan?wrote:En op zaterdag komt er een uptempo area bij![]()
De hardcore was er al een paar jaar als je daar op doelt
Aah oke, gemist.wrote:3 uurtjes geleden gepost in het Facebook event. Resist gaat de uptempo area heten en komt als extra stage, bovenop de Revenge. Morgen volgen daarvan de eerste namen.wrote:Waar zie je een uptempo stage staan?wrote:En op zaterdag komt er een uptempo area bij![]()
De hardcore was er al een paar jaar als je daar op doelt
Lijk me administratief echt een hel om dit mogelijk te makenwrote:is er dan een mogelijkheid om de kaartjes over te zetten op een andere dag?
Volgens mij is dat nog nooit bij welk festival ook mogelijk geweestwrote:Wij hebben in 2020 speciaal zondag kaartjes gehaald voor Crypsis classics. Nu ziet de zondag er alweer behoorlijk goed uit, maar stel dat nou ineens toch Crypsis op de Reactivate op zaterdag komt, is er dan een mogelijkheid om de kaartjes over te zetten op een andere dag? Op de website zie ik alleen iets staan over upgraden naar weekend ticket?
Onjuistwrote:Volgens mij is dat nog nooit bij welk festival ook mogelijk geweestwrote:Wij hebben in 2020 speciaal zondag kaartjes gehaald voor Crypsis classics. Nu ziet de zondag er alweer behoorlijk goed uit, maar stel dat nou ineens toch Crypsis op de Reactivate op zaterdag komt, is er dan een mogelijkheid om de kaartjes over te zetten op een andere dag? Op de website zie ik alleen iets staan over upgraden naar weekend ticket?
Delt-A is een wijs man.wrote:Gewoon upgraden naar weekend, lang genoeg geleden om ff helemaal naar de tering te gaan.
Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?wrote:LINE-UP FASE 3 (50%)
Angerfist | Barber | Cold Confusion | Deadly Guns | Deadly Guns LIVE | Derek Shots | Imperial | Jay Reeve | Jay Reeve presents T.A.F.O.F. Experience | MC Livid | Noisecult CLASSICS | Phuture Noize | Primeshock | RE-GAIN "Square One" LIVE | Rebelion Exclusive Album Showcase | Rebelion pres. Overdose LIVE | Rebelion vs. Rejecta | Rebelion vs. Sub Zero Project | Rejecta | Riot Shift | Scarra vs. Vasto | SMÈRRIG Diskjochies | Soulblast | Spectre | Sub Zero Project: Renaissance of Rave LIVE | Tukkertempo | Tha Watcher
Check op onze website op welke dag en op welke stage de acts staan.
De RELiSH area komt inderdaad niet meer terug op REBiRTH Festival 2022. We hebben geluisterd naar onze doelgroep a.d.h.v afgenomen bezoekersonderzoeken en hebben er daarom voor gekozen om een Uptempo area toe te voegen: RESiST.wrote: Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?
Inderdaad veel mooie toevoegingen voor de zaterdag, begin steeds meer vrede te hebben met mijn zaterdag ticket. Hoop nog wel op 1 grote euforische naam, als ik het goed heb stond Noisecontrollers vorig jaar op de lineup met een NC200 showcase. En ga er stiekem ook wel een beetje vanuit dat Udex er ook staat met zijn nieuwe album showcase.wrote:De zaterdag is weer wat interessanter geworden met Jay Reeve en PN
Toch hoop ik stiekem op nog wat meer euforisch
Zeer teleurstellend. Zeker omdat de hardcore ook al veel uptempo heeft.wrote:De RELiSH area komt inderdaad niet meer terug op REBiRTH Festival 2022. We hebben geluisterd naar onze doelgroep a.d.h.v afgenomen bezoekersonderzoeken en hebben er daarom voor gekozen om een Uptempo area toe te voegen: RESiST.wrote: Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?
Precies, mooi dat naar een plek, kan de normale hardcore weer terug.wrote:Zeer teleurstellend. Zeker omdat de hardcore ook al veel uptempo heeft.wrote:De RELiSH area komt inderdaad niet meer terug op REBiRTH Festival 2022. We hebben geluisterd naar onze doelgroep a.d.h.v afgenomen bezoekersonderzoeken en hebben er daarom voor gekozen om een Uptempo area toe te voegen: RESiST.wrote: Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?