Is al ontkracht door Rebirth, hoezee lekker bekokstovenwrote:Dat lijkt me niet heel slim, gezien het feit dat de doelgroep nogal overlaptwrote:Ben bang dat Mind Dimension en Vazard vs Hardstyle Mafia tegelijk staan, aangezien Mind Dimension in het interview hen niet opnoemt met acts die hij bij gaat wonen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Of ze hebben er geen vertrouwen in dat we Hekzitter van de tentpalen weg kunnen houden.
Als ik geen tachenenvijftig perzikwijn weg tik dan moet dit goed komen.wrote:Of ze hebben er geen vertrouwen in dat we Hekzitter van de tentpalen weg kunnen houden.
Weet niet of ik dit jaar kan hekkenspringen, money issues jeweet.wrote:Die vroeg in dit geval nergens om, dus die laten we maar met rustwrote:En stefan_helmond niet weer over de hekken springt?
Voor het B-Freqz album weer een ''speciale verrassing'' voor alle pre orders. Zal wel weer om een Rebirth zondag ticket gaan. Heel benieuwd naar hun album!
Jammer genoeg kan ik de zondag erbij me echt niet veroorloven vanwege tentamen en presentatie 
Ik hou mezelf aanbevolen mocht ik niet op tijd zijnwrote:Jammer genoeg kan ik de zondag erbij me echt niet veroorloven vanwege tentamen en presentatie
Ohh ik ga m niet kopen hoor haha. Als ik wel had gekund had ik t album wel gekocht met dat idee in het achterhoofdwrote:Ik hou mezelf aanbevolen mocht ik niet op tijd zijnwrote:Jammer genoeg kan ik de zondag erbij me echt niet veroorloven vanwege tentamen en presentatie
Ah zo! Ik had hem sowieso wel gekocht, maar ging er wel een beetje vanuit dat ze het weer gingen doen. 2016 en 2017 ook al gratis geweest op zondag op die manier haha. Hoop dat het dit keer weer de verrassing iswrote:Ohh ik ga m niet kopen hoor haha. Als ik wel had gekund had ik t album wel gekocht met dat idee in het achterhoofdwrote:Ik hou mezelf aanbevolen mocht ik niet op tijd zijnwrote:Jammer genoeg kan ik de zondag erbij me echt niet veroorloven vanwege tentamen en presentatie
Besloten om Qapital te skippen en hier naar toe te gaan.
Wanneer wordt ongeveer de timetable gereleased? 
Wellicht zondag van de partij wegens variatie in muziekstijlen 
STELLETJE OPLICHTERS!!!11!wrote:We houden het graag spannend![]()
Deze maand wordt het bekendgemaakt!
Grapje uiteraard, s/o naar Evert-Jan
Geïnteresseerden in een weekendticket voor normale prijs?
Stuur me dan even een pb.
Stuur me dan even een pb.
De uitslag is bekendwrote:STELLETJE OPLICHTERS!!!11!wrote:We houden het graag spannend![]()
Deze maand wordt het bekendgemaakt!
Grapje uiteraard, s/o naar Evert-Jan

-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Gaaf om die eerste prijs te winnen, maar dan moet je wel elk jaar Kunne.
Gefeliciteerdwrote:![]()
![]()
wrote:Gaaf om die eerste prijs te winnen, maar dan moet je wel elk jaar Kunne.

wrote:Gaaf om die eerste prijs te winnen, maar dan moet je wel elk jaar Kunne.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ik win ook nooit wat!!!
Maar ik nam ook niet deel aan deze actie
Maar ik nam ook niet deel aan deze actie