Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkoopt dit snel uit?
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Verkoopt dit snel uit?


Vorig jaar de zaterdag een klein maandje van te voren. Maar zou er niet te lang mee wachten. Line-up is wel echt donders goed!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
makrooy schreef:
Verkoopt dit snel uit?


Vorig jaar de zaterdag een klein maandje van te voren. Maar zou er niet te lang mee wachten. Line-up is wel echt donders goed!


Ja zeker dikke line-up maar is twijfeltje want moet helemaal vanuit Groningen komen :P
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:49 
 
Hardtraxx Elite

Vind Rebirth wel altijd zo'n feest waarbij je best aardig kunt zien wat er die zomer de hype gaat worden. En waar mensen vaak voor t eerst kennis maken met bepaalde muziek, dit ervaar ik overigens van mensen uit de buurt. Misschien dat de Spoontech groep dit jaar op veel festivals geboekt worden. Zou leuk zijn.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Vind Rebirth wel altijd zo'n feest waarbij je best aardig kunt zien wat er die zomer de hype gaat worden. En waar mensen vaak voor t eerst kennis maken met bepaalde muziek, dit ervaar ik overigens van mensen uit de buurt. Misschien dat de Spoontech groep dit jaar op veel festivals geboekt worden. Zou leuk zijn.

Juich ik toe!
Ik hoop zo erg dat op de zaterdag van Defqon in de Blue Vazard & Delete b2b draaien en dat Delete zich dan ook weer even aanpast
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vette line-up :woot: :drool: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Geweldig om al die positieve reacties te lezen :thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mezelf een paar keer moeten knijpen toen we dit nieuws kregen :clap: :yay:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Origins, Loudness, Bass Protocol en dit is 2018 qua line-ups nu al beter dan 2017.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag wel zekerheidje, zondag nog even aankijken. Normaal gezien de maandag erna gewoon werken xd
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Retaliation schreef:
Mezelf een paar keer moeten knijpen toen we dit nieuws kregen :clap: :yay:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt :$
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pooooh, vet hoor! Waarschijnlijk wel een van de twee, of beiden aanwezig. :)
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 00:02 
 
Hardtraxxer

Zaterdag tickets zijn binnen. Kijk er nu al enorm naar uit. Kan niet wachten. :yay:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front moet wel een aantal USBtjes meenemen denk ik xd
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt :$


Perzikwijn is vaste prik daar! Reactivate schonken ze het ook wat bijna mijn dood was :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 00:31 
 
Hardtraxxer

nog snel even twee ticket met presale code gehaald :clap:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
MeneerEend schreef:
Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt :$


Perzikwijn is vaste prik daar! Reactivate schonken ze het ook wat bijna mijn dood was :lol: :lol:


Dit keer heb je terug pilaren om je te helpen in zware tijden.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 00:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Line-up meer dan prima, heb hier nu al zin in. Hoop dat de perzik wijn weer terug komt :$


Die perzikwijn is echt goed te doen!

En met deze lineup ga ik mij prima vermaken, kan er nu al naar uitkijken om het festivalseizoen zo te beginnen! :yay:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekendticket binnen! Vorig jaar ook 2 dagen geweest. Zaterdag dikke line-up, zondag bergen sfeer!
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
WAT EEN LINE-UP! Had niet verwacht dat die zo ziek zou zijn... Nu hopen dat er een goede time-table is en dat de dj's die ik wil zien niet tegelijk met elkaar vallen.

Vooral Vazard had ik echt niet verwacht.
Wordt weer een mooi weekend! :D

Enige DJ die hier valt is Rawraver. :whistle:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hekzitter schreef:
WAT EEN LINE-UP! Had niet verwacht dat die zo ziek zou zijn... Nu hopen dat er een goede time-table is en dat de dj's die ik wil zien niet tegelijk met elkaar vallen.

Vooral Vazard had ik echt niet verwacht.
Wordt weer een mooi weekend! :D

Enige DJ die hier valt is Rawraver. :whistle:


Godver :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het trouwens makkelijk om na het personaliseren van je ticket deze weer te verkopen via ticketswap? Ik zit ook met tentamens, dus nog even aankijken.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Is het trouwens makkelijk om na het personaliseren van je ticket deze weer te verkopen via ticketswap? Ik zit ook met tentamens, dus nog even aankijken.

Boeit geen drol normaal gezien. Ik heb al vaker een ticketswap ticket gehad met een random naam op.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaste prik. Ook al zou de line-up ruk zijn. :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten