Heb erg genoten, ondanks dat ik een beetje gaar was omdat ik verkouden was. Dit was voor mij denk ik wel de beste editie van de 3, er zijn erg goede setjes gedraaid, vooral Frequencerz, Nitrouz en het eind van In-Phase
Wel jammer dat veel mensen pas laat kwamen, wel erg veel respect voor MC Renegade, die tegen het publiek tijdens In-Phase (om 17:00 ong.) zei om allemaal wat meer naar voren te komen en los te gaan (wij stonden uiteraard al vooraan te stampen), het werkte, vanaf toen ging het dus ook los en zat er een goede sfeer in.
Da Tweekaz was een beetje jammer, het eerste half uur ging nog wel, maar het was me echt te veel van hetzelfde, ze hebben ook alleen op het eind 2 tracks van andere artiesten gedraaid dan zichzelf. Publiek stond daarna ook wat stiller viel me op.
Ik heb de set van Nitrouz bijgehouden, leek me een keer leuk om te doen:
01. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Refixx)
02. Headhunterz - Doomed
03. Digital Punk & Nitrouz - Shadows Of The Day
04. Gunz for Hire - Bolivia
05. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Remix)
06. The R3belz ft. MC Renegade - Fight 4 Existence
07. Zatox ft. Max Enforcer - It Must Be
08. Titan - Hour Of The Night
09. Zany & Zatox ft. Nikita - Oldskool
10. Nitrouz - Conquer Your Fears
11. Zany - Leave It All Behind
12. Code Black & Nitrouz - Can't Hold Me Back
13. ID - ID
14. Tiesto - Lethal Industry - Code Black Bootleg
15. Adaro ft. MC Renegade - House Of Wax
16. Brennan Heart - Runnin' Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Raw Mix)
Was wel genieten, een beetje afbouw, maar dat was niet erg, het was pas midden op het feest. Ook vet waren die MC Renegade tracks, die MC Renegade dus ook meezong.
Edit: ik moet nog even melden dat ik het erg grappig vond om bij Dozer (& DizZorder) eerst A Different Story te horen, en direct daarna Formula