Hele fijne line up, zware optie!
Denk wel bij.
@Jordi @Rickzel jullie ook, amigo's. Even Prefix & Density over doen want ik zag jullie zondag haast huilen van geluk en blijdschap.
Hier sluit ik mij bij aanwrote:Ik zou bij deze line-up dus alleen maar in zaal 2 bivakkeren. Heel dikke namen daar. Ergens vind ik dit wel jammer, want ik betaal dan de volle pot zonder de "duurdere" artiesten, betere geluid en de lichtshow etc mee te krijgen. Ik ga nog even wachten met de tickets.
Maar het is wel 25 jaar The Pitcher dus reken maar op iets speciaals.wrote:Ik wacht ook nog met tickets halen. Vind de line-up minder leuk dan vorig jaar en vond het toen echt te druk. Adaro en Frequencerz doen weinig meer met me en een Psyko Punkz, Josh & Wesz en The Pitcher heb ik nu wel genoeg gezien.
De volledige versies van Unfinished Demo, Summertime (The Pitcher Re-Amp), Ain't Nobody 2022, Grindin'(2009 Edit) en die track van Decibel vrijdag 2023 zullen het publiek in gestrooid worden op CD'tjes.wrote: Maar het is wel 25 jaar The Pitcher dus reken maar op iets speciaals.
Dit klinkt beter dan het zou moeten zijnwrote:Hoppa lekker tieten kijken en baco's drinken bij de Nacht en after bij Deem.
+1wrote:Denk wel bij.
Ben ooit 'De nacht' uit gebonjourd omdat ik weigerde de slagroom te likken van de donkere medemens haar borsten.wrote:Zoek dees denk ok wel.
oja t is in Tilburg. Nu moet ik zeggen ''after bij mij en we gaan naar de nacht haha xD'
Snap ik. Als jij zelfs dat niet meer wil doen, is het tijd om naar huis te gaan.wrote:Ben ooit 'De nacht' uit gebonjourd omdat ik weigerde de slagroom te likken van de donkere medemens haar borsten.wrote:Zoek dees denk ok wel.
oja t is in Tilburg. Nu moet ik zeggen ''after bij mij en we gaan naar de nacht haha xD'
Misschien lag het ook aan het feit dat ik in datzelfde tijdsspan mijn baco's achterstevoren inhaleerde over de bar heen.wrote:Snap ik. Als jij zelfs dat niet meer wil doen, is het tijd om naar huis te gaan.wrote:Ben ooit 'De nacht' uit gebonjourd omdat ik weigerde de slagroom te likken van de donkere medemens haar borsten.wrote:Zoek dees denk ok wel.
Wanneer announcen ze die gast in zaal 2?wrote:De classics crolonaise is al ingestart en DJ Cro zit achter het stuur.