Als A2, A² Records Allstars - The Resistance draait, is de set voor mij al 50% compleet 
Last edited by styl0w on , edited 1 time in total.
x2wrote:Als A2, A² Records Allstars - The Resistance, is de set voor mij al 50% compleet
JA! Wil die plaat echt zo graag een keer live horen. Volgens mij stort die tent in naderhandwrote:Als A2, A² Records Allstars - The Resistance, is de set voor mij al 50% compleet
Nou nee dus niet, kaarten zijn voor 80 euro al verkocht :')wrote:Misschien dat ik hier ook bij benMaatje van me kan kaarten regelen, alleen even kijken hoe ik het financieel op ga lossen
Kut tijd, en bovendien 2 nummers die me niet echt kunnen boeienwrote:19:30 B-Front & Frequencerz
Beetje jammer inderdaad, maar ach als hij dezelfde set neerzet als op reverze pastie mooi in het rijtje.
Als ze sowieso maar fight for our survival draaien en revolution blijft ook een topnr natuurlijk!
wrote:Nog ruim een weekje en het festivalseizoen gaat weer heerlijk van start!
wrote:Veertig uur werkstraf voor Haarense gluurder
DEN BOSCH - Een 25-jarige Haarenaar heeft van de rechter in Den Bosch een werkstraf van veertig uur gekregen voor het filmen van vrouwen op het damestoilet op het festival Rebirth in zijn woonplaats.
De man moet zich de komende twee jaar tevens onder toezicht van de reclassering laten plaatsen. De rechter nam het de man kwalijk dat hij niet stopte met filmen toen de vrouw zijn mobiele telefoon wegtrapte.
'Een persoon die een toilet of kleedhokje bezoekt mag zich daar onbespied wanen en erop vertrouwen dat zijn privacy gewaarborgd is', oordeelde de rechter. De politie vond op zijn mobiel ook beelden uit maart 2011 van onbekende vrouwen in kleedhokjes van het Oisterwijkse zwembad.
Voor mensen die nog een kaartje zoeken..!wrote: Vrijwilligers gezocht voor Rebirth opbouw vandaag! Uiteraard regelen wij een vergoeding in de vorm van kaarten of munten. #REBIRTH2012

Exactementwrote:Zelfde grootte tent dus
Prima duswrote:Exactementwrote:Zelfde grootte tent dus