Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2023 14:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heeuj Fissaaa!! Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2023 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Goeie plaat
Classic is het niet


Grapje zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Heeuj Fissaaa!! Zin in :thumbsup:
was heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu op weg naar huis, heel dik feest ondanks de vertraging die ik met de trein had.
Nc veruit beste set vd avond :yay:.
Zal morgen een uitgebreid verslag schrijven :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 01:57 
 
Hardtraxx Newbie

Vonden jullie het leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 01:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 08:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
@Thera

Bison Meets The Quakers – I Got Tonight (L)

(en meestal komt die wel voorbij maar alsnog...... Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Gz of original mix). All time favoriete plaat. Kan die niet vaak genoeg horen :bomb: )



Thera! Held! om ze gewoon allebei te draaien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele toffe dag gehad ondanks een paar kleine minpuntjes.

Grootste minpunt was toch wel de drukte. Het was eigenlijk net wat te druk. Op verschillende plekken gestaan maar OF het was te druk, Of het geluid was op een wat rustigere plek een stuk minder.

Ook de vloer was een dingetje... Of het was echt spekglad, of t was een vloer met superlijm. Verschillende keren bijna op mn gezicht gegaan.

Als laatste vond ik de verlichting echt verveld. Veel lampen op ooghoogte waardoor je spontaan epilepsie oploopt.

Maar verder was het top! :D Hele gezellige groep en de sfeer zat er behoorlijk in (vooral op het begin van de dag). Was wel mooi om te zien dat de meeste dj's moeite deden om er vergeten platen bij te pakken.

Plaat die me het meeste opviel was Nagoom - 4x4 bij Adaro. Verder had hij maar een beetje een rare set. Begon heel sterk met een paar toffe platen die je normaal niet zo veel hoort (o.a. timeless van Wildstylez), maar ging later over op de vertrouwde hitjes. Ook wat minder hard dan verwacht maar dat wel aan het tijdstip van zn set hebben gelegen.

Setjes van de dag waren voor mij:
Deetox (Ze had het nog even heel moeilijk toen ze Alone draaide). Openen met state of mind :thumbsup:
D&R (wat een drive, al kon de set voor mij niet tippen aan de 2 orgins sets)
Thera (Held held held! zie boven)
Ran D (niet heel verrassend maar geluid stond op dat moment loepzuiver en dat in combi met frequencerz - bitch (L) Wel een kratje bier verloren omdat ik ervan overtuigd was dat die af zou sluiten met sorrow, niet dus)

Tegenvaller was voor mij The Pitcher. Normaal wel garantie voor een losgaande zaal maar t viel om een of andere reden een beetje dood in de zaal)

Drinken in glazen in wel helemaal kut trouwens. Sta je daar los te gaan met een hardplastic beker. Halve inhoud eruit bij elke toffe plaat >.< . Volgende feestje in de 013 maar zo'n drinkzak meenemen.

Binnenkomst liep verder allemaal vlotjes en ook een kluisje voor maar €2,50 is in deze tijden best netjes! Catering is zoals altijd daar karig. Enige wat je binnen kon halen was wat fruit en een tosti. Voor de rest moest je naar buiten de kou in (6,50 voor een frietje :thumbdown: )

Op naar Reminder! Hopelijk hebben we daar wat meer ruimte om los te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Drinken in glazen in wel helemaal kut trouwens. Sta je daar los te gaan met een hardplastic beker. Halve inhoud eruit bij elke toffe plaat >.< .


Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft elk feest gewoon bekers met de zelfde grote ronde opening aan de bovenkant waar vloeistof uit gaat als je drinkt of er wild mee gaat rondzwaaien, ongeacht materiaal.

Tof dagje gehad, veel gezelligheid met genoeg van hier. Pluspunten en minpunten:

+++ Chris One, setje van de dag
++ Degos & Re-Done, props voor de 2005 hardcore plaat, Negative A - White Fluids Of DNA.
++ Deetox, dikke plus voor al die Delete platen en oude E-Force
+ Sfeer in zaal 2
+ Phrantic, Geck-O, Thera en Noisecontrollers
+ Platenkeuze in zaal 2, genoeg afwisseling tussen bekend en onbekend, classics, raw en early. Veel dichter bij een mini Origins kom je niet.
+ Snelle entree en goedkope kluisjes, wel een beetje irritant dat je die via een link moest unlocken, mijn internet werkte niet mee op de locatie van de kluisjes.
+ Snelle WCs als je bij zaal 2 en beneden ging

+- A-Lusion, paar toffe platen maar veel was allemaal spul wat hij na Second Identity uitbracht, ken daar weinig van en het was ook niet zo spannend
+- The Pitcher, begon heel sterk maar de rest waren veelal edits die niet altijd even goed vielen, het mixwerk dat ging ook niet zo soepel als ik van hem gewend ben. Kan wezen dat hij veel dingen daadwerkelijk live deed, kon ik niet goed zien.

--- Het was veel te druk imo, je kon in beide zalen bij tijden echt niet een beetje normaal los gaan zonder dat je continu tegen iemand aan knalde. Bij tijden kon je zelfs amper wat bewegen zonder dat je tegen iemand aan kwam. Alleen in de verre uithoeken van de zaal had je soms een beetje ruimte. Hierdoor wel grotendeels de main vermeden.

Toppunt was nog wel een open plek in de main waar ik met Job, Rick en nog iemand geloof ik ging staan en dat een kerel opeens zegt he man je gaat tussen mij en mijn vrienden in staan, waarop ik zei dat dit volgens mij gewoon een open plek is waar iedereen mag staan.

Voor ik die zin kon afmaken werd ik weggedrukt door iemand, zag niet zo snel door wie, maar zag later dat groepje ook weer mot hebben met een paar anderen. Je kan blijkbaar plekjes claimen net als bij een strand in een toeristenoord. Laat dan geen gapend gat tussen je groep als de zaal al bomvol staat, heb echt geen probleem met even omwisselen zodat je bij je vrienden kan staan.

-- Geluid was wisselvallig in beide zalen, ene moment stond het enorm goed en loepzuiver en andere momenten kwam de bass totaal niet door. Het leek soms ook gewoon per plaat te verschillen. Kon ook niet echt een goed plekje pinpointen waar het nou wel goed was. Over het algemeen stond het ook te zacht.

- Caine, deed wel wat unieks maar ik denk dat ik geen plaat voor 2015 heb gehoord. Slecht was het niet of zo, maar vond het zelf 10x niks. Het leek meer wat op een Rebelion en Radical Redemption showcase, er was wel af en toe een leuk plaatje van The One Man Army maar het gros was mwa, die oude Rebelion platen blijven wel echt van matige kwaliteit.

- Trage bar, niet door het personeel per sé maar als je elke individu en bestellingen laat opnemen en drinken laat inschenken en dit ook nog over twee betaalpunten op een bar laat doen, dan gaat het lang duren.
- Eten veel te duur en drinken dat bijna 4 euro per drankje aantikt.
- De stage met die ledjes schermen e.d. was top maar waarom die stroboscopen op ooghoogte doen recht het publiek in.
- Plakvloer of glijbaan, geen tussenweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 14:45 
 
Hardtraxxer

Wat een verademing in vergelijking met VWAB m.b.t. Locatie en geluid.
Mooi feest gehad. Enkel Avio was ff doorkomen, vond de zaal toen ook aardig stilvallen. Daarna TNT bracht de sfeer meteen terug voor mij gevoel. Adaro vond ik ook wat tegenvallen, maar wel tof dat hij zijn best doet wat andere platen te draaien. Noisecontrollers had ik eigenlijk iets meer rauwer spul verwacht, maar alsnog een lekker set.

@Frontliner, genoten van je set. Al hoeft de hardcore voor mij niet, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Verder had ik bijvoorbeeld Rollin of move 2 thiz wel willen horen :P. Maar ondanks dat zeker genoten van aantal zeer mooie pareltjes . Tof dat je ook nog ff de zaal in ging en tijd nam voor mensen. Grote klasse!

Pluspunt vond ik toch wel het geluid, gewoon loopzuiver, weinig schommeling gehoord, had inderdaad ietsje harder gemogen het volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Avio die een zaal dood draain... ben wel erg benieuwd wat er is gedraaid dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Avio die een zaal dood draain... ben wel erg benieuwd wat er is gedraaid dan


AVIO is imo ook meer iets voor de kleinere zaal. Zat wat weinig beweging in de grote zaal op dat moment. Tbh hoor ik zelf liever een half uurtje de niet-collabs van beide heren dan de AVIO collabs. Aan de andere kant; dat mensen niet helemaal los gaan bij dit soort events betekent ook weer niet 1 op 1 dat ze het niet leuk vinden

Het was sws meer een ouwehoeren feest. Muzikaal is het eigenlijk compleet langs me heen gegaan. Niet gek met de oude feestpiraten van alle omliggende dorpen waar je vroeger mee op stap ging onder één dak. In dat opzicht vond ik het geluid hartstikke prima. Akoestiek is in 013 vrijwel altijd gewoon top.

Van een plakkerige of gladde vloer helemaal niets gemerkt. Barren zijn in 013 sinds het afschaffen van de muntjes een drama, maar heb er geen druppel alcohol minder om gedronken, want mocht helaas om 21u in de auto plaatsnemen om in Limburg nog op een tiktok generatie feestje te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 17:30 
 
Hardtraxxer

En daar werd je toe gedwongen door wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dag gehad, vooral erg gezellig! Veel bekenden en er werd prima gedraaid in zaal 2. Lang geleden dat ik een Hardstyle feest heb bezocht maar zo nu en dan een Classics feest met een line-up als dit zie ik wel zitten. Wel jammer van de drukte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4223134/stuk-haar-van-quinty-afgeknipt-bij-feest-in-013-dit-is-echt-ziekelijk

Oke dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoort natuurlijk niet te gebeuren want dit is gewoon een kut streek, laten we dat even voorop stellen maar met "Mijn haar is mijn alles, daar was ik het meest trots op" ben je wel erg ijdel. Het groeit wel weer aan denk ik dan. Naar de krant gaan is dan een beetje te
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'maar ze had al snel genoeg van de muziek' ............. oke dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
013-directeur Frens Frijns is stomverbaasd als hij hoort wat er gebeurd is en zegt dat hij het heel vervelend vindt. De beveiliging aanscherpen is volgens hem alleen geen optie. "Wij controleren al heel goed, zeker op dat soort feesten. "

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Hoort natuurlijk niet te gebeuren want dit is gewoon een kut streek, laten we dat even voorop stellen maar met "Mijn haar is mijn alles, daar was ik het meest trots op" ben je wel erg ijdel. Het groeit wel weer aan denk ik dan. Naar de krant gaan is dan een beetje te


Ik snap je maar wie the fuck neemt er een schaar mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 20:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
"Wij controleren al heel goed


Pfff. al het spul uit de zakken (ze keken niet eens wat je op de tafel gooide) drie schouderklopjes en je mocht door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 21:54 
 
Artiest

Ontzettend genoten, heerlijk sfeertje! Tracklistjes :D

Geck-o solo
01. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
02. Geck-o - Sticky Disco
03. Citizen - People Won't Like This
04. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
05. Die Antwoord - Zef Side / Coca - Extreme Voice (Geck-o Mashup)
06. Luna - Bring That Shit Back
07. Geck-o - Man Made Drug RMX
08. Davide Sonar - My World (Riverside Mashup)
09. Geck-o - Space Jam
10. Frontliner - The First Cut
11. Geck-o - Got To Have Bingo! (Mashup)
12. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)
13. Geck-o - Technoir
w/ Geck-o - Assquake (Acapella)
14. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
15. Geck-o - Assquake VIP
16. TNT vs. Kutski - Sucksess
17. Geck-o - Mister House
18. Audiofreq - BRNFNK
19. The Machine ft. Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
20. Kutski & Audiofreq - Outlaw
21. T.C.C. - Nasty Bite
22. Geck-o - Soul Train
23. Luna - Unlocked
24. Busho vs. Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
25. DJ Gius - V Like Venusian
26. Geck-o - AHA
27. Catatonic Overload - Paralyzed
28. Phrantic - Freestyle (Geck-o Remix)
29. Geck-o - All Night (Pretty Fly VIP)


Dj Thera vs Geck-o
01. Geck-o - 2-1 (Extended 2010 Version)
02. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. Dj Thera vs Geck-o - Troll Face
04. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two and a Half Kings
05. Organ Donors - Tranceplant (Dutch Master Remix)
06. Dj Thera - Doggystyle
07. Analogic Disturbance - Hunting 1
08. Dj Thera vs Geck-o - Kill The Trespassers
09. Dj Thera vs Geck-o - Trespassing
10. Dj Thera feat Yuna-X - It's A Fine Day
11. Catatonic Overload - Goddamn
12. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
13. Geck-o & The Undoing - This Is It
14. Geck-o - Forces Of The Universe
15. Dj Thera vs Geck-o - Give It All
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 22:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Ontzettend genoten, heerlijk sfeertje! Tracklistjes :D


Jaaa :love: Weer n heerlijke solo set en was ook weer super om samen te draaien :yay: was echt n fantastische dag, geweldig genoten (vanaf halverwege C1 zn set binnen en niet meer buiten onze area geweest :lol: )

Hier mijn tracklist ook nog even

01. Dj Thera - The Battle
02. Vazard - Tear Apart
03. Delete - Dismissed/Level/Ghetto (Dj Thera Mash-up)
04. Dj Thera - The Breaking Point (Prefix & Density Remix)
05. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
06. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
07. Megamind - Taub (Picotto Mix)
08. Bison Meets The Quakers - I Got Tonight
09. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
10. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
11. Dj Thera - The Shadows
12. Dj Thera - Twilight Zone (2014 edit)
13. Prefix & Density - Surprise
14. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
15. Dj Thera - Can't Remember
16. Dj Thera - The Gate
17. Vazard & Delete - The End
18. Dj Thera & Phrantic - Violence
19. Catatonic Overload - Futile
20. Delete - Punishment
21. Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet
22. Geck-o - How Low Can You Go
23. Pavo & Zany - Orgasmo
24. Dj Thera - Stash
25. Delete - Fast Lane
26. Unknown - Smack My Derb
27. Matt Restless - And It Goes
28. Chris One - Psycho
29. Vazard - Misbegotten
30. Hardstyle Mafia & Yuna-X - Sound Of Victory
31. Dj Thera & Delete - Welcome (Dj Thera Live Mix)
32. Vazard - Obey
33. Afflictive - Breadstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)
34. Dj Thera & Ophidian - Post Apocalypse
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Poh wat een tracklist van Thera. Ook zeker een aantal na 2012, maar mij hoor je daar niet over. Zou deze set dikke prima vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tracklistjes liegen er niet om zeg, ook die van Thera/Geck-O zien er goed uit.

Heb wel weer wat gemist :P DJ's die niet een set vol eigen werk draaien, ze bestaan nog. Wat een parels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOMMEHNCHEZ schreef:


Dat bint geen grappn dat bint streekn

Citaat:
Ik weet dat het weer aangroeit, maar dat duurt wel even. En nu heb ik een heel ander gezicht.


Hoe heb je een heel ander gezicht hierdoor? Dat haar groeit nog steeds bijna door tot op haar kont. Los daarvan wel gewoon een kutstreek uiteraard.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten