Update is uitgesteld tot 12 uur.
Bron: Instagram
Bron: Instagram
Locatie kan verschillen natuurlijkwrote:Dit. Heel jammer, was redelijk hyped voor vandaag. Maar je kan het niet maken om je kop in het zand te steken terwijl andere festivals wel de (verstandige) keuze maken.
Zonde.
In verband met de voorspelde zware onweersbuien hebben wij, in overleg met de lokale overheden, helaas moeten besluiten om REAWAKE Festival af te gelasten.
De veiligheid van onze bezoekers, ons personeel en de artiesten staat ten alle tijden voorop. Door het voorspelde onweer, hagel en de zeer zware windstoten is de veiligheid niet te garanderen.
Een enorm zwaar besluit, maar op dit moment wel de enige juiste. Wij willen aan iedereen die nog onderweg is vragen om terug te keren naar huis. We nemen binnen 7 dagen, via de mail, contact op met alle ticketkopers.
Wij hopen op jullie begrip.
In verband met de voorspelde zware onweersbuien hebben wij, in overleg met de lokale overheden, helaas moeten besluiten om REAWAKE Festival af te gelasten.
De veiligheid van onze bezoekers, ons personeel en de artiesten staat ten alle tijden voorop. Door het voorspelde onweer, hagel en de zeer zware windstoten is de veiligheid niet te garanderen.
Een enorm zwaar besluit, maar op dit moment wel de enige juiste. Wij willen aan iedereen die nog onderweg is vragen om terug te keren naar huis. We nemen binnen 7 dagen, via de mail, contact op met alle ticketkopers.
Wij hopen op jullie begrip.
Van de 3 edities maar 1 die er door gaatwrote:Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.
Jup, ook omdat het twee jaar geleden ook een dag vantevoren afgelast werd.wrote:Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.
Volgens mij niet, zoiets verzekeren is onbetaalbaar.wrote:Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.
Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.
Ik denk dat zoiets van tevoren cancelen wel een minder duur grapje is dan tijdens het festival zoals bij CRAFTwrote:Volgens mij niet, zoiets verzekeren is onbetaalbaar.wrote:Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.
Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.
Wellicht kunnen ze nog geld terug krijgen voor drank wat op voorraad staat. Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.wrote:Ik denk dat zoiets van tevoren cancelen wel een minder duur grapje is dan tijdens het festival zoals bij CRAFTwrote:Volgens mij niet, zoiets verzekeren is onbetaalbaar.wrote:Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.
FYI: Reawake deelt de productie met het evenement #BeetjeDansen wat gisteren plaatsvond.wrote:Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
Als het feest al is begonnen heb je nog inkomsten uit parking tickets en wat drankjes. Nu moet je alles refunden.
Ah dat scheelt zeker wel een hoop qua kosten jawrote:Heel erg jammer, had er heel veel zin in!
FYI: Reawake deelt de productie met het evenement #BeetjeDansen wat gisteren plaatsvond.wrote:Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
Als het feest al is begonnen heb je nog inkomsten uit parking tickets en wat drankjes. Nu moet je alles refunden.
Dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk te zeggen.wrote:Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t
Yup, des te zuurder dat dit de enige juiste beslissing was. Hoeft maar één keer in te slaan op het terrein of één goeie windvlaag waardoor iets los komt en je bent de lul als organisatie.wrote:Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t
Organisaties treffen geen blaam. De KNMI daarentegenwrote:Dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk te zeggen.wrote:Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was tBen blij dat de organisatie voor de veiligheid kiest en niet een gokje waagt. De metingen zorgde voor een afweging.