Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 11:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rebelion, heeeel erg gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!

Dit is nog steeds relevant ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse! :thumbup:

Over als in: een tweede beschikbaar, omdat je zelf uiteraard wel gaat? Keurig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Remi schreef:
Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!

Dit is nog steeds relevant ja.

Indeed. :thumbup:
Helemaal prima hoor, die Rebelion hosting. Maar als bovenstaande blijft dan kom ik daar sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Indy schreef:
Ik heb nog een weekend ticket over. PM maar bij interesse! :thumbup:

Over als in: een tweede beschikbaar, omdat je zelf uiteraard wel gaat? Keurig. :thumbup:


Nee nee, kan het geld op dit moment goed gebruiken haha. Wie weet dat ik dan 1 dagje ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi nou ik zou ook wel lekker kunnen dansen bij NSCLT, Atmozfears, DBSTF en Adrenalize op de normale classics stage hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 18:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LINE-UP PHASE 1

Act of Rage | Adrenalize | Adrenalize CLASSICS | Arjon Oostrom | Avi8 | Bloodlust | D-Attack | Devin Wild | Donkey Rollers LIVE CLASSICS | F. Noize | Galactixx | Gunz for Hire NEW SHOW | Jones CLASSICS | Mad Dog | Ncrypta | Neroz "Supercharged" LIVE | Never Surrender | Partyraiser | RVAGE | Solstice | Sound Rush | Stormerz | Tha Playah | The Vision CLASSICS | Thyron | Zanger Kafke

Check op onze website op welke dag en op welke stage de acts staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe namen tot nu toe! Vooral vet om Stormerz voorbij te zien komen, rest van de mainstage en classics lineup is tot nu toe een zeer goede start. Vind alleen de RAW namen een beetje standaard tot nu toe, maar er moet natuurlijk nog veel komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tering goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2x Adrenalize, Solstice, Devin wild, Galactixx, The vision. Goed hoor, nu al :thumbsup: hoop stiekem nog op Jay Reeve
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize classics :thumbsup: euforie op zijn best
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!


En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.

Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Remi schreef:

Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!


En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.

Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.


Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut MYST. poept ff het beste hardstyle album van het decennium uit en peert 'm.

Zak hooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje eigenlijk hoofdzakelijk gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar The Vision & Adrenalize classic! Hopelijk nog Atmozfears op de classic stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Delt-A schreef:
Remi schreef:

Dit. De raw classics en de euforische toko graag zo houden en voor de rest doen jullie maar wat nodig is. Thanks!


En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.

Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.


Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.

||
V
Delt-A schreef:
Maar even serieus,
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Fantazoo schreef:
Delt-A schreef:
En Deetox vs MYST op de Pre-Party houden graag.

Maar even serieus, D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers NC200 Showcase, Delete VIP, The Pitcher classics, The Purge vs Genox (zonder Mind Dimension dus helaas) en Chris One LIVE behouden zou ik fijn vinden.


Dit zal ook niet gaan gebeuren lijkt me. MYST heeft ongeveer een week voor Reverze toen z'n optreden nog gecanceld dus denk ook niet dat hij hier nog zal staan.

||
V
Delt-A schreef:
Maar even serieus,


My bad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
LucG schreef:
Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is :nono:

Niet puur voor die stage gekocht, maar heeft wel zwaar meegeteld. Hoop niet dat die verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond fase 2 van de line up.
Bron: Rebirth Insta Story :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 15:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
_theon_ schreef:
LucG schreef:
Kaartje eigenlijk alleen gekocht voor de raw classics op de zondag, zou dus erg spijtig zijn als die niet aanwezig is :nono:

Niet puur voor die stage gekocht, maar heeft wel zwaar meegeteld. Hoop niet dat die verdwijnt.


Fantazoo schreef:
Vanavond fase 2 van de line up.
Bron: Rebirth Insta Story :)


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Mooi
Maar of het door kan gaan betwijfel ik helaas
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten