Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het waren heerlijke setjes, vooral die van Chris One zeg, maar Thera ook heel sterk (was toen al wel weg wegens 3 uur terug rijden en vermoeidheid sloeg toe) dus nu behoorlijk spijt van want die TL zeg, poah. Wel blij dat ik op tijd weg ging want laatste uurtje terug rijden ging niet van harte pff.

Bij een volgende editie (of een ander feest) met een classics stage van Theracords 100% weer aanwezig.
Trackkeuzes, gezelligheid en veel dichter bij Origins kom je niet. Props voor de dag mannen en vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 12:52 
 
Hardtraxx Newbie

Was een geslaagd feestje hier ook van mijn kant een Kleine opsomming


Kluisje 2,50 dat is best wel een dikke prima in deze tijden

Redelijk gevarieerde tracks gehoord al hoewel ik Niet echt een set vd dag kan aanwijzen ...wss frontliner of noisecontrollers
Ondanks verkr8ting van F*ck the noisecontrollers

Normaal altijd wel hyped voor josh & wesz en The Pitcher maar dit was een beetje mehh ,kan natuurlijk ook aanmezelf hebben geleden.
Ook bij avio was het een beetje meh .
I
Ondanks een hoop goede dingen over 013 en t geluid te hebben gehoord en gelezen vondt ik t zelf in zowel de main als de 2nd area wisselvalig ? Soms loepzuiver en daarna weer modderig(wollig) ,geen idee of dit aan of de kwaliteit van de tracks ligt of de afstellingen vd geluidman

Prima vloertje ..vaker plak Dan spekglad
Trap in zaal met genoeg stampruimte

De subbass in de gang tussen main en zaal 2 tijdens TnT en degos en redone was wel een throwbackje naar qbase (hangar) Niet voelbaar maar wel 1 grote resonatie tunnel :surrender:

Na Chris one op loudness lang lang geleden (de editie met dj dirk- Jan pak een punt) beetje huiverig maar als ik nu die tracklist zie spijtcdat we daar Niet zijn blijven hangen Ipv josh and wesz

Thera draaide dikke prima net als geck-o

Wel iets minder kaarten verkopen voor de volgende editie t was net iets te vaak allejezus druk

Wtf momentjes van de dag ..
Ingangscontrole was meest belabberde in 16 jaar hardstyle feesten .
gekookte eitje in de pisbak bij de kluisjes ?

Op naar de volgende !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste is al wel weer gezegd hier. Heerlijk feest gehad. Alleen maar goede sets in zaal 2, maar die van Chris One stak er bovenuit. Heerlijk onverwacht ook! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor dat soort lijsten van zaal 2 wil ik best nog wel eens mijn bunker uit willen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 19:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

NSCLT (Antifact - Path Of The Righteousness :loving: ) en A-Lusion (Tears Will Dry en No One Excluded :D ) waren de leukste setjes van de dag !! Vond de eerste helft van de dag veel leuker dan de tweede. Vond het verder veelste druk op de vloer en bij de barren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed feest gehad. Was inderdaad wel wat te druk zeker richting het einde van de avond. Geluid en sfeer helaas ook beide wat wisselend. Set van de dag was met kilometers afstand Chris One. Geweldig :yay: Verder ook goed vermaakt op o.a. A-Lusion, The Pitcher en Geck-O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere dag gehad, hoogtepunten waren Noisecontrollers, Deetox en Degos & Re-Done.

Vet om weer eens Frontliner - First Cut, The Geminizers - Godcore, Delete - Dismissed en alle Noisecontrollers pareltjes te horen.

Om 11 uur naar huis gegaan omdat m'n benen kapot waren en ik nog een uur naar huis moest rijden.
Leuk ook om weer veel van hier te hebben gesproken :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Voor dat soort lijsten van zaal 2 wil ik best nog wel eens mijn bunker uit willen komen.



Wou net zeggen. Als artiesten dit nou eens vaker doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een tracklist van Wavolizer gezien? Die was lekker lomp en obscuur bezig maar ongeveer halverwege kwam er opeens een vette kaas-plaat tussendoor. Leek wel alsof hij de verkeerde plaat inmixte ofzo. Volgens mij zei Grim nog dat hij de verkeerde wafels had gegeten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heeft iemand een tracklist van Wavolizer gezien? Die was lekker lomp en obscuur bezig maar ongeveer halverwege kwam er opeens een vette kaas-plaat tussendoor. Leek wel alsof hij de verkeerde plaat inmixte ofzo. Volgens mij zei Grim nog dat hij de verkeerde wafels had gegeten. :lol:

Hoe was je kerkdienst om 10:00 nog :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, niet zo goed eerlijk gezegd. Maar daarna naar het café gegaan om af te pilsen. Was een pittige maandag en dinsdag, kan ik je eerlijk vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 15:31 
 
Hardtraxxer

Ik lees hier maar weinig over de ontiegelijke grafdrukte. Vrijwel de hele dag nergens, maar dan ook helemaal nergens, normaal de ruimte gehad om te bewegen. Ook wel ander volk als normaal (dagjesmensen?). Door deze factoren heb ik het jammer genoeg niet echt naar m'n zin gehad. Hopelijk worden er volgend jaar minder kaarten verkocht, want de locatie en line-up waren top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Ik lees hier maar weinig over de ontiegelijke grafdrukte. Vrijwel de hele dag nergens, maar dan ook helemaal nergens, normaal de ruimte gehad om te bewegen. Ook wel ander volk als normaal (dagjesmensen?). Door deze factoren heb ik het jammer genoeg niet echt naar m'n zin gehad. Hopelijk worden er volgend jaar minder kaarten verkocht, want de locatie en line-up waren top!

Hier wel mee eens. Kwam er mede door die drukte het grootste deel van de dag ook niet echt lekker in. Dat er veel ander volk dan normaal rondliep viel mij ook al op. Dit is natuurlijk helemaal prima en wat mij betreft is iedereen welkom (one love enzo :loving: ), maar laat de Tiktok-technodansjes waarbij je zo lomp mogelijk tegen elkaar aan beukt aub thuis.

Vond de setjes in zaal 1 ook maar mwah.. weet niet of dit aan de platenkeuze, de drukte of de sfeer lag. Avio had ik me erg op verheugd na hun set op VWAB, maar helaas viel dit me ook wel tegen.

In zaal 2 was het gelukkig wel ouderwets maaien met goede sfeer, met hier als hoogtepunten Thera en Degos & Re-Done. Verder vond ik de locatie an sich ook top!
Al met al dus wel wat negatieve puntjes maar wil bij de volgende editie toch nog wek een poging wagen :beer: .
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten