wrote:Wat gebruik jij altijd veel woorden om eigenlijk te zeggen: Aanwezig.
Waarschijnlijk kriebelt het t.z.t. wel weer, ja.
wrote:Wat gebruik jij altijd veel woorden om eigenlijk te zeggen: Aanwezig.
Ruggengraat is weer eens zoek. Ticket binnen.wrote:Zowel in zaal 1 als zaal 2 is de line up grotendeels top. Vorige editie prima feest gehad, maar zowel het geluid, drukte, sfeer en ook sommige sets waren wat wisselvallig. Drukke periode ook tegen die tijd, houd het nog even als optie
klasse we gaan feestewrote:Welgeteld 2 weken als optie gehouden. Netjes
Klasse hoor! Meer dan verdiend.wrote:REACTiVATE is 100% UITVERKOCHT!
WOW! Met nog meer dan 5 weken te gaan is REACTiVATE - The Everlasting Flame volledig uitverkocht! We kunnen nu al niet meer wachten om jou, samen met duizenden andere liefhebbers, te verwelkomen tijdens het eerste Hardstyle Classics event van het jaar..
![]()
Heb dat ook wel een paar keer gehad met feesten ja.wrote:Het angstzweet brak weer even uit. Vond mijn tickets niet meteen. Blijkbaar krijg je deze ook pas de week zelf. Ze moeten daar echt mee kappen joh
Ik heb je een mail gestuurd. Blijkbaar kan ik je geen pb sturen.wrote:"last minute" op vakantie dus moet m helaas missen, 2 kaartjes te koop dus.

0,0 puzzelen, 100% Geck-Owrote:Geck-o tegelijk met Wildstylez en Noisecontrollers, dat is wel zuur. Wordt nog even puzzelen.
Zei er iemand puzzelen!?wrote:Geck-o tegelijk met Wildstylez en Noisecontrollers, dat is wel zuur. Wordt nog even puzzelen.
Dit is wel een moeilijk puzzel Delt-A''wrote:Zei er iemand puzzelen!?wrote:Geck-o tegelijk met Wildstylez en Noisecontrollers, dat is wel zuur. Wordt nog even puzzelen.
https://clashfinder.com/s/reactivate2024/