Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Voor corona hadden we De Samenzwering wat hopelijk weer terugkomt.

Je hebt nu Multigroove. Was begin dit jaar (maart dacht ik) ook al een editie. Vermoed dat dat terug blijft komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 16:57 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Vanwaar de keuze om het van 14:00 - 01:00 te doen i.p.v. 13:00 - 00:00? Nu moeten waarschijnlijk veel mensen de laatste set missen vanwege het OV. Verder wel super tof dat de 013 jullie nieuwe 'thuisbasis' lijkt te zien, dikke locatie :thumbsup:


He Melvin, de tijden staan nog niet 100% vast! We nemen dit zeker mee. :thumbup:

Over de datum, helaas zit de agenda bij iedereen behoorlijk vol en stond deze datum al enige tijd vast. Gelukkig is REACTiVATE overdag! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets vroegere tijden kan er ook voor zorgen dat sommige mensen misschien naar beide feesten gaan, voor mij wat te veel, maar toch :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
Indy schreef:
Doe in zaal 2 maar een Early zaal! Raw classics zijn er al genoeg tegenwoordig :cool:


Noem 1 actief feest dedicated aan Raw Classics?

Origins :cool:


Helaas meer een mythe dan actief imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 18:07 
 
Hardtraxx Addict

The Ace of Bass schreef:
patrickjeb schreef:
Voor corona hadden we De Samenzwering wat hopelijk weer terugkomt.

Je hebt nu Multigroove. Was begin dit jaar (maart dacht ik) ook al een editie. Vermoed dat dat terug blijft komen.

Multigroove was er altijd al
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
The Ace of Bass schreef:
patrickjeb schreef:
Voor corona hadden we De Samenzwering wat hopelijk weer terugkomt.

Je hebt nu Multigroove. Was begin dit jaar (maart dacht ik) ook al een editie. Vermoed dat dat terug blijft komen.

Multigroove was er altijd al

Ja bedoelde ook meer dat ik denk dat ze Multigroove blijven geven en niet een nieuwe editie van De Samenzwering. Wat eigenlijk ook gewoon n soort van Multigroove editie was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 08:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Rebirth Events schreef:
Welke artiesten zouden jullie graag willen zien? En stel je voor er is een twee area, wie mogen we dan ook zeker niet vergeten? ;)


The Z. vs Reactiv


Haha föhnen!

Wat ik echt heel tof zou vinden: Tuneboy met een 3 a 4u set in de kleine zaal. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Welke artiesten zouden jullie graag willen zien? En stel je voor er is een twee area, wie mogen we dan ook zeker niet vergeten? ;)

Early hardstyle in de tweede area! En dan ook echt tot en met 2005/2006 aub. Namen als DHHD, Zany, Dana, Mani, The Beholder en een setje van Geck-O zou fantastisch zijn. (Heel stiekem hoop ik ook ooit een The Raiders setje mee te maken)

En in de eerste area namen als: Blademasterz, Isaac, B-Front, The Prophet, Crypsis, The R3belz, Chris One afsluiter :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tegelijk met XQ Phuture Noize helaas..

Vind dit ook erg zonde.. Was hier graag bijgeweest, erg vermaakt op de vorige editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 16:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

REACTiVATE 2022 - The Infinity Zone
Classics zijn tijdloos en vormen een eindeloze cirkel van emotie en nostalgie. Maar wat als er een plek zou zijn waar tijd niet bestaat. REACTiVATE nodigt jou uit om op 29 januari binnen te stappen in… The Infinity Zone!

WIN 5 JAAR GRATIS TOEGANG!
Deze woensdag om 19:00 start de kaartverkoop voor de 2022 editie van REACTiVATE, die voor het eerst plaats zal vinden in Poppodium 013, Tilburg.

Pre-registreer jezelf nu om kans te maken op 5 jaar gratis toegang tot REACTiVATE en krijg woensdag toegang tot de exclusieve Early Access Ticketverkoop: https://www.timetoreactivate.nl/pre-register.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cool. Ik heb dan in principe ook nog XQ Phuture Noize staan maar misschien dat hier mijn voorkeur wel naar uit gaat (zeker bij een goede line-up).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ook wel benieuwd.
Organisatie, komt de line-up al binnenkort?

inb4: *soon*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 14:34 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ja, ook wel benieuwd.
Organisatie, komt de line-up al binnenkort?

inb4: *soon*


Soon! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

013 en classics feesten altijd wel instant hit. Dus waarschijnlijk wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 10:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is de capaciteit van 013? Moet ik snel zijn voor tickets denken jullie? Heb nog geen metgezellen gevonden namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 13:04 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wat is de capaciteit van 013? Moet ik snel zijn voor tickets denken jullie? Heb nog geen metgezellen gevonden namelijk.

Gewoon gaan! Bij mij gaat iedereen naar XQ, maar toch besloten om hier naar toe gaan. Er zijn altijd wel bekenden om een dansje mee te wagen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afhankelijk van de line-up zeker een optie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Afhankelijk van de line-up zeker een optie dit.


Dit.
En dan haken jullie bij mij maar aan. Dit moet m'n afscheidsfeestje worden voordat ik een tijdje naar het buitenland vertrek dus verwacht het beste van mijn kant. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Afhankelijk van de line-up zeker een optie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 15:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sarabande schreef:
Afhankelijk van de line-up zeker een optie dit.


Dit.
En dan haken jullie bij mij maar aan. Dit moet m'n afscheidsfeestje worden voordat ik een tijdje naar het buitenland vertrek dus verwacht het beste van mijn kant. :bomb:

Hou ik je aan. Heb wel extra hoge verwachtingen dan van je natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sarabande schreef:
Afhankelijk van de line-up zeker een optie dit.


Dit.
En dan haken jullie bij mij maar aan. Dit moet m'n afscheidsfeestje worden voordat ik een tijdje naar het buitenland vertrek dus verwacht het beste van mijn kant. :bomb:


Optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 16:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Afhankelijk van de line-up zeker een optie dit.

Dit

Remi schreef:
En dan haken jullie bij mij maar aan. Dit moet m'n afscheidsfeestje worden voordat ik een tijdje naar het buitenland vertrek dus verwacht het beste van mijn kant. :bomb:

Gezel, waar ga je heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart kost €42,50, best wel fors voor een feest in de 013. Ben benieuwd wat ze ervan weten te maken dan, twee of misschien wel drie area's?

Edit: Had jullie comment gemist over een 'mogelijke' tweede area. In dat geval rechtvaardigt dat de prijs een stuk meer natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
MelvinFR schreef:
Vanwaar de keuze om het van 14:00 - 01:00 te doen i.p.v. 13:00 - 00:00? Nu moeten waarschijnlijk veel mensen de laatste set missen vanwege het OV. Verder wel super tof dat de 013 jullie nieuwe 'thuisbasis' lijkt te zien, dikke locatie :thumbsup:


He Melvin, de tijden staan nog niet 100% vast! We nemen dit zeker mee. :thumbup:

Over de datum, helaas zit de agenda bij iedereen behoorlijk vol en stond deze datum al enige tijd vast. Gelukkig is REACTiVATE overdag! ;)


Zie nu dat de tijden zijn gewijzigd naar 13:00 - 00:00, goede zaak! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten