Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hou ik je aan. Heb wel extra hoge verwachtingen dan van je natuurlijk.


Fantazoo schreef:
Optie!

:thumbup:

Broken Balance schreef:
Gezel, waar ga je heen?

De bedoeling is om 6 tot 8 weken naar Curacao te gaan om daar remote te werken, even de winter ontvluchten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had gehoopt dat de line-up in het boekje van Revelation zou staan, maar helaas. Ik ben benieuwd!

Organisatie, fix dan wel even fatsoenlijke bezetting van het eten. Of geef een stempel dat men naar buiten kan, prima oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik had gehoopt dat de line-up in het boekje van Revelation zou staan, maar helaas. Ik ben benieuwd!

Organisatie, fix dan wel even fatsoenlijke bezetting van het eten. Of geef een stempel dat men naar buiten kan, prima oplossing.

Deze optie was er voor Revelation ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, daarom meld ik het ook. Maar niemand wist dat, volgens mij :lol: . Communiceer het dan ook.

Ik heb bij de 'service medewerker' die er rond liep (stond bij die kerel op zijn rug) of hij niet even wat met het eten kon fixen of dat we niet even in de bedrijfskantine wat konden eten ofzo. Dat kon helaas niet, haha.
Maaarrrrr hij was wel heel chill omdat hij muntjes voor de kluisjes uitdeelde op de momenten dat mensen in het kluisje moesten zijn. Was top, aardige kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 17:45 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We nemen de feedback vanuit REVELATiON zeker mee, de line-up wordt deze week bekendgemaakt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 17:55 
 
Hardtraxx Newbie

Rebirth Events schreef:
We nemen de feedback vanuit REVELATiON zeker mee, de line-up wordt deze week bekendgemaakt! ;)


na vanavond 19:45 dan :cry: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
We nemen de feedback vanuit REVELATiON zeker mee, de line-up wordt deze week bekendgemaakt! ;)


Komt deze nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rebirth Events schreef:
We nemen de feedback vanuit REVELATiON zeker mee, de line-up wordt deze week bekendgemaakt! ;)


Komt deze nog?


Ik denk dat dit nog wel even gaat duren ivm deze manier van werken door de overheid... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Rebirth Events schreef:
We nemen de feedback vanuit REVELATiON zeker mee, de line-up wordt deze week bekendgemaakt! ;)


Komt deze nog?


Ik denk dat dit nog wel even gaat duren ivm deze manier van werken door de overheid... :/


Dat zou alleen niet echt invloed moeten hebben op het naar buiten brengen van de line-up toch? Of het moet geheel onmogelijk zijn om een alternatieve datum te vinden indien het niet doorgaat de 29e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:

Dat zou alleen niet echt invloed moeten hebben op het naar buiten brengen van de line-up toch? Of het moet geheel onmogelijk zijn om een alternatieve datum te vinden indien het niet doorgaat de 29e.


Ik denk dat afweging vooral is dat als je nu een line-up naar buiten brengt en die daarna wellicht moet aanpassen ivm nieuwe datum, dat dat ook niet heel handig is. Zeker met nieuwe locatie + grotere editie. Dat wil je gewoon direct goed doen lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan inderdaad zo zijn dat de line-up nog niet definitief is door de onzekerheid en dat je die ook niet kan maken door kruisende agenda's e.d. Bepaalde commitments kosten waarschijnlijk ook weer geld. Dus het is vrij begrijpelijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plus je wil mensen natuurlijk op dit moment niet dood maken met een blije mus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je hebt mogelijk ook wat artiesten op de line-up die niet eens meer binnen mogen komen als 2G er doorheen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Paul Elstak en Noisekick niet meer komen nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

+ Dozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Jammer dat Paul Elstak en Noisekick niet meer komen nu

Kaart verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Je hebt mogelijk ook wat artiesten op de line-up die niet eens meer binnen mogen komen als 2G er doorheen gaat.


Is personeel (artiesten) niet uitgesloten van die regel.
Nu is dat dacht ik wel zo met de QR code.
Artiesten en bijvoorbeeld horeca medewerkers hoeven niet zo'n code te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kaart kost €42,50, best wel fors voor een feest in de 013. Ben benieuwd wat ze ervan weten te maken dan, twee of misschien wel drie area's?

Edit: Had jullie comment gemist over een 'mogelijke' tweede area. In dat geval rechtvaardigt dat de prijs een stuk meer natuurlijk :)

Ter vergelijking, ik ga in juni naar Deadmau5 in de 013 en dat kaartje kostte me 50 euro, voor 2/3 uurtjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
MelvinFR schreef:
Kaart kost €42,50, best wel fors voor een feest in de 013. Ben benieuwd wat ze ervan weten te maken dan, twee of misschien wel drie area's?

Edit: Had jullie comment gemist over een 'mogelijke' tweede area. In dat geval rechtvaardigt dat de prijs een stuk meer natuurlijk :)

Ter vergelijking, ik ga in juni naar Deadmau5 in de 013 en dat kaartje kostte me 50 euro, voor 2/3 uurtjes. :P


Maar dat is natuurlijk ook een hele andere wereld plus je hebt het hier ook over deadmau5. Sowieso zijn concerten bizar duur voor de tijdsduur in vergelijking met een feest. Als je het zo bekijkt is Qlimax nog 'goedkoop'.

Wel thanks dat je specifiek deze deadmau5 in 013 noemt, was niet op de hoogte dat hij weer naar NL ging komen. Die gaat op de optielijst :drool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Je hebt mogelijk ook wat artiesten op de line-up die niet eens meer binnen mogen komen als 2G er doorheen gaat.

Indy schreef:
Jammer dat Paul Elstak en Noisekick niet meer komen nu

Is personeel (artiesten) niet uitgesloten van die regel.
Nu is dat dacht ik wel zo met de QR code.
Artiesten en bijvoorbeeld horeca medewerkers hoeven niet zo'n code te hebben

Klopt, maar deze artiesten weigeren om op te treden als er een QR code gevraagd wordt aan hun publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Martin Waus schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Je hebt mogelijk ook wat artiesten op de line-up die niet eens meer binnen mogen komen als 2G er doorheen gaat.

Indy schreef:
Jammer dat Paul Elstak en Noisekick niet meer komen nu

Is personeel (artiesten) niet uitgesloten van die regel.
Nu is dat dacht ik wel zo met de QR code.
Artiesten en bijvoorbeeld horeca medewerkers hoeven niet zo'n code te hebben

Klopt, maar deze artiesten weigeren om op te treden als er een QR code gevraagd wordt aan hun publiek

Dus Paul elstak heeft toch niet gedraaid op resonate? Was wel een heel goede look-alike dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Dus Paul elstak heeft toch niet gedraaid op resonate? Was wel een heel goede look-alike dan ;)

Als ze het geld nodig hebben dan worden de 'principes' tijdelijk wel even opzij geschoven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2021 06:41 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
Welke artiesten zouden jullie graag willen zien? En stel je voor er is een twee area, wie mogen we dan ook zeker niet vergeten? ;)

Abject vs Frontliner set!
D'stylerz!
The Machine!
Noisecontrollers!
The Pitcher!
Davide Sonar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2021 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timeshift schreef:
Rebirth Events schreef:
Welke artiesten zouden jullie graag willen zien? En stel je voor er is een twee area, wie mogen we dan ook zeker niet vergeten? ;)

Abject vs Frontliner set!
The Machine!


Zo daar zou ik ook echt voor tekenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2021 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Abject vs Frontliner??? Heh :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten