Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

REAWAKE Festival 2023 - The Promised Land

Time
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Update is uitgesteld tot 12 uur.

Bron: Instagram
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
O.a. Bospop en Awakenings zijn al afgelast. Dus ik verwacht dat Reawake niet achter zal blijven...
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Dit. Heel jammer, was redelijk hyped voor vandaag. Maar je kan het niet maken om je kop in het zand te steken terwijl andere festivals wel de (verstandige) keuze maken.

Zonde.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Birdieb1992 wrote:Dit. Heel jammer, was redelijk hyped voor vandaag. Maar je kan het niet maken om je kop in het zand te steken terwijl andere festivals wel de (verstandige) keuze maken.

Zonde.
Locatie kan verschillen natuurlijk
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Afgelast
In verband met de voorspelde zware onweersbuien hebben wij, in overleg met de lokale overheden, helaas moeten besluiten om REAWAKE Festival af te gelasten.

De veiligheid van onze bezoekers, ons personeel en de artiesten staat ten alle tijden voorop. Door het voorspelde onweer, hagel en de zeer zware windstoten is de veiligheid niet te garanderen.

Een enorm zwaar besluit, maar op dit moment wel de enige juiste. Wij willen aan iedereen die nog onderweg is vragen om terug te keren naar huis. We nemen binnen 7 dagen, via de mail, contact op met alle ticketkopers.

Wij hopen op jullie begrip.
Last edited by tommeh on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
In verband met de voorspelde zware onweersbuien hebben wij, in overleg met de lokale overheden, helaas moeten besluiten om REAWAKE Festival af te gelasten.

De veiligheid van onze bezoekers, ons personeel en de artiesten staat ten alle tijden voorop. Door het voorspelde onweer, hagel en de zeer zware windstoten is de veiligheid niet te garanderen.

Een enorm zwaar besluit, maar op dit moment wel de enige juiste. Wij willen aan iedereen die nog onderweg is vragen om terug te keren naar huis. We nemen binnen 7 dagen, via de mail, contact op met alle ticketkopers.

Wij hopen op jullie begrip.
O
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2022
last seen Jun 2026
Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Ongeldig wrote:Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.
Van de 3 edities maar 1 die er door gaat
Zuur
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Ongeldig wrote:Kut voor de organisatie. Lijkt me een hele lastige keuze.
Jup, ook omdat het twee jaar geleden ook een dag vantevoren afgelast werd. :/
O
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2026
Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.

Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Ongeldig wrote:Waarvoor was het toen afgelast? Edit: Oh corona natuurlijk.

Zijn organisaties als deze hier eigenlijk voor verzekerd? Kan me herinneren dat Lose Your Mind op de fles ging door een storm toen.
Volgens mij niet, zoiets verzekeren is onbetaalbaar.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Heel erg balen dat het niet doorgaat, deze line-up was zo goed :cry:. Ook voor de organisatie erg klote dit..
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
hurricane wrote:

Ik denk dat zoiets van tevoren cancelen wel een minder duur grapje is dan tijdens het festival zoals bij CRAFT
Hardtraxx Veteran
SL5961 wrote:
hurricane wrote:

Ik denk dat zoiets van tevoren cancelen wel een minder duur grapje is dan tijdens het festival zoals bij CRAFT
Wellicht kunnen ze nog geld terug krijgen voor drank wat op voorraad staat. Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
Als het feest al is begonnen heb je nog inkomsten uit parking tickets en wat drankjes. Nu moet je alles refunden.
Maar een strop is het altijd. Voor beginnende organisatoren kan zoiets de genadeklap opleveren
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Eeuwig zonde van CRAFT. Een editie geweest en was top, weinig outdoor festivals ook in die hoek van het land.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Heel erg jammer, had er heel veel zin in!
hurricane wrote:Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
Als het feest al is begonnen heb je nog inkomsten uit parking tickets en wat drankjes. Nu moet je alles refunden.
FYI: Reawake deelt de productie met het evenement #BeetjeDansen wat gisteren plaatsvond.
Hardtraxx Veteran
Mark With A Tarrel wrote:Heel erg jammer, had er heel veel zin in!
hurricane wrote:Maar voor de rest staat alles klaar, die rekeningen zullen wel betaald moeten worden.
FYI: Reawake deelt de productie met het evenement #BeetjeDansen wat gisteren plaatsvond.
Ah dat scheelt zeker wel een hoop qua kosten ja
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Pff wat een klap weer voor de organisatie. Na twee jaar geleden Reawake en kan me herinneren dat Rebirth in 2020 ook net niet doorging. Hopelijk zal het niet teveel gevolgen hebben..
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Dieptriest voor deze organisatie, wat een pech de afgelopen paar jaar.

Word ook bloedlink van die 16 jarigen in de reacties op instagram e.d. Stelletje simpelen.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t >.<
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Scotty018 wrote:Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t >.<
Dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk te zeggen. :P Ben blij dat de organisatie voor de veiligheid kiest en niet een gokje waagt. De metingen zorgde voor een afweging.
Last edited by Nuracore on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Scotty018 wrote:Uiteindelijk viel dat noodweer ook wel mee (althans, in Den Bosch) even half uurtje flink plenzen, 3 flitsen en dat was t >.<
Yup, des te zuurder dat dit de enige juiste beslissing was. Hoeft maar één keer in te slaan op het terrein of één goeie windvlaag waardoor iets los komt en je bent de lul als organisatie.
O
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2026
Echt he, je hoopt natuurlijk dat het ook echt los gaat om te kunnen zeggen "maar goed dat we het hebben afgeblazen".
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Enorm zuur voor de organisatie om het zo last minute te moeten cancelen. Ondanks dat het uiteindelijk meeviel evengoed de enige juiste keuze op dat moment. Hoop dat ze het financieel allemaal geregeld krijgen.
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 24 days ago
Nuracore wrote:
Dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk te zeggen. :P Ben blij dat de organisatie voor de veiligheid kiest en niet een gokje waagt. De metingen zorgde voor een afweging.
Organisaties treffen geen blaam. De KNMI daarentegen :P (het is moeilijk allemaal, I know). Storm poly was een heel stuk intenser, en ook een terechte code oranje. Deze code oranje sloeg imo nergens op