Rebelion, heeeel erg gaaf 
Dit is nog steeds relevant ja.wrote:
Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!
Dit is nog steeds relevant ja.wrote:
Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!
Over als in: een tweede beschikbaar, omdat je zelf uiteraard wel gaat? Keurig.wrote:Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse!
Indeed.wrote:Dit is nog steeds relevant ja.wrote: Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!
Nee nee, kan het geld op dit moment goed gebruiken haha. Wie weet dat ik dan 1 dagje gawrote:Over als in: een tweede beschikbaar, omdat je zelf uiteraard wel gaat? Keurig.wrote:Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse!
En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.wrote:
Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.wrote:En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.wrote:
Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.
||wrote:Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.wrote:En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.wrote:
Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.
wrote: Maar even serieus,
My badwrote:||wrote:Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.wrote: En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.
Vwrote: Maar even serieus,
wrote:Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is
Niet puur voor die stage gekocht, maar heeft wel zwaar meegeteld. Hoop niet dat die verdwijnt.wrote:wrote:Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is
wrote:Niet puur voor die stage gekocht, maar heeft wel zwaar meegeteld. Hoop niet dat die verdwijnt.wrote:wrote:Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is
wrote:Vanavond fase 2 van de line up.
Bron: Rebirth Insta Story