Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 11:19 
 
Hardtraxxer

Update is uitgesteld tot 12 uur.

Bron: Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O.a. Bospop en Awakenings zijn al afgelast. Dus ik verwacht dat Reawake niet achter zal blijven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 11:32 
 
Hardtraxxer

Dit. Heel jammer, was redelijk hyped voor vandaag. Maar je kan het niet maken om je kop in het zand te steken terwijl andere festivals wel de (verstandige) keuze maken.

Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 11:45 
 
Hardtraxx Addict

Birdieb1992 schreef:
Dit. Heel jammer, was redelijk hyped voor vandaag. Maar je kan het niet maken om je kop in het zand te steken terwijl andere festivals wel de (verstandige) keuze maken.

Zonde.

Locatie kan verschillen natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelast

Citaat:
In verband met de voorspelde zware onweersbuien hebben wij, in overleg met de lokale overheden, helaas moeten besluiten om REAWAKE Festival af te gelasten.

De veiligheid van onze bezoekers, ons personeel en de artiesten staat ten alle tijden voorop. Door het voorspelde onweer, hagel en de zeer zware windstoten is de veiligheid niet te garanderen.

Een enorm zwaar besluit, maar op dit moment wel de enige juiste. Wij willen aan iedereen die nog onderweg is vragen om terug te keren naar huis. We nemen binnen 7 dagen, via de mail, contact op met alle ticketkopers.

Wij hopen op jullie begrip.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
In verband met de voorspelde zware onweersbuien hebben wij, in overleg met de lokale overheden, helaas moeten besluiten om REAWAKE Festival af te gelasten.

De veiligheid van onze bezoekers, ons personeel en de artiesten staat ten alle tijden voorop. Door het voorspelde onweer, hagel en de zeer zware windstoten is de veiligheid niet te garanderen.

Een enorm zwaar besluit, maar op dit moment wel de enige juiste. Wij willen aan iedereen die nog onderweg is vragen om terug te keren naar huis. We nemen binnen 7 dagen, via de mail, contact op met alle ticketkopers.

Wij hopen op jullie begrip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:34 
 
Hardtraxx Newbie

Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:35 
 
Hardtraxx Addict

Ongeldig schreef:
Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.

Van de 3 edities maar 1 die er door gaat
Zuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongeldig schreef:
Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.

Jup, ook omdat het twee jaar geleden ook een dag vantevoren afgelast werd. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:39 
 
Hardtraxx Newbie

Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.

Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeldig schreef:
Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.

Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.

Volgens mij niet, zoiets verzekeren is onbetaalbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg balen dat het niet doorgaat, deze line-up was zo goed :cry:. Ook voor de organisatie erg klote dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ongeldig schreef:
Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.

Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.

Volgens mij niet, zoiets verzekeren is onbetaalbaar.

Ik denk dat zoiets van tevoren cancelen wel een minder duur grapje is dan tijdens het festival zoals bij CRAFT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
hurricane schreef:
Ongeldig schreef:
Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.

Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.

Volgens mij niet, zoiets verzekeren is onbetaalbaar.

Ik denk dat zoiets van tevoren cancelen wel een minder duur grapje is dan tijdens het festival zoals bij CRAFT

Wellicht kunnen ze nog geld terug krijgen voor drank wat op voorraad staat. Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
Als het feest al is begonnen heb je nog inkomsten uit parking tickets en wat drankjes. Nu moet je alles refunden.
Maar een strop is het altijd. Voor beginnende organisatoren kan zoiets de genadeklap opleveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 13:09 
 
Hardtraxxer

Eeuwig zonde van CRAFT. Een editie geweest en was top, weinig outdoor festivals ook in die hoek van het land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg jammer, had er heel veel zin in!

hurricane schreef:
Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
Als het feest al is begonnen heb je nog inkomsten uit parking tickets en wat drankjes. Nu moet je alles refunden.


FYI: Reawake deelt de productie met het evenement #BeetjeDansen wat gisteren plaatsvond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Heel erg jammer, had er heel veel zin in!

hurricane schreef:
Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
Als het feest al is begonnen heb je nog inkomsten uit parking tickets en wat drankjes. Nu moet je alles refunden.


FYI: Reawake deelt de productie met het evenement #BeetjeDansen wat gisteren plaatsvond.

Ah dat scheelt zeker wel een hoop qua kosten ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff wat een klap weer voor de organisatie. Na twee jaar geleden Reawake en kan me herinneren dat Rebirth in 2020 ook net niet doorging. Hopelijk zal het niet teveel gevolgen hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dieptriest voor deze organisatie, wat een pech de afgelopen paar jaar.

Word ook bloedlink van die 16 jarigen in de reacties op instagram e.d. Stelletje simpelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t >.<


Dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk te zeggen. :P Ben blij dat de organisatie voor de veiligheid kiest en niet een gokje waagt. De metingen zorgde voor een afweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t >.<

Yup, des te zuurder dat dit de enige juiste beslissing was. Hoeft maar één keer in te slaan op het terrein of één goeie windvlaag waardoor iets los komt en je bent de lul als organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

Echt he, je hoopt natuurlijk dat het ook echt los gaat om te kunnen zeggen "maar goed dat we het hebben afgeblazen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enorm zuur voor de organisatie om het zo last minute te moeten cancelen. Ondanks dat het uiteindelijk meeviel evengoed de enige juiste keuze op dat moment. Hoop dat ze het financieel allemaal geregeld krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 00:08 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Scotty018 schreef:
Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t >.<


Dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk te zeggen. :P Ben blij dat de organisatie voor de veiligheid kiest en niet een gokje waagt. De metingen zorgde voor een afweging.

Organisaties treffen geen blaam. De KNMI daarentegen :P (het is moeilijk allemaal, I know). Storm poly was een heel stuk intenser, en ook een terechte code oranje. Deze code oranje sloeg imo nergens op
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten