Vind het geen straf om Seven te horen om eerlijk te zijn.wrote:Wat een heerlijke line-upE-Force de enige mindere naam, maargoed das maar een halfuurtje.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
Oeh, Zündapp meeting? Ik heb een 448-05wrote: Hahaha dat zou mooi zijn. 20 kg aan platen mee op de zundapp uit het oosten.
5th Element/The System/Who The Hell Are You/Passion for Life/Dreamcatchers/Masterclass/Crucifix prima hoor.wrote:Vind het geen straf om Seven te horen om eerlijk te zijn.wrote:Wat een heerlijke line-upE-Force de enige mindere naam, maargoed das maar een halfuurtje.
Ook zeker aanwezig , sicke lineup!
Je hebt gezien/meegekregen wat hij vaak draait in "classics" setjes?wrote:5th Element/The System/Who The Hell Are You/Passion for Life/Dreamcatchers/Masterclass/Crucifix prima hoor.wrote:Vind het geen straf om Seven te horen om eerlijk te zijn.wrote:Wat een heerlijke line-upE-Force de enige mindere naam, maargoed das maar een halfuurtje.
Ook zeker aanwezig , sicke lineup!
Remote Control, Intensive Care (vinyl uiteraard) en Firebird graag.
Oh ja, en:
Oh ja, en:
wrote: de Mythica Records releases, vinyl uiteraard.
Passion for Life (Q-Base Edit / E-Force Remix) en Who The Hell Are Youwrote:Remote Control, Intensive Care (vinyl uiteraard) en Firebird graag.
Oh ja, en:wrote: de Mythica Records releases, vinyl uiteraard.
Wel gave line up, maar vind 013 echt een ruk locatie (lees: ingeblikt sardientje)
wrote:Wel gave line up, maar vind 013 echt een ruk locatie (lees: ingeblikt sardientje)
Gewoon komen duswrote: Klopt, we hebben daarom besloten om dit jaar iets minder tickets te verkopen
Ja wat is minder, die 100 kaarten zullen het verschil ook niet maken ben ik bang.
We gaan 350 tickets minder verkopen, of dit het gewenste effect heeft weten we achteraf en is moeilijk in te schatten maar we moeten ergens beginnen natuurlijkwrote:Ja wat is minder, die 100 kaarten zullen het verschil ook niet maken ben ik bang.
Feit is ook dat alles betaald moet worden en hoe minder tickets we verkopen hoe duurder de tickets voor de bezoekers die wel komen dus vandaar deze eerste poging.
-
SHardtraxxer
- 273 posts member since 2020
- last seen May 2026
Complimenten hiervoor!wrote:We gaan 350 tickets minder verkopen, of dit het gewenste effect heeft weten we achteraf en is moeilijk in te schatten maar we moeten ergens beginnen natuurlijkwrote:Ja wat is minder, die 100 kaarten zullen het verschil ook niet maken ben ik bang.![]()
Feit is ook dat alles betaald moet worden en hoe minder tickets we verkopen hoe duurder de tickets voor de bezoekers die wel komen dus vandaar deze eerste poging.
Klasse! Benieuwd of dit qua crowdcontrol gaat helpen natuurlijk. Wat ik ook denk dat zou helpen is om die binnenplaats van 013 te gebruiken (ook bij The Gang gebruikt toen).wrote:We gaan 350 tickets minder verkopen, of dit het gewenste effect heeft weten we achteraf en is moeilijk in te schatten maar we moeten ergens beginnen natuurlijkwrote:Ja wat is minder, die 100 kaarten zullen het verschil ook niet maken ben ik bang.![]()
Sowieso aanwezig, maar koop met mijn salaris de tickets
Vette line up! Zeer waarschijnlijk aanwezig! 
In natura werd niet geaccepteerd?wrote:maar koop met mijn salaris de tickets
Dat is wel netjes inderdaad. Moeilijk in te schatten hoe veel het gaat helpen, misschien bij de ene act meer dan bij de andere.wrote:Complimenten hiervoor!wrote:We gaan 350 tickets minder verkopen, of dit het gewenste effect heeft weten we achteraf en is moeilijk in te schatten maar we moeten ergens beginnen natuurlijkwrote:Ja wat is minder, die 100 kaarten zullen het verschil ook niet maken ben ik bang.![]()
Nouja ik ga het nog overwegen
Heb de weken erna al wel wat feesten staan en ben een beetje sceptisch na de editie van dit jaar maarrrrr wellicht een last minute besluit nemen want de line-up liegt er niet om.
Wat gebruik jij altijd veel woorden om eigenlijk te zeggen: Aanwezig.
Waarschijnlijk wel aanwezig met Hekzitter
Er gaat gefeest worden.wrote:Waarschijnlijk wel aanwezig met Hekzitter
wrote:Tickets zijn weer binnen
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Direct optiewrote:Er gaat gefeest worden.wrote:Waarschijnlijk wel aanwezig met Hekzitter
Say no more mein brudernwrote:Er gaat gefeest worden.wrote:Waarschijnlijk wel aanwezig met Hekzitter