Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:26 
 

Afbeelding

zaterdag 29 september 2012
Landgoed Jansen
Valkenswaard
13.00 - 23.30

Genres
hardcore, hardstyle, house

Minimumleeftijd
16


Line-Up
HARDSTYLE //
Frequencerz
The Pitcher
In-Phase
Stereox
Dozer
Nitrouz
Bash
Jack Of Sound
Dweazle
Da Tweakaz
MC Renegade

HARDCORE //
Tha Playah
Nitrogenetics
Dione & SRB
Human Resource
Sceletor & D-spirit
Trypsin vs. Only
Freeze vs. Raoul DKC
System:Overload vs. Critical Damage
Profreaks vs. Future
Basscreator vs. Brain Attack

HOUSE &­ TECHNO //
Impression
Floorfillers
E.­D.­G.­E
Bart Maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:31 
 

Bij jullie in de tuin? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:33 
 

kaboem schreef:
Bij jullie in de tuin? :D

Nope, dat niet.

Landgoed Jansen ligt eigenlijk in Borkel (kleine 10 minuutjes uit centrum van Valkenswaard)
Is het al 2 jaar eerder georganiseerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:00 
 

Misschien iets voor Draidy en Project 141? Er is Hardcore namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo blij dat het weer gehouden word dit jaar, dit was in 2008 m'n eerste feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:59 
 
Hardtraxxer

Geniette!

Valt mee dat het van die schijtgemeente hier nu wel weer mag :D

Maar ben erbij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Misschien iets voor Draidy en Project 141? Er is Hardcore namelijk...

Zeker wel iets voor mij. Heb jij iets meegekregen van controle 2 jaar geleden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Chris Two schreef:
Misschien iets voor Draidy en Project 141? Er is Hardcore namelijk...

Zeker wel iets voor mij. Heb jij iets meegekregen van controle 2 jaar geleden?


Ben je tegen die tijd bijna 16?
Want de 2008 editie was een maand voor m'n 16e verjaardag, en ze checkten m'n ID maar lieten me toch binnen omdat het zo weinig scheelde en ik ze lief aankeek.

En in 2009 werd niemand van m'n groep gecontroleerd op leeftijd (zat ook één 15-jarige bij).

Niet zo'n strenge controle dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, wordt in december 16, dus zitten wel een paar maandjes tussen.

Maar waarschijnlijk wel een poging wagen. Is overdag dus mijn ouders zullen er ook geen probleem van maken. Eens kijken wie er allemaal gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 00:39 
 

Ik denk dat het van tot 2 wordt, ofwat? (net als wish)
Had via via wat opgevangen dat er binnenkort early-birds komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik weet wel zeker dat het van 2 tot 2 is:

http://partyflock.nl/party/223757:Re_Action_Outdoor_Festival.html

En ik weet ook zeker dat dat niet net als vroeger is, in 2008 was het tot 23:00u, en in 2009 een tot 23:30u

Edit: het is veranderd naar 23:30, ook een prima tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 00:49 
 

Stereox draait hier op de Hardstyle...
Critical Damage en El Wacko zullen hier ook wel staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand uit eindhoven die hier naar toe gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:41 
 

Via via gehoord dat Dozer de hardstyle tent afsluit!

Ofwel: eerst hardstyle en dan weer early hardcore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob, werk jij bij Massive Beats als namenlekker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:59 
 

Delt-A schreef:
Rob, werk jij bij Massive Beats als namenlekker? :P

Ssh, gisteren Dozer gesproken bij de Papparazi... was weer dat met Tobias.. floorfillerz ofzo,
dus vroeg het hem

Ik heb niet alles verraden, dat scheelt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Postertje:

Afbeelding

En meer info omtrent de ticketverkoop:


Re-Action Outdoor Festival

Citaat:
Jaja, nog een weekje wachten, dan maken we de eerste namen bekend!

Ook start dan de Early Bird ticketverkoop voor een belachelijk lage prijs van maar €12,50 (ex fee)! Hiervan zijn maar 500 kaarten beschikbaar tot 5 augustus, dus ben er snel bij!


is vandaag gepost, dus 9 juli komen de eerste namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:48 
 

Kaartje wordt meteen aangeschaft. Benieuwd wanneer ik wat te horen krijg mbt. festival opbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand vanuit ehv met wie ik mee kan reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticketverkoop is al begonnen kwam ik net achter, meteen maar eentje besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:53 
 

Morgen ook maar eens doen dan...
Morgen komen ook de namen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 15:32 
 

Eerste naam is bekend gemaakt..
Frequenzerz..

Verder worden veel namen bekend gemaakt via winacties/social media kanalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 kaartejs gewonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe artiest: in-phase ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me wel af welke die 5e track dan was van dat filmpje.

Misschien zit er een fx kick van Fight For Survival of No Escape in verstopt?

Ik hoop dat er bij deze van In-Phase niet ook nog een 4e track verstopt zit ofzo.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten