Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:41 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan dat opeens zo snel gaan overal, worden die feesten zo popie jopie opeens. -.-

Ik heb me in ieder geval laten op jagen door dat bericht en net 4 kaarten ingeslagen voor me eigen en vrienden die naast het net gaan vissen. :P
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:51 

Donateur

Dikke doei, wat een irritante hype om al die lokale kutfeesten tegenwoordig zeg...
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:52 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Dikke doei, wat een irritante hype om al die lokale kutfeesten tegenwoordig zeg...

Inderdaad zeg, 3 x raden wat voor volk daar straks rond loopt.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:53 

dagjesmensen en anabolen mensen die hun stalen spieren showen in het zonnetje?!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:54 

Boeieeee die houden het toch niet zo lang vol
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:55 

droppen even witte speaker en gas met die zooi
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Juistem. Daarom heb ik ook afgezien van de mogelijkheid om hier aanwezig te zijn. Ik hou liever mijn goede herinneringen aan de naam van het feest vast, dan dat het vertroebeld omdat het dit jaar misschien wel minder wordt. En gezien de omvang van het feest en de uitstraling is dat heel goed mogelijk.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:11 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Juistem. Daarom heb ik ook afgezien van de mogelijkheid om hier aanwezig te zijn. Ik hou liever mijn goede herinneringen aan de naam van het feest vast, dan dat het vertroebeld omdat het dit jaar misschien wel minder wordt. En gezien de omvang van het feest en de uitstraling is dat heel goed mogelijk.

En het is ook heel goed mogelijk dat jij je toch weer bedenkt een aantal dagen van te voren :D
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:15 

Hardtraxx Veteran

Hmm, zit wat in. Maar kaan nu lekker voetjeballen die dag :)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:16 

Hardtraxx Veteran

Pff kansloze hype
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:18 

ging het vorig jaar ook zo dan?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:19 

Totaal niet, vorig jaar was het een superfeest. Vind je het gek dat nu meer mensen willen komen ^^
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:27 

Pff, dat wordt allemaal liefhebbers op W!SH dus!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:30 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Waren er vorig jaar liefhebbers op WiSH? Dan waren die zeker verdwaald...
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:31 

wat is volgens jullie de definitie van liefhebber dan?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:33 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:

Waren er vorig jaar liefhebbers op WiSH? Dan waren die zeker verdwaald...

Bij de Insomnia waren ze in overvloed, maar over het hele festival gezien was het ook gewoon weer 80% dagjesmens net zoals alle andere feesten xd Wel een leuke sfeer hoor, daar niet van.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:43 

Kan me niet verekken welke kant het opgaat met deze feesten hier in brabant. Ik blijf er met een goed gevoel heengaan. Het is gewoon iets wat vele niet snappen omdat ze te veel aan hun geliefde muziek denken en niet eens een dagje met vrienden hun verstand op 0 kunnen zetten.

Ofzoiets
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:48 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Kan me niet verekken welke kant het opgaat met deze feesten hier in brabant. Ik blijf er met een goed gevoel heengaan. Het is gewoon iets wat vele niet snappen omdat ze te veel aan hun geliefde muziek denken en niet eens een dagje met vrienden hun verstand op 0 kunnen zetten.

Ofzoiets

Dat dus, ik heb me dus nog nooit gestoord aan dagjesmensen. Zolang jij en je groep daar toch liggen te knallen is het toch goed?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 02:31 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
stefaneke schreef:

Ofzoiets

Dat dus, ik heb me dus nog nooit gestoord aan dagjesmensen. Zolang jij en je groep daar toch liggen te knallen is het toch goed?

+1, tis maar net welk feestje je wilt dat het wordt
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 03:01 

Hardtraxx Veteran

Komt er hier een meeting? :cool:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 08:32 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Pommer schreef:

Op elk feest komen er dagjesmensen! En aangezien Rebirth Festival nu heel veel in de populairetijd is gestegen was te verwachten na z'n dik feest van vorig jaar en het anthem. Maar zo snel uitverkocht (bijna) had zelfs de organisatie niet verwacht. In ieder geval ik zal het er beste van maken. Weet zeker dat de organisatie weer een dik feest er neer gaat zetten!!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 08:40 

Hardtraxx Elite

sjobie schreef:
Komt er hier een meeting? :cool:

Er zal vast wel een meeting komen. Even de timetable afwachten denk ik
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 09:15 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Rebirth Festival 2012 in ruim 12 uur uitverkocht!

Wij zijn erg blij en trots om te kunnen melden dat de 3500 kaarten voor Rebirth Festival 2012 uit zijn verkocht!

We zien jullie graag op 7 april aan de Raamse Akkers in Haaren!

Rebirth Festival: You know where your summer begins!
http://www.rebirth-festival.nl
https://twitter.com/rebirthfestival
http://www.facebook.com/rebirthfestival
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 09:36 

Seth! schreef:
Citaat:
Rebirth Festival 2012 in ruim 12 uur uitverkocht!

Wij zijn erg blij en trots om te kunnen melden dat de 3500 kaarten voor Rebirth Festival 2012 uit zijn verkocht!

We zien jullie graag op 7 april aan de Raamse Akkers in Haaren!

Rebirth Festival: You know where your summer begins!
http://www.rebirth-festival.nl
https://twitter.com/rebirthfestival
http://www.facebook.com/rebirthfestival

vet :thumbsup: heb voor de grap kaartjes gehaald voor de twee€ korting :P en nu al uitverkocht :oh:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 09:38 

dennis schreef:
Op elk feest komen er dagjesmensen! En aangezien Rebirth Festival nu heel veel in de populairetijd is gestegen was te verwachten na z'n dik feest van vorig jaar en het anthem. Maar zo snel uitverkocht (bijna) had zelfs de organisatie niet verwacht. In ieder geval ik zal het er beste van maken. Weet zeker dat de organisatie weer een dik feest er neer gaat zetten!!

Ik had het nooit verwacht, te beginnen bij die kleine tent in 2010 :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten