Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 17:15 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Timetable nu online!

https://www.reawake-festival.nl/timetable/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whoop! Van 19:00 tot 19:30 ram ik nog even wat euforische beats door de stage heen met wat vette mashups en natuurlijk wat dikke classics. Dit word een half uur vol nostalgische tracks met de vetste kicks. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in :thumbsup: ! Waarschijnlijk deze keer de hele dag bij de main vertoeven met een uitstapje voor Jones en zijn draaiwiel. Area 2 was vorige jaar erg leuk, maar de line-up op de main vind ik dit jaar zo sterk dat ik niet veel tijd heb voor uitstapjes naar area 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt goed hoor Nura, jij na de bingo wij ervoor.

Hier ook flink aant knutselen geslagen:

- 3 mash-ups
- edit met nummer 1 hit uit 2002
- variatie met techno en early hc tussendoortjes

Teveel voor in een half uur eigk, nieuwsgierig?

18:00 - 18:30u :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje te duur om alleen voor stage 2 te komen maar ik had daar denk ik meer gestaan dan de main. Leuke namen en vaak de meest gevarieerde setjes. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tussen 14:00-14:30 zullen 40+ platen (in de vorm van mashus & edits) langs gaan komen, voor wie er meteen met een gestrekt been in wil gaan. De gedachte achter Alchemist is om een ‘LIVE’ set neer te zetten met muziek die aansluit op de plek in de timetable en wat je niet snel op het feest zal horen.

Nou worden de DJ’s in de 2e area geheel vrijgelaten in wat ze draaien en heb ik de onmogelijke opgave om het gat tussen Binary System (euforisch) en Coldax (xtra raw) te overbruggen. De set is wat lomper geworden dan ik eerst van plan was, maar ik heb denk ik wel wat leuks bekokstoofd.

Verwacht een opbouwende set met een flinke bak melodische raw, een lading gated kicks en veel drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Tussen 14:00-14:30 zullen 40+ platen (in de vorm van mashus & edits) langs gaan komen, voor wie er meteen met een gestrekt been in wil gaan. De gedachte achter Alchemist is om een ‘LIVE’ set neer te zetten met muziek die aansluit op de plek in de timetable en wat je niet snel op het feest zal horen.

Nou worden de DJ’s in de 2e area geheel vrijgelaten in wat ze draaien en heb ik de onmogelijke opgave om het gat tussen Binary System (euforisch) en Coldax (xtra raw) te overbruggen. De set is wat lomper geworden dan ik eerst van plan was, maar ik heb denk ik wel wat leuks bekokstoofd.

Verwacht een opbouwende set met een flinke bak melodische raw, een lading gated kicks en veel drive.


Perfecte begin van de dag. Gestrekte beentje voor zetten. We gaan feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het half uurtje daarvoor ga ik eigen producties draaien, aangevuld met wat plaatjes van Northorious (ook bekend als The Venator). Gaat een lekker euforisch setje worden met wat invloeden uit andere genres en iets steviger richting het einde. Oftewel, 13.30, stage 2, Binary System, zonnetje, biertje, go :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 01:06 
 
Hardtraxxer

Ik ben van plan om in mijn eentje die kant op te komen zondag. voor 35 euro een ticket kunnen scoren en de lineup is echt heel dik voor dat geld. Maar als ik het zo hoor moet ik bijna de hele dag in area 2 gaan zijn. Ik ontmoet graag mede hardtraxxers daar! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Binary System


Succes mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 16:00 
 
Hardtraxxer

Toch ook maar even kaartje gehaald. Vanaf stipt 13.00 aanwezig voor Solstice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 16:25 
 
Hardtraxxer

Wel zin an :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RickV schreef:
Toch ook maar even kaartje gehaald. Vanaf stipt 13.00 aanwezig voor Solstice :thumbsup:


Zelfde! Solstice nog niet eerder ergens mee kunnen pakken omdat hij jammer genoeg vaak te vroeg draait, maar dit keer ga ik er speciaal op tijd voor binnen zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft er zin om bij de set van Jones, Wheel of the harder Styles, te combineren met het rad van snats?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 19:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De rollen zijn omgedraaid deze zondag! Aanwezig bij jullie setjes (zover mogelijk)! Succes allemaal! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wie heeft er zin om bij de set van Jones, Wheel of the harder Styles, te combineren met het rad van snats?

Daag me nou niet uit. Jammer dat het dit jaar tegelijk met Awakenings valt.... Vond het vorig jaar erg gezellig alhoewel ik niet weet of ik had gegaan als ik niet de kaarten van het jaar ervoor al had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zygoma schreef:
Binary System


Succes mannen!

Thanks! Ben wel solo trouwens tegenwoordig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar maar kort binnen geweest omdat ik de pendeldienst toen begeleide maar de sfeer was echt goud toen, dit jaar wel mooi de hele dag aanwezig. Heel veel zin om ff een dagje een sloot aan goudgele bekers de keel in te rossen goadverdoaaaaaaammm'n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds in twijfel om een kijkje te nemen hier. 33 graden met kans op flink wat onweer in de middag draagt er iig niet echt goed aan bij... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Nog steeds in twijfel om een kijkje te nemen hier. 33 graden met kans op flink wat onweer in de middag draagt er iig niet echt goed aan bij... :P

Oei inderdaad, hopelijk valt het mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
SL5961 schreef:
Nog steeds in twijfel om een kijkje te nemen hier. 33 graden met kans op flink wat onweer in de middag draagt er iig niet echt goed aan bij... :P

Oei inderdaad, hopelijk valt het mee!

Nu al code oranje afgekondigd voor morgenmiddag, dus belooft al veel goeds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 22:52 
 
Artiest

Hier net alles ge-rekordboxed, beetje hopen op goed weer, tof om wat mensen van hier te zien om 8 uur in Area 2! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ter oren gekomen dat er gekeken wordt naar de optie om het feest indien mogelijk te verplaatsten naar de 013 mocht dat nodig zijn ivm het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 00:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ter oren gekomen dat er gekeken wordt naar de optie om het feest indien mogelijk te verplaatsten naar de 013 mocht dat nodig zijn ivm het weer.


Dit gaat niet gebeuren. Wij staan continu in contact met de weerdiensten. Volgens de meest recente informatie gaan de zware buien niet over ons heen. Mocht de situatie veranderen dan komen wij met meer informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 11:00 laten ze meer weten iig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten