Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 34 minutes ago
Rebelion, heeeel erg gaaf :D
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Remi wrote:
Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!
Dit is nog steeds relevant ja.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 11 days ago
Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5463 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Indy wrote:Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse! :thumbup:
Over als in: een tweede beschikbaar, omdat je zelf uiteraard wel gaat? Keurig. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5463 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
corneelwr wrote:
Remi wrote: Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!
Dit is nog steeds relevant ja.
Indeed. :thumbup:
Helemaal prima hoor, die Rebelion hosting. Maar als bovenstaande blijft dan kom ik daar sowieso niet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 11 days ago
Remi wrote:
Indy wrote:Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse! :thumbup:
Over als in: een tweede beschikbaar, omdat je zelf uiteraard wel gaat? Keurig. :thumbup:
Nee nee, kan het geld op dit moment goed gebruiken haha. Wie weet dat ik dan 1 dagje ga
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hoi nou ik zou ook wel lekker kunnen dansen bij NSCLT, Atmozfears, DBSTF en Adrenalize op de normale classics stage hoor.
Event Organizer
340 posts member since 2017
last seen 6 days ago
LINE-UP PHASE 1

Act of Rage | Adrenalize | Adrenalize CLASSICS | Arjon Oostrom | Avi8 | Bloodlust | D-Attack | Devin Wild | Donkey Rollers LIVE CLASSICS | F. Noize | Galactixx | Gunz for Hire NEW SHOW | Jones CLASSICS | Mad Dog | Ncrypta | Neroz "Supercharged" LIVE | Never Surrender | Partyraiser | RVAGE | Solstice | Sound Rush | Stormerz | Tha Playah | The Vision CLASSICS | Thyron | Zanger Kafke

Check op onze website op welke dag en op welke stage de acts staan.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 8 days ago
Toffe namen tot nu toe! Vooral vet om Stormerz voorbij te zien komen, rest van de mainstage en classics lineup is tot nu toe een zeer goede start. Vind alleen de RAW namen een beetje standaard tot nu toe, maar er moet natuurlijk nog veel komen :)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 34 minutes ago
Tering goed :love:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
2x Adrenalize, Solstice, Devin wild, Galactixx, The vision. Goed hoor, nu al :thumbsup: hoop stiekem nog op Jay Reeve
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Adrenalize classics :thumbsup: euforie op zijn best
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Remi wrote:
Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!
En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.

Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Delt-A wrote:
Remi wrote:

Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.
Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
kut MYST. poept ff het beste hardstyle album van het decennium uit en peert 'm.

Zak hooi.
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 19 hours ago
Kaartje eigenlijk hoofdzakelijk gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is :nono:
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Benieuwd naar The Vision & Adrenalize classic! Hopelijk nog Atmozfears op de classic stage.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Fantazoo wrote:
Delt-A wrote:
Remi wrote:

Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.
||
V
Delt-A wrote: Maar even serieus,
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Delt-A wrote:
Fantazoo wrote:
Delt-A wrote: En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.

||
V
Delt-A wrote: Maar even serieus,
My bad :lol:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
LucG wrote:Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is :nono:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
_theon_ wrote:
LucG wrote:Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is :nono:
Niet puur voor die stage gekocht, maar heeft wel zwaar meegeteld. Hoop niet dat die verdwijnt.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Vanavond fase 2 van de line up.
Bron: Rebirth Insta Story :)
Event Organizer
340 posts member since 2017
last seen 6 days ago
patrickjeb wrote:
_theon_ wrote:
Niet puur voor die stage gekocht, maar heeft wel zwaar meegeteld. Hoop niet dat die verdwijnt.
Fantazoo wrote:Vanavond fase 2 van de line up.
Bron: Rebirth Insta Story :)
;)
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 19 hours ago
:clap:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Mooi
Maar of het door kan gaan betwijfel ik helaas