Kan wel, ik heb zo een vermoeden dat Alpha Twins wel eens een heel verrassende afsluit act kunnen gaan neerzetten.wrote:kan toch haast niet beter dan ran-d & b-front. Setje van 2011
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ben vooral benieuwd naar Headhunterz, hij staat erg laat maar heb daar erg veel zin in! Denk dat hij wel wat leuks kan neerzetten op die tijd, helemaal met B-Front & Freqz voor 'm!
Ben ik ook benieuwd naar je, hoop dat hij het niet verprutst.
Volgens mij gaat headhunterz wel wat moois neer zetten op dat tijdstip!
Bron?wrote:Volgens mij gaat headhunterz wel wat moois neer zetten op dat tijdstip!
-
T
Tot straks mensen!
Ben er waarschijnlijk bij. Wie kan ik lastig komen vallen? Want ik ken daar precies niemand 
mag wel hoor jonge met bril op ben ik HAHAwrote:Ben er waarschijnlijk bij. Wie kan ik lastig komen vallen? Want ik ken daar precies niemand
Lekker duidelijkwrote:mag wel hoor jonge met bril op ben ik HAHAwrote:Ben er waarschijnlijk bij. Wie kan ik lastig komen vallen? Want ik ken daar precies niemand
https://www.facebook.com/#!/hesselhermans zo beterwrote:Lekker duidelijkwrote:mag wel hoor jonge met bril op ben ik HAHAwrote:Ben er waarschijnlijk bij. Wie kan ik lastig komen vallen? Want ik ken daar precies niemand
Hoop het
. Indicatie van locatie? Of kan ik iedereen gewoon rechts vooraan vinden? 
PS voor de liefhebbers: live warm-up @ zenda.listen2myradio.com
PS voor de liefhebbers: live warm-up @ zenda.listen2myradio.com
Is goed man, kom vast iemand tegen. Bedankt!
Geen bron, denk het en hoop het gewoonwrote:Bron?wrote:Volgens mij gaat headhunterz wel wat moois neer zetten op dat tijdstip!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
BAM! Vandaag gaat het festivalseizoen weer beginngen!!

Net wakker
! Straks maar eens klaar gaan maken, wie weet kom ik nog iemand tegen van HT.. Anders allemaal veel plezier vandaag
.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Waar is de meeting, kom ik ook ff kijken ;p.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Veel plezier allemaal 
Vind je? Wolken zijn behoorlijk donker hier