Verkoopt dit snel uit?
Vorig jaar de zaterdag een klein maandje van te voren. Maar zou er niet te lang mee wachten. Line-up is wel echt donders goed!wrote:Verkoopt dit snel uit?
Vorig jaar de zaterdag een klein maandje van te voren. Maar zou er niet te lang mee wachten. Line-up is wel echt donders goed!wrote:Verkoopt dit snel uit?
Ja zeker dikke line-up maar is twijfeltje want moet helemaal vanuit Groningen komenwrote:Vorig jaar de zaterdag een klein maandje van te voren. Maar zou er niet te lang mee wachten. Line-up is wel echt donders goed!wrote:Verkoopt dit snel uit?
Juich ik toe!wrote:Vind Rebirth wel altijd zo'n feest waarbij je best aardig kunt zien wat er die zomer de hype gaat worden. En waar mensen vaak voor t eerst kennis maken met bepaalde muziek, dit ervaar ik overigens van mensen uit de buurt. Misschien dat de Spoontech groep dit jaar op veel festivals geboekt worden. Zou leuk zijn.
wrote:Mezelf een paar keer moeten knijpen toen we dit nieuws kregen![]()
Perzikwijn is vaste prik daar! Reactivate schonken ze het ook wat bijna mijn dood waswrote:Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt
Dit keer heb je terug pilaren om je te helpen in zware tijden.wrote:Perzikwijn is vaste prik daar! Reactivate schonken ze het ook wat bijna mijn dood waswrote:Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt![]()
![]()
Die perzikwijn is echt goed te doen!wrote:Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt
Enige DJ die hier valt is Rawraver.wrote:WAT EEN LINE-UP! Had niet verwacht dat die zo ziek zou zijn... Nu hopen dat er een goede time-table is en dat de dj's die ik wil zien niet tegelijk met elkaar vallen.
Vooral Vazard had ik echt niet verwacht.
Wordt weer een mooi weekend!
Godverwrote:Enige DJ die hier valt is Rawraver.wrote:WAT EEN LINE-UP! Had niet verwacht dat die zo ziek zou zijn... Nu hopen dat er een goede time-table is en dat de dj's die ik wil zien niet tegelijk met elkaar vallen.
Vooral Vazard had ik echt niet verwacht.
Wordt weer een mooi weekend!
Boeit geen drol normaal gezien. Ik heb al vaker een ticketswap ticket gehad met een random naam op.wrote:Is het trouwens makkelijk om na het personaliseren van je ticket deze weer te verkopen via ticketswap? Ik zit ook met tentamens, dus nog even aankijken.