Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:01 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt :$

Jaaaaaaa! Dit jaar heb ik denk ik wel 4 flessen per dag van dat spul weg gezopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kleine kanttekening bij de (vette) line-up.
Vraag me eigenlijk af wat de meerwaarde is van de hardcorestage, aangezien het toch de standaardnamen zijn die er aanwezig zullen zijn.
Ik zou dan misschien eerder voor nog een hardstylestage geopteerd hebben... (iets met eigen smaak)

Ps: Ja ik baal dat ik enkel zondag aanwezig zal zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

GB47 schreef:
Kleine kanttekening bij de (vette) line-up.
Vraag me eigenlijk af wat de meerwaarde is van de hardcorestage, aangezien het toch de standaardnamen zijn die er aanwezig zullen zijn.
Ik zou dan misschien eerder voor nog een hardstylestage geopteerd hebben... (iets met eigen smaak)

Ps: Ja ik baal dat ik enkel zondag aanwezig zal zijn :cry:


HC snap je niet maar Henk Dissel is super logisch?

En daar beantwoord je direct je eigen vraag al. Omdat jij het niks vind wil niet zeggen dat andere dat ook vinden, op de zondag staan de grootste namen uit de scene, dat voor het eerst op Rebirth is juist echt top. Ze willen de zondag uitverkopen, dan zet je niet de meest obscure namen neer maar publiek trekkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ergens een leuke, maar niet al te dure locatie in de buurt om te overnachten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
HC snap je niet maar Henk Dissel is super logisch?

En daar beantwoord je direct je eigen vraag al. Omdat jij het niks vind wil niet zeggen dat andere dat ook vinden, op de zondag staan de grootste namen uit de scene, dat voor het eerst op Rebirth is juist echt top. Ze willen de zondag uitverkopen, dan zet je niet de meest obscure namen neer maar publiek trekkers


Neen Henk Dissel en co zijn ook niet logisch neen :lol:

Maar idd je hebt wel een punt hoor, baal gewoon verschrikkelijk dat ik de zaterdag moet missen ...

Alleen had ik misschien liever een extra hardstyle stage maar dat is louter eigen smaak.
Zo gaat een vriend van me mee net omdat er een hardcore stage is met de grote namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de zondag juist aantrekkelijk door de verschillende genres. Jaren geleden naar Wish geweest met vrienden die hardstyle wel vet vinden, maar niet de hele dag. Lekker wezen struinen en overal een beetje gek doen. Daar is de zondag van Rebirth ook prima voor als ik het zo zie.

De zaterdag ook prima line up dus mss wel een weekend heen. Een van de weinig langlopende festivals waar ik nog niet ben geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :drool: . Wat een prachtige line-up om het festivalseizoen mee te openen. Ongelooflijk baas dat Vazard er staat. Zondag nog mooi mijn kaartje voor de zaterdag gekocht. Aftellen is al begonnen.

Citaat:
• REBiRTH Mainstage
Noisecontrollers vs Audiotricz - D-Block & S-te-Fan - B-Frontliner - Sub Zero Project - Phuture Noize - Sound Rush - ANDY SVGE LIVE - Devin Wild vs KELTEK

• REBELLiON
B-Front - Delete - Theracords: The Opposition - MYST - Mind Dimension LIVE

• REACTiVATE
D-Block & S-te-Fan - B-Front - Tuneboy - Ran-D - AVIO LIVE - The Pitcher - Scope DJ - NSCLT - The Z.

• REBORN Raw
Vazard vs Hardstyle Mafia - Clockartz - Genox


Veel te veel leuke namen. Komt dus helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

HC snap je niet maar Henk Dissel is super logisch?


Aangezien het van origine een KPJ evenement is is het niet onlogisch dat Henk er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag ticket is ook binnen :clap:

Iemand ervaring met het OV naar dit festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:51 
 
Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
Zaterdag ticket is ook binnen :clap:

Iemand ervaring met het OV naar dit festival?

Valt niet echt aan te raden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Citaat:
Zo gaat een vriend van me mee net omdat er een hardcore stage is met de grote namen :)

Dan heb je je antwoord toch al? Het verschil met 3 of 4 Hardstyle stages ga je, denk ik, niet echt zien in bezoekersaantallen. Een ander genre trekt andere mensen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

Hele vette line up, alleen ik had REBORN Euphoric liever op Zaterdag gezien. Nu kan je op zaterdag vanaf ong. 20.00 kiezen tussen 4 keer raw of freestyle/hardcore. Maar goed, wel reden om een keer op zondag te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 19:45 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Zaterdag ticket is ook binnen :clap:

Iemand ervaring met het OV naar dit festival?


Zag je dat een pendelbusticket kon kopen (online) die dan rijd vanaf Oisterwijk Centraal Station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Spalken schreef:
Zaterdag ticket is ook binnen :clap:

Iemand ervaring met het OV naar dit festival?


Zag je dat een pendelbusticket kon kopen (online) die dan rijd vanaf Oisterwijk Centraal Station.


Maar de laatste pendelbus gaat om 23:15 al richting Oisterwijk CS. Niet echt ideaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 09:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom 2 dagen aanwezig inclusief 3 overnachtingen op superdeluxe 5 sterren resort Fort Duinen in Cromvoirt.
We hebben er zin in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maikelo schreef:
Wederom 2 dagen aanwezig inclusief 3 overnachtingen op superdeluxe 5 sterren resort Fort Duinen in Cromvoirt.
We hebben er zin in :beer:


GOEDEMORGEEEEEEE :woot:

Ontopic: nu al zin om eindelijk b-frontliner eens live te mogen aanschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 10:25 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Maar de laatste pendelbus gaat om 23:15 al richting Oisterwijk CS. Niet echt ideaal..


Ligt ook waarschijnlijk aan de laatste treinen vanaf Oisterwijk CS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Casey schreef:
PEPii schreef:
Maar de laatste pendelbus gaat om 23:15 al richting Oisterwijk CS. Niet echt ideaal..


Ligt ook waarschijnlijk aan de laatste treinen vanaf Oisterwijk CS.


Ja ik zie het net ook staan. Dit is hetzelfde tijdens Intents Festival. Maar lijkt mij niet bepaald ideaal om de laatste uren van het festival te missen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag ticket maar alvast in de pocket. Helaas laatste uurtje missen van Rebirth maar dat mag de pret niet drukken. Zin an en hopelijk is het net zo lekker weer als vorige keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:48 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
Noteer de volgende data alvast in je agenda:

Woensdag 29 november vanaf 19:00 - Loyalty kaartverkoop
Maandag 4 december vanaf 19:00 - Reguliere kaartverkoop

Daarnaast hebben we een speciaal cadeau voor de loyale Rebirth Festival bezoekers die zich hebben geregistreerd op http://www.rebirth-festival.nl. Door te preregistreren doe je namelijk mee aan het '10 Years Prize Extravaganza' met de volgende prijzen:

#1 Een leven lang gratis toegang tot REBiRTH Festival
#2 Een rit met de limo, samen met een artiest uit de line-up, naar REBiRTH Festival 2018
#3 De gehele dag je eigen butler
#4 Een meet en greet met je favoriete artiest
#5 Gratis REBiRTH Festival tickets voor jou en vier vrienden
#6 Een exclusief bezoek aan het terrein tijdens de opbouw van REBiRTH Festival
#7 Een REBiRTH Festival merchandise pakket
#8 50 munten
#9 Een gratis REBiRTH Weekend upgrade
#10 Een gratis REBiRTH VIP upgrade


Wanneer wordt hier meer over bekend gemaakt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Weekendje aanwezig met overnachting op Camping De Runsvoort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit te kijken om misschien de zaterdagnacht te overnachten in de buurt in een hotel waar kan ik het beste heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik zit te kijken om misschien de zaterdagnacht te overnachten in de buurt in een hotel waar kan ik het beste heen?


Veel man gaat naar Camping Pergama vaak. Ligt op 10 minuten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 22:19 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Ik zit te kijken om misschien de zaterdagnacht te overnachten in de buurt in een hotel waar kan ik het beste heen?


Hotels in Haaren heb je eigenlijk niet, ik zou voor het gemak zoeken naar hotels in Oisterwijk, die zijn er zat en dan een taxi terug nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Lennard95 schreef:
Ik zit te kijken om misschien de zaterdagnacht te overnachten in de buurt in een hotel waar kan ik het beste heen?


Hotels in Haaren heb je eigenlijk niet, ik zou voor het gemak zoeken naar hotels in Oisterwijk, die zijn er zat en dan een taxi terug nemen.


Ja maar dan mag je wel diep duiken in je buidel, want die zijn niet goedkoop in Oisterwijk.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten