Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:34 
 

Vandaag even op terrein geweest. Ze waren al flink bezig met paaltjes uitzetten voor de area's.
Jammer genoeg werkt het weer niet mee maar mag de pret niet drukken! We bouwen een mooi feestje zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:32 
 

Heuy!!!!!

Vandaag vloeren gelegd voor de tenten en de hekken rondom.. wordt mooi terreintje zo!
en fijne timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jep, blij dat frequencerz tegen het einde staan, was bang dat ze vroeg zouden staan ivm xxlerator raw.

Weet jij wie Detuned is? en wat er dan geshowcased gaat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:04 
 

Das een verassing... :D
IK ga er zelf niks over loslaten, maar ik ga er zeker heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben wss bij Dweazel binnen dus laat me ook even verrassen door de showcase als jij al zegt dat het wel vet gaat worden ;) Vind het alleen jammer dat ik frequencerz niet helemaal kan zien omdat ik ook nog naar XX raw ga :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:02 
 

Vandaag flink progressie gemaakt met Re-Action...
Gisteren alle hekken geplaatst en de vloeren gelegd.

Vandaag de sloopdag v.d week: Tenten zetten en podia knallen. Ook alle facilitaire dingen zoals barren en toiletten staan er al.. maar het wordt zekers goed zo.

Morgen licht en geluid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 eu 2 tickets, wie wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:20 
 

Licht en geluid komt erin en zo stilletjes aan begint de zin in het festival ook goed toe te nemen!
Nog 2 daagjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edit: laat maar :P :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 16:27 
 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Tot morgen... alles ziet er tip top uit... word mooi feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 02:30 
 

Goed weer (heerlijk zonnetje) goede setje (props voor frequencerz, jack of sound en tha playah...) En me goed vermaakt
Ook fijn dat ik 's avonds bak koffie kon halen want was me wel bere koud soms!

Volgend jaar mag de hardcore en hardstyle gefocussed zijn.. house hoeft niet..... Dixi disco altijd sfeermakertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb erg genoten, ondanks dat ik een beetje gaar was omdat ik verkouden was. Dit was voor mij denk ik wel de beste editie van de 3, er zijn erg goede setjes gedraaid, vooral Frequencerz, Nitrouz en het eind van In-Phase :thumbsup:
Wel jammer dat veel mensen pas laat kwamen, wel erg veel respect voor MC Renegade, die tegen het publiek tijdens In-Phase (om 17:00 ong.) zei om allemaal wat meer naar voren te komen en los te gaan (wij stonden uiteraard al vooraan te stampen), het werkte, vanaf toen ging het dus ook los en zat er een goede sfeer in. :D

Da Tweekaz was een beetje jammer, het eerste half uur ging nog wel, maar het was me echt te veel van hetzelfde, ze hebben ook alleen op het eind 2 tracks van andere artiesten gedraaid dan zichzelf. Publiek stond daarna ook wat stiller viel me op.

Ik heb de set van Nitrouz bijgehouden, leek me een keer leuk om te doen:


01. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Refixx)
02. Headhunterz - Doomed
03. Digital Punk & Nitrouz - Shadows Of The Day
04. Gunz for Hire - Bolivia
05. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Remix)
06. The R3belz ft. MC Renegade - Fight 4 Existence
07. Zatox ft. Max Enforcer - It Must Be
08. Titan - Hour Of The Night
09. Zany & Zatox ft. Nikita - Oldskool
10. Nitrouz - Conquer Your Fears
11. Zany - Leave It All Behind
12. Code Black & Nitrouz - Can't Hold Me Back
13. ID - ID
14. Tiesto - Lethal Industry - Code Black Bootleg
15. Adaro ft. MC Renegade - House Of Wax
16. Brennan Heart - Runnin' Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Raw Mix)

Was wel genieten, een beetje afbouw, maar dat was niet erg, het was pas midden op het feest. Ook vet waren die MC Renegade tracks, die MC Renegade dus ook meezong.

Edit: ik moet nog even melden dat ik het erg grappig vond om bij Dozer (& DizZorder) eerst A Different Story te horen, en direct daarna Formula xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:42 
 

Volgens mij zei ik dat nog tegen jou... Kiek dan: Formula... ragguh

Opzich draaide de eerste 3 dj's ook prima..

Bash naadloos met vinyl, oude plaatjes :thumbup:
Stereox lekkere opbouw (EN symbols en Dream dust)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, en Dweazle was ook wel goed, alleen was het laatste kwartier, toen o.a. het anthem gedraaid werd, en het eerste kwartier van In-Phase het geluid ineens heel zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:27 
 

Kan kloppen..

DJ's draaide knoppen lekker open en dan slaat de demper aan
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten