Hoe heet die 2e track?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)
Dit was meer de aftermovie van Janine ofzo.
Zeker 6 keer in beeld haha
Zeker 6 keer in beeld haha
Wel een vette aftermovie 
Zag ik Villian nou serieus een huppeltje meedoen? Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen.
Zag ik Villian nou serieus een huppeltje meedoen? Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Villain staat altijd als een halve nicht met zn armen in de lucht te zwaaien, net als DV8 trouwens. Je moet die 2 voor de grap eens een paar minuten in de gaten houden, ziet er echt niet uit.wrote:Wel een vette aftermovie
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
En Villain is verder ook echt schijt irritant, wat die allemaal voor onzin uitkraamt enzo, constant fucking dit fucking dat. Barslechte MCwrote:Villain staat altijd als een halve nicht met zn armen in de lucht te zwaaien, net als DV8 trouwens. Je moet die 2 voor de grap eens een paar minuten in de gaten houden, ziet er echt niet uit.wrote:Wel een vette aftermovie
Ja, dat weet ik ook wel.wrote:Villain staat altijd als een halve nicht met zn armen in de lucht te zwaaien, net als DV8 trouwens. Je moet die 2 voor de grap eens een paar minuten in de gaten houden, ziet er echt niet uit.wrote:Wel een vette aftermovie
Ik doelde er meer op dat hij een keertje bewoog met zijn beentjes.
@3.45 viel mij ook meteen opwrote:Op welke tijd?
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
9 van de tien keer staat hij stil inderdaad, enige wast hij doet is met zo'n armen een vage beweging maken alsof hij iemand in z'n buik slaat ofzo
.
Zit me nu te bedenken welke MC eigenlijk wel leuk is
..
Zit me nu te bedenken welke MC eigenlijk wel leuk is
-
B
MC Flo!
-
N
Joh Villain heeft echt niet zoveel door de tracks heen staan lullen. Hoe die op t podium staat is ook echt niet zo erg overdreven raar ofzo. DV8 met zn sitdown op magic- aufcanceren. Dat was pas irritant.
Ik vind Villain gewoon prima, zuipt lekker mee en ouwehoert met t publiek.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Die gozer die MC was bij de Zatox opname van Qlimax 2010 was echt ongelofelijk irritant.
Ruffianwrote:Die gozer die MC was bij de Zatox opname van Qlimax 2010 was echt ongelofelijk irritant.
Vind het ook een prima gozert, net als DV8 trouwens, let niet zo op die gasten...wrote:Joh Villain heeft echt niet zoveel door de tracks heen staan lullen. Hoe die op t podium staat is ook echt niet zo erg overdreven raar ofzo. DV8 met zn sitdown op magic- aufcanceren. Dat was pas irritant.
maar de echte echte legend blijft: tha watcher! Niemand, maar dan ook niemand kan wat hij doet.
-
A
Pancake vind ik datwrote:MC Flo!
Ik let niet op die MC's, dus het is een ver van mijn bed show.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Lekker hoorwrote:http://www.youtube.com/watch?v=wbbeIPGyrq4&feature=g-all-f&context=G25680bdFAAAAAAAAAAA
Hihii sta hier op 1:04
Vond Villain weer is positief eigenlijk, alleen probeerde hij weer is Waar is dat feestje en dat lompe ge-heee-ho.wrote:Joh Villain heeft echt niet zoveel door de tracks heen staan lullen. Hoe die op t podium staat is ook echt niet zo erg overdreven raar ofzo. DV8 met zn sitdown op magic- aufcanceren. Dat was pas irritant.
.
Haha inderdaad. Gelukkig deed bijna niemand mee 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Doettie in belgie wel krijg je half publiek dat van links naar rechts springt erg leuk not..wrote:Vond Villain weer is positief eigenlijk, alleen probeerde hij weer is Waar is dat feestje en dat lompe ge-heee-ho.wrote:Joh Villain heeft echt niet zoveel door de tracks heen staan lullen. Hoe die op t podium staat is ook echt niet zo erg overdreven raar ofzo. DV8 met zn sitdown op magic- aufcanceren. Dat was pas irritant.
.
Filmpje ziet er trouwens wel echt goed uit! Lijkt er wel uit alsof het goed los ging.
Klopt ook wel, vond zelf ook dat het aardig los ging met iedereen die er was