Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 13:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die Euphoric stage op zondag tot nu toe (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vyral op vrijdag :( .


Adrenalize ook :(

Maar goed, kunt niet alles hebben natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En op zaterdag komt er een uptempo area bij :x

Niet helemaal mijn ding tot nu toe de zaterdag, de namen en stages op vrijdag en zondag zijn voor mij tot nu toe een stuk interessanter. De geannuleerde editie van vorig jaar had nog wat meer leuke euforische namen op de main, dus ik hoop dat die nog komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 19:54 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
En op zaterdag komt er een uptempo area bij :x

Niet helemaal mijn ding tot nu toe de zaterdag, de namen en stages op vrijdag en zondag zijn voor mij tot nu toe een stuk interessanter. De geannuleerde editie van vorig jaar had nog wat meer leuke euforische namen op de main, dus ik hoop dat die nog komen!

Waar zie je een uptempo stage staan?

De hardcore was er al een paar jaar als je daar op doelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
En op zaterdag komt er een uptempo area bij :x

Niet helemaal mijn ding tot nu toe de zaterdag, de namen en stages op vrijdag en zondag zijn voor mij tot nu toe een stuk interessanter. De geannuleerde editie van vorig jaar had nog wat meer leuke euforische namen op de main, dus ik hoop dat die nog komen!

Ja idd, ik hoop op meer euforische namen op zaterdag anders ga ik proberen 'm te ruilen voor een zondagskaart. Die lineup is tot nu toe 10x beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
David_ schreef:
En op zaterdag komt er een uptempo area bij :x

Niet helemaal mijn ding tot nu toe de zaterdag, de namen en stages op vrijdag en zondag zijn voor mij tot nu toe een stuk interessanter. De geannuleerde editie van vorig jaar had nog wat meer leuke euforische namen op de main, dus ik hoop dat die nog komen!

Waar zie je een uptempo stage staan?

De hardcore was er al een paar jaar als je daar op doelt


3 uurtjes geleden gepost in het Facebook event. Resist gaat de uptempo area heten en komt als extra stage, bovenop de Revenge. Morgen volgen daarvan de eerste namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 23:10 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
heggenschaar schreef:
David_ schreef:
En op zaterdag komt er een uptempo area bij :x

Niet helemaal mijn ding tot nu toe de zaterdag, de namen en stages op vrijdag en zondag zijn voor mij tot nu toe een stuk interessanter. De geannuleerde editie van vorig jaar had nog wat meer leuke euforische namen op de main, dus ik hoop dat die nog komen!

Waar zie je een uptempo stage staan?

De hardcore was er al een paar jaar als je daar op doelt


3 uurtjes geleden gepost in het Facebook event. Resist gaat de uptempo area heten en komt als extra stage, bovenop de Revenge. Morgen volgen daarvan de eerste namen.

Aah oke, gemist.
Dan zal de freestyle wel verdwijnen gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij hebben in 2020 speciaal zondag kaartjes gehaald voor Crypsis classics. Nu ziet de zondag er alweer behoorlijk goed uit, maar stel dat nou ineens toch Crypsis op de Reactivate op zaterdag komt, is er dan een mogelijkheid om de kaartjes over te zetten op een andere dag? Op de website zie ik alleen iets staan over upgraden naar weekend ticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
is er dan een mogelijkheid om de kaartjes over te zetten op een andere dag?

Lijk me administratief echt een hel om dit mogelijk te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon upgraden naar weekend, lang genoeg geleden om ff helemaal naar de tering te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 13:08 
 
Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
Wij hebben in 2020 speciaal zondag kaartjes gehaald voor Crypsis classics. Nu ziet de zondag er alweer behoorlijk goed uit, maar stel dat nou ineens toch Crypsis op de Reactivate op zaterdag komt, is er dan een mogelijkheid om de kaartjes over te zetten op een andere dag? Op de website zie ik alleen iets staan over upgraden naar weekend ticket?

Volgens mij is dat nog nooit bij welk festival ook mogelijk geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Brainweavers schreef:
Wij hebben in 2020 speciaal zondag kaartjes gehaald voor Crypsis classics. Nu ziet de zondag er alweer behoorlijk goed uit, maar stel dat nou ineens toch Crypsis op de Reactivate op zaterdag komt, is er dan een mogelijkheid om de kaartjes over te zetten op een andere dag? Op de website zie ik alleen iets staan over upgraden naar weekend ticket?

Volgens mij is dat nog nooit bij welk festival ook mogelijk geweest


Onjuist
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Gewoon upgraden naar weekend, lang genoeg geleden om ff helemaal naar de tering te gaan.


Delt-A is een wijs man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop echt dat dit feest doorgaat. Is echt lang genoeg geweest sinds het laatste festival waar ik ben geweest. Matrixx at the Park 2019...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 18:02 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LINE-UP FASE 3 (50%)

Angerfist | Barber | Cold Confusion | Deadly Guns | Deadly Guns LIVE | Derek Shots | Imperial | Jay Reeve | Jay Reeve presents T.A.F.O.F. Experience | MC Livid | Noisecult CLASSICS | Phuture Noize | Primeshock | RE-GAIN "Square One" LIVE | Rebelion Exclusive Album Showcase | Rebelion pres. Overdose LIVE | Rebelion vs. Rejecta | Rebelion vs. Sub Zero Project | Rejecta | Riot Shift | Scarra vs. Vasto | SMÈRRIG Diskjochies | Soulblast | Spectre | Sub Zero Project: Renaissance of Rave LIVE | Tukkertempo | Tha Watcher

Check op onze website op welke dag en op welke stage de acts staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
LINE-UP FASE 3 (50%)

Angerfist | Barber | Cold Confusion | Deadly Guns | Deadly Guns LIVE | Derek Shots | Imperial | Jay Reeve | Jay Reeve presents T.A.F.O.F. Experience | MC Livid | Noisecult CLASSICS | Phuture Noize | Primeshock | RE-GAIN "Square One" LIVE | Rebelion Exclusive Album Showcase | Rebelion pres. Overdose LIVE | Rebelion vs. Rejecta | Rebelion vs. Sub Zero Project | Rejecta | Riot Shift | Scarra vs. Vasto | SMÈRRIG Diskjochies | Soulblast | Spectre | Sub Zero Project: Renaissance of Rave LIVE | Tukkertempo | Tha Watcher

Check op onze website op welke dag en op welke stage de acts staan.

Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zaterdag is weer wat interessanter geworden met Jay Reeve en PN :D
Toch hoop ik stiekem op nog wat meer euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Cold Confusion en Noisecult :worship:
Beiden nog nooit live gezien, dus heel benieuwd!
Verder ook meer dan genoeg interessante namen, en daar komen er ongetwijfeld nog zat bij.
Nu nog even een schietgebedje doen dat dit doorgaat,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 17:28 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?


De RELiSH area komt inderdaad niet meer terug op REBiRTH Festival 2022. We hebben geluisterd naar onze doelgroep a.d.h.v afgenomen bezoekersonderzoeken en hebben er daarom voor gekozen om een Uptempo area toe te voegen: RESiST.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
De zaterdag is weer wat interessanter geworden met Jay Reeve en PN :D
Toch hoop ik stiekem op nog wat meer euforisch


Inderdaad veel mooie toevoegingen voor de zaterdag, begin steeds meer vrede te hebben met mijn zaterdag ticket. Hoop nog wel op 1 grote euforische naam, als ik het goed heb stond Noisecontrollers vorig jaar op de lineup met een NC200 showcase. En ga er stiekem ook wel een beetje vanuit dat Udex er ook staat met zijn nieuwe album showcase.

@Rebirth: Cold Confusion is wel aangekondigd maar zie ik er niet tussen staan op de lineup op de website, neem aan dat ze op zaterdag staan? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 18:45 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
heggenschaar schreef:
Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?


De RELiSH area komt inderdaad niet meer terug op REBiRTH Festival 2022. We hebben geluisterd naar onze doelgroep a.d.h.v afgenomen bezoekersonderzoeken en hebben er daarom voor gekozen om een Uptempo area toe te voegen: RESiST.

Zeer teleurstellend. Zeker omdat de hardcore ook al veel uptempo heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 18:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rebirth Events schreef:
heggenschaar schreef:
Opzich weer prima toevoeging maar is die uptempo zooi nou de vervanger van de freestyle?


De RELiSH area komt inderdaad niet meer terug op REBiRTH Festival 2022. We hebben geluisterd naar onze doelgroep a.d.h.v afgenomen bezoekersonderzoeken en hebben er daarom voor gekozen om een Uptempo area toe te voegen: RESiST.

Zeer teleurstellend. Zeker omdat de hardcore ook al veel uptempo heeft.


Precies, mooi dat naar een plek, kan de normale hardcore weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje aan de organisatie: ik heb een 2 dagen ticket, maar kan zaterdag waarschijnlijk niet meer gaan. Is het mogelijk het ticket om te ruilen in een zondag ticket? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 18:02 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LINE-UP FASE 4 (67%)

Abaddon | Adaro CLASSICS | Adaro vs. Kronos | AniMe | atmozfears CLASSICS | atmozfears pres. my story LIVE | Audiotricz | Crypsis: Statement of Intent & Cryptology Classics | Dimitri K | Frank Smeekens | GPF | Hypnose | JeMatthy | Josh & Wesz CLASSICS | Major Conspiracy | MAMBA | MC Da Syndrome | MC Focus | MC RG | Radical Redemption | Re-Style | Ressurectz | Rooler & Sickmode present: The Gang LIVE | Sefa | Sprinky | The Dark Horror | The Pitcher CLASSICS | Thornballin' | Tommy Santo | Trespassed vs. Vandal!sm

Check op onze website op welke dag en op welke stage de acts staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Prima toevoeging weer
Maar gpf enzo op de hardcore? Zet die dan op de uptempo stage neer zodat er meer ruimte is voor echte hardcore
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten