aanwezig! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Is er al iets bekend over het anthem?
Wij weten wel wie het anthem heeft gemaakt, maar we mogen het nog niet zeggen. Maar uit betrouwbare bron vernomen dat het een vette plaat iswrote:Is er al iets bekend over het anthem?
heeft mi.. heggenschaar nou nog meer accounts?wrote:Wij weten wel wie het anthem heeft gemaakt, maar we mogen het nog niet zeggen. Maar uit betrouwbare bron vernomen dat het een vette plaat iswrote:Is er al iets bekend over het anthem?
Duurt altijd lang hé met die artiesten.wrote:Wij weten wel wie het anthem heeft gemaakt, maar we mogen het nog niet zeggen. Maar uit betrouwbare bron vernomen dat het een vette plaat iswrote:Is er al iets bekend over het anthem?
B-Freqz maken het anthem
. Er is al een klein stukje te horen in de video
https://www.facebook.com/rebirthfestiva ... 0632956202
https://www.facebook.com/rebirthfestiva ... 0632956202
Last edited by RoyAPO on , edited 1 time in total.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
B-Freqz anthem 
edit: je was me voor
edit: je was me voor
Ze zullen vast wel een momentje creëren denk ik? Wij gaan alleen de zaterdag dus ik mag hopen dat ik wel iets van een anthem show mee mag makenwrote:Vet! Jammer dat ze de zaterdag er niet staan
Gaaf! Beide acts zijn goed bezig de laatste tijd (vooral wat meer melodieus spul) dus ik ben benieuwd!
Ben wel heeeeel benieuwd naar het anthem! 
Heel vet, ben benieuwd! Vraag me wel af hoe ze dat zaterdag gaan inregelen aangezien zowel B-Front als Frequencerz niet solo op de main staan. Enkel B-Frontliner op de main en solo op de Rebelion en Reactivate.
Misschien eventjes een anthem show tussendoor, denk ik.
Misschien dat Rebirth zelf hier wat opheldering over kan geven? Ik blijf het ook vreemd vinden.....
Ik zou zeggen, wacht het even geduldig af 
Dit zegt al genoegwrote:Ik zou zeggen, wacht het even geduldig af
Die reactie is en zegt al genoeg. Thxwrote:Ik zou zeggen, wacht het even geduldig af
Last edited by NightFly013 on , edited 1 time in total.
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Ook gelijk een reactie binnen 4 minuten haha 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Kaarten zijn weer binnen! Toch nog paar maten kunnen overhalen om hier naar toe te gaan. Vorig jaar vond ik dit toch een van de leukste festivals. Sfeer zat er goed in en line-up was ook dikke prima! Aan de line-up zal het dit jaar zeker niet liggen. Hopelijk zit de timetable mee zodat ik iedereen kan zien. Kijk erg uit naar Devin Wild vs Keltek, B-Frontliner, Phuture Noize, Clockartz, Opposition en Delete. Paar weekjes wachten nog 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Rebirth is al jaren 1 van de betere feestjes van het jaar voor mij! Gaat ondertussen ook de 7e keer worden dat ik hier aanwezig benwrote:Kaarten zijn weer binnen! Toch nog paar maten kunnen overhalen om hier naar toe te gaan. Vorig jaar vond ik dit toch een van de leukste festivals. Sfeer zat er goed in en line-up was ook dikke prima! Aan de line-up zal het dit jaar zeker niet liggen. Hopelijk zit de timetable mee zodat ik iedereen kan zien. Kijk erg uit naar Devin Wild vs Keltek, B-Frontliner, Phuture Noize, Clockartz, Opposition en Delete. Paar weekjes wachten nog
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen 2 hours ago
Rebirth Festival heeft ook verschillende Spotify playlists, per area 
https://open.spotify.com/user/rebirthfe ... 0vAhk42Ewg
https://open.spotify.com/user/rebirthfe ... 0vAhk42Ewg
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Dacht dat ik het heir ergens had gelezen, maar kan t zo niet terugvinden. Is de Reborn stage gewoon buiten in plaats van in een tent?
Zover ik weet inderdaad outdoorwrote:Dacht dat ik het heir ergens had gelezen, maar kan t zo niet terugvinden. Is de Reborn stage gewoon buiten in plaats van in een tent?
Nope. Bij Rebirth is eigenlijk altijd alles in tentenwrote:Reborn was vorig jaar in een tent. Alles is toch normaal gesproken buiten?wrote:Dacht dat ik het heir ergens had gelezen, maar kan t zo niet terugvinden. Is de Reborn stage gewoon buiten in plaats van in een tent?